Re: Tuhost řízení I30?
Napsal: 16 lis 2011, 19:44
Dalibordn, Mates.
Obrátil som sa najednou ? Možno to podľa príspevkov tak vyzerá, ale pocit "dobrej" kúpi u mňa hlodal už dlhšie. Výpočet závad som zmienil.
Tak ešte raz, aby to bolo všetkým jasné.
Auto som kúpil nové a zo začiatku bomba. Super cena, výbava, konkurencia sa nechytá.
Postupom času sa začali množiť závady. Načo spomínať všetky,však nikoho do toho nič nie je, že ? Hardcam Vám to vysvetlí.
-piskanie brzd (nejde odstranit)
-odporný podvozok (v lete ako tak, ale v zime tragedia)
-cukanie motora
Nie je možné isť v kolóne napr. na 2-ke bez cukania. Dám za 2 a idem konštantne.Podla situacie predomnou pridam alebo uberiem plyn. Kazde ubratie je citit a pri pridani ani nehovorim. Otacky skacu medzi 1400-1500 a 4-5 krat cuk cuk cuk. Je to hrozne.
-vrzgajuca spojka (v servise hovorili, ze nema co vrzgat, kedze je tam hydraulika, neviem)
Pri cca 50 tisíc km som spozoroval, ze spojka vrzga pri stlacani. Pri 3-serviske premazanie. Vydrzala asi 3 tisíc km, potom opat. Pri 69 tisic km som isiel do servisu na vymenu lavej tycky predneho stabilizatora. 3 tyzdne pred koncom zaruky. Kupodivu mi to vymenili nazaruku, hoci som predpokladal, ze to oznacia ako spotrebak. Technikovi som spominal, ze vrzga spojka. Auto zobrali do garaze a zacali zapasit s vrzganim. Hodinu som tam sedel, pocul ako sa trapia so spojkou, mazali ostosest, nadavali. Stabilizator vymenili a ked som sa pytal na spojku, tak technik sa tvaril prekvapene, ze o nicom nevie. Spojka je vraj v poriadku, nevrzga. Vsak 3 tyzdne pred koncom 3-rocnej zaruky kto by sa unuval problem vyriesit. Bez piskania 500 km.
-zacalo sa ozyvat riadenie (lupnutie volantom pri toceni) - viz. p. Vlček
-praskaju ziarovky H7 viac ako je zdravo a navyse ich pri vymene je potrebne demontovat svetlo
-zacala hrzda (posledny kliniec) !
Tomu sa hovorí spokojnosť ? Asi máme každý iné priority, ale toto ma rozhodne nenapĺňa spokojnosťou. Niekomu vymenia 3-krát stabilizátor aj posilňovac riadenia a je spokojný, ale ja nie som taký blb.
Obrátil som sa najednou ? Možno to podľa príspevkov tak vyzerá, ale pocit "dobrej" kúpi u mňa hlodal už dlhšie. Výpočet závad som zmienil.
Tak ešte raz, aby to bolo všetkým jasné.
Auto som kúpil nové a zo začiatku bomba. Super cena, výbava, konkurencia sa nechytá.
Postupom času sa začali množiť závady. Načo spomínať všetky,však nikoho do toho nič nie je, že ? Hardcam Vám to vysvetlí.
-piskanie brzd (nejde odstranit)
-odporný podvozok (v lete ako tak, ale v zime tragedia)
-cukanie motora
Nie je možné isť v kolóne napr. na 2-ke bez cukania. Dám za 2 a idem konštantne.Podla situacie predomnou pridam alebo uberiem plyn. Kazde ubratie je citit a pri pridani ani nehovorim. Otacky skacu medzi 1400-1500 a 4-5 krat cuk cuk cuk. Je to hrozne.
-vrzgajuca spojka (v servise hovorili, ze nema co vrzgat, kedze je tam hydraulika, neviem)
Pri cca 50 tisíc km som spozoroval, ze spojka vrzga pri stlacani. Pri 3-serviske premazanie. Vydrzala asi 3 tisíc km, potom opat. Pri 69 tisic km som isiel do servisu na vymenu lavej tycky predneho stabilizatora. 3 tyzdne pred koncom zaruky. Kupodivu mi to vymenili nazaruku, hoci som predpokladal, ze to oznacia ako spotrebak. Technikovi som spominal, ze vrzga spojka. Auto zobrali do garaze a zacali zapasit s vrzganim. Hodinu som tam sedel, pocul ako sa trapia so spojkou, mazali ostosest, nadavali. Stabilizator vymenili a ked som sa pytal na spojku, tak technik sa tvaril prekvapene, ze o nicom nevie. Spojka je vraj v poriadku, nevrzga. Vsak 3 tyzdne pred koncom 3-rocnej zaruky kto by sa unuval problem vyriesit. Bez piskania 500 km.
-zacalo sa ozyvat riadenie (lupnutie volantom pri toceni) - viz. p. Vlček
-praskaju ziarovky H7 viac ako je zdravo a navyse ich pri vymene je potrebne demontovat svetlo
-zacala hrzda (posledny kliniec) !
Tomu sa hovorí spokojnosť ? Asi máme každý iné priority, ale toto ma rozhodne nenapĺňa spokojnosťou. Niekomu vymenia 3-krát stabilizátor aj posilňovac riadenia a je spokojný, ale ja nie som taký blb.