Stránka 31 z 47

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 kvě 2014, 12:43
od JirN
Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani? Ja vzdy si myslim, ze jsem uz v zadku predchoziho auta, vystoupim a zjistuji, ze je pred autem jeste skoro metr mista.... Uz me nebavi furt znovu startovat a ten pulmetr to zkratit.
Ta dlouha palubni deska spolu se skosenou kapotou uplne skryji vyhled na predek. Vzdy jsem mel auta s klasictejsim predkem a vzdy jsem dokazal na +-10cm odhadnout, kde auto konci, protoze jsem videl na konec kapoty. Ale tady nevim ceho se mam chytat :cry: Zkouset donekonecna, kdy uz vrazim do zadku druheho auta se mi nechce.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 kvě 2014, 12:48
od zulyk
bud to budes mat v OKU :) alebo si tam daj predne parkovacie senzory :wink:

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 kvě 2014, 13:51
od JirN
Zuyku, diky :-). Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 kvě 2014, 18:58
od frawd
Zapnem stretávačky a podľa tvaru svetla viem ako ďaleko som. Najlepšie to funguje na stene.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 21 kvě 2014, 07:24
od zulyk
JirN píše:Zuyku, diky :-). Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
:) samozrejme, ze je to ine, to bol iba taky dotaz :wink:

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 26 kvě 2014, 07:19
od Amalfi
JirN píše:Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani?
Pomalu jedes a jak to drcne tak pomalu couvnes. Plast je pruzny :)
A ted vazne. Ja parkoval vzdy podle vedle stojiciho auta - pohledem na nej zjistis delku a kde by melo byt tve zpetne zrcatko abys zaparkoval tak akorat a pak zaparkujes podle zpetneho zrcatka - nejjednodussisi je zrcatka vedle sebe.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 26 kvě 2014, 08:18
od JirN
S parkovanim kolmo k okraji problem neni, spise v rade za sebou na kraji vozovky...

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 čer 2014, 19:25
od hamiš
Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 čer 2014, 20:36
od frawd
Pre mňa mala i30 oproti ix20 jediné plus: lepšiu zadnú nápravu. To je všetko. Chcel som kompaktné rozmery (najčastejšie sa v aute vozím sám), žiadne kombi, ale zároveň dosť miesta pre rodinu (veľký kufor), pohodlné sedenie aj vzadu, pohodlné nastupovanie, vyššie sedenie (v aute nerád ležím alebo sedím tesne nad zemou) . Motor je trochu slabší, ale keď treba, tak sa rozdýcha vo vyšších otáčkach.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 čer 2014, 21:21
od mmv
zas bych ten kufr tolik nedemonizoval, ano posunutím zadní lavice ho na úkor místa vzádu lze zvětšit o 13 cm a tím že plato je vysoko, tak kufr vypadá velikej, ale zas taková bomba to neni,... no ale dobře... větší jak v i30 je, v kombíku je ale už větší, každopádně si myslím, že ale půjdeš do horšího...

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 16 čer 2014, 17:46
od Pepa59
hamiš píše:Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.
Toto fórum jsi asi nestudoval, tak jen uvedu, že já šel právě opačně - z ix20 na i30! A to kvůli neustálému drncání ](*,) . V podpisu vidíš, že jsem měl a mám jen základní verze 1,4; dýzly prej na tom jsou líp. Přesto doporučuju důkladnou zkušební jízdu nejen po hlaďoučkém asfaltu!!!

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 24 čer 2014, 12:06
od PALI-PALI
Co je na tom divne?

ix20 je auto na kratke trasy a do mesta. Je kratke a vysoke = bude drncat viac ako rozlozity HB typu i30.

Par dni dozadu som opat soferoval manzelkin ix20 a pohoda. Ked sa clovek sustredi na drncanie - da sa samozrejme vnimat, ale ze by bolo extra hlucne/neprijemne/neakceptovatelne... sa mi nezda.

Napokon - ani manzelka sa nestazuje. A to je hlavne :-)


Takze - ix20 urcite ano, pokial sa bude vyuzivat v primestskej/mestskej premavke - nakupy, zaviest deti do skoly, na kruzky.. Pokial niekto chce robit viac ako cca 10tkm rocne - radsej sa poobhliadnut inde.

Z toho vyplyva aj skutocnost, ze kupovat diesel na takyto jazdny rezim nie je najrozumnejsie.

My mame aktualne spotrebu okolo 6,5 litra - a to sa jazdi na 90% po meste - so stale studenym motorom.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 24 čer 2014, 14:20
od airwaves
Ix20 je auto s velmi pohodlným interiérem a sedadly vhodné na delší cestování. Velmi vhodné na delší trasy. Velmi vhodné na cestování pro lidi s nájezdem 30.000km ročně. Můj názor :D .

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 25 čer 2014, 09:34
od frawd
Malý diesel je veľmi vhodný na prímestskú premávku (dochádzanie do práce 30km+) a rodinné výlety cez víkendy.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 črc 2014, 22:42
od PALI-PALI
maly update:
prave sme sa vratili z dovolenky. 2000km, 2 dospeli, 2 deti, batozina = plne auto.

hodnotenie:
+ obrovska prepravna kapacita. Sedacky som kusok posunul dopredu (zadne) - deti sa v pohode zmestili a kufor bol dost velky, aby som tam okrem batoziny natrepal este aj dvakrat detsky bike!

+ super fungujuca automaticka klima. Ani som o nej nevedel - a to cast cesty musela aj kurit :-)

+ velmi pohodlne sedenie. To vyssie, stolickove sedenie je fakt super. Ziadny problem s nohami alebo chrbtom.

+ prekvapujuco pohodlna jazda. Frcal som cely cas cca 10km nad limit - t.j. 140kmh vacsina cesty a auticko v pohode stihalo, bez nervozity, dokonca som ani neregistroval odskakovanie zadnej napravy (mozno kvoli zatazeniu)


- 1,4 zerie na dialnici ako tank. Celkovy priemer bol 8,5 litra ... Skratka - auto a hlavne motor do mesta.

- motor je na dialnicu slaby. 140kmh udrzi bez problemu, ale akekolvek pruzne zrychlovanie je velmi pozvolne, treba tocit a tocit a tocit.


Zaver - ix20 je prekvapujuco velke male auto, s vybornou prepravnou kapacitou. S motorom 1,4 CVVT sa na dialnicu vobec nehodi, ale cestu na dovolenku raz rocne zvlada bez problemu.
Na pripadne vyssie zatazenie treba brat urcite diesel.