Stránka 31 z 47
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 kvě 2014, 12:43
od JirN
Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani? Ja vzdy si myslim, ze jsem uz v zadku predchoziho auta, vystoupim a zjistuji, ze je pred autem jeste skoro metr mista.... Uz me nebavi furt znovu startovat a ten pulmetr to zkratit.
Ta dlouha palubni deska spolu se skosenou kapotou uplne skryji vyhled na predek. Vzdy jsem mel auta s klasictejsim predkem a vzdy jsem dokazal na +-10cm odhadnout, kde auto konci, protoze jsem videl na konec kapoty. Ale tady nevim ceho se mam chytat
Zkouset donekonecna, kdy uz vrazim do zadku druheho auta se mi nechce.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 kvě 2014, 12:48
od zulyk
bud to budes mat v OKU
alebo si tam daj predne parkovacie senzory
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 kvě 2014, 13:51
od JirN
Zuyku, diky
. Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 kvě 2014, 18:58
od frawd
Zapnem stretávačky a podľa tvaru svetla viem ako ďaleko som. Najlepšie to funguje na stene.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 21 kvě 2014, 07:24
od zulyk
JirN píše:Zuyku, diky
. Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
samozrejme, ze je to ine, to bol iba taky dotaz
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 26 kvě 2014, 07:19
od Amalfi
JirN píše:Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani?
Pomalu jedes a jak to drcne tak pomalu couvnes. Plast je pruzny
A ted vazne. Ja parkoval vzdy podle vedle stojiciho auta - pohledem na nej zjistis delku a kde by melo byt tve zpetne zrcatko abys zaparkoval tak akorat a pak zaparkujes podle zpetneho zrcatka - nejjednodussisi je zrcatka vedle sebe.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 26 kvě 2014, 08:18
od JirN
S parkovanim kolmo k okraji problem neni, spise v rade za sebou na kraji vozovky...
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 12 čer 2014, 19:25
od hamiš
Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 12 čer 2014, 20:36
od frawd
Pre mňa mala i30 oproti ix20 jediné plus: lepšiu zadnú nápravu. To je všetko. Chcel som kompaktné rozmery (najčastejšie sa v aute vozím sám), žiadne kombi, ale zároveň dosť miesta pre rodinu (veľký kufor), pohodlné sedenie aj vzadu, pohodlné nastupovanie, vyššie sedenie (v aute nerád ležím alebo sedím tesne nad zemou) . Motor je trochu slabší, ale keď treba, tak sa rozdýcha vo vyšších otáčkach.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 12 čer 2014, 21:21
od mmv
zas bych ten kufr tolik nedemonizoval, ano posunutím zadní lavice ho na úkor místa vzádu lze zvětšit o 13 cm a tím že plato je vysoko, tak kufr vypadá velikej, ale zas taková bomba to neni,... no ale dobře... větší jak v i30 je, v kombíku je ale už větší, každopádně si myslím, že ale půjdeš do horšího...
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 16 čer 2014, 17:46
od Pepa59
hamiš píše:Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.
Toto fórum jsi asi nestudoval, tak jen uvedu, že já šel právě opačně - z ix20 na i30! A to kvůli neustálému drncání
. V podpisu vidíš, že jsem měl a mám jen základní verze 1,4; dýzly prej na tom jsou líp. Přesto
doporučuju důkladnou zkušební jízdu nejen po hlaďoučkém asfaltu!!!
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 24 čer 2014, 12:06
od PALI-PALI
Co je na tom divne?
ix20 je auto na kratke trasy a do mesta. Je kratke a vysoke = bude drncat viac ako rozlozity HB typu i30.
Par dni dozadu som opat soferoval manzelkin ix20 a pohoda. Ked sa clovek sustredi na drncanie - da sa samozrejme vnimat, ale ze by bolo extra hlucne/neprijemne/neakceptovatelne... sa mi nezda.
Napokon - ani manzelka sa nestazuje. A to je hlavne
Takze - ix20 urcite ano, pokial sa bude vyuzivat v primestskej/mestskej premavke - nakupy, zaviest deti do skoly, na kruzky.. Pokial niekto chce robit viac ako cca 10tkm rocne - radsej sa poobhliadnut inde.
Z toho vyplyva aj skutocnost, ze kupovat diesel na takyto jazdny rezim nie je najrozumnejsie.
My mame aktualne spotrebu okolo 6,5 litra - a to sa jazdi na 90% po meste - so stale studenym motorom.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 24 čer 2014, 14:20
od airwaves
Ix20 je auto s velmi pohodlným interiérem a sedadly vhodné na delší cestování. Velmi vhodné na delší trasy. Velmi vhodné na cestování pro lidi s nájezdem 30.000km ročně. Můj názor
.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 25 čer 2014, 09:34
od frawd
Malý diesel je veľmi vhodný na prímestskú premávku (dochádzanie do práce 30km+) a rodinné výlety cez víkendy.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 11 črc 2014, 22:42
od PALI-PALI
maly update:
prave sme sa vratili z dovolenky. 2000km, 2 dospeli, 2 deti, batozina = plne auto.
hodnotenie:
+ obrovska prepravna kapacita. Sedacky som kusok posunul dopredu (zadne) - deti sa v pohode zmestili a kufor bol dost velky, aby som tam okrem batoziny natrepal este aj dvakrat detsky bike!
+ super fungujuca automaticka klima. Ani som o nej nevedel - a to cast cesty musela aj kurit
+ velmi pohodlne sedenie. To vyssie, stolickove sedenie je fakt super. Ziadny problem s nohami alebo chrbtom.
+ prekvapujuco pohodlna jazda. Frcal som cely cas cca 10km nad limit - t.j. 140kmh vacsina cesty a auticko v pohode stihalo, bez nervozity, dokonca som ani neregistroval odskakovanie zadnej napravy (mozno kvoli zatazeniu)
- 1,4 zerie na dialnici ako tank. Celkovy priemer bol 8,5 litra ... Skratka - auto a hlavne motor do mesta.
- motor je na dialnicu slaby. 140kmh udrzi bez problemu, ale akekolvek pruzne zrychlovanie je velmi pozvolne, treba tocit a tocit a tocit.
Zaver - ix20 je prekvapujuco velke male auto, s vybornou prepravnou kapacitou. S motorom 1,4 CVVT sa na dialnicu vobec nehodi, ale cestu na dovolenku raz rocne zvlada bez problemu.
Na pripadne vyssie zatazenie treba brat urcite diesel.