Pěkně napsané. Souhlasím se vším, co jsi tam psal.
Motor má síly dost a převodovka s krátkými převody je pěkně poskládaná. Jen tam měli dát šestku s delším převodem, pro cestování po dálnici, jako má V6.
Křídlo jsem si také dokupoval. Mám vysoké wild. Někde mám i origo český ceník dopňků-to křídlo stálo 18000,-Kč.Já ho koupil od člověka, co na klub vozil věci přímo z Korei. A stálo tuším 5500,-Kč.
Pod čalouněním kufru byl i připravený konektor na brzd.světlo. Český import si tu cenu pěkně mastil.
Mám také jednu světovou specialitu na
-origo střešní nosič
.Je to trochu úlet,vidět Coupe s boxem
.Nosič jsem kupoval od českého zastoupení
-dovezli ho z centr.skladu v Belgii a říkali,že tam mají 3ks a já jsem první, co si ho koupil
. Zaplatil jsem něco kolem 7500,-Kč. Dá se napsat,že jsem ho min. jednou ročně využil. Dost jsme s
jezdili k moři do Itálie.
Chválil jsi klimu-naprosto souhlasím
Funguje perfektně. Navíc, které auto má dnes čidlo čistoty nasávaného vzduchu? V tunelech funguje spolehlivě a je to geniální věc
Držák nápojů před výdechem klimatizace spolujezdce-úžasná věc, nad kterou někdo přemýšlel. Rozložení kufru-dá se perfektně využít a naložit neuvěřitelné množství věcí.
Mám to štěstí, že můžu denně srovnávat s dalšími generacemi aut a na
je vidět na každém detailu, že
neměl ty dnešní možnosti (finance,technika-množství motorů,převodovek..),ale dal si záležet na každém detailu,slícování, kvalitě
a vše je perfektně sladěné. Nikde není vidět snaha šetřit kde se dá, jako u dnešních aut.
Nic nevrže,neskřípe a vše funguje.
Já mám na
najeto dvakrát tolik co ty
.Ty to šetříš až moc
. Mám 140000 km a bez problému
Když jsem se tam dočetl, že jsi cizinec a že jsme si spolu někdy před 15 roky psali, tak jsem si vzpomněl, že jsem si kdysi psal na klubu s Řekem-tuším měl nick Koupatos??? To jsi ty?