Stránka 31 z 98

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 14:57
od herkulo28
podľa mňa keď porovnávam i30 s 1,6 CRDi 85kW s 1,7CRDi 104kW tak si nemyslím, že je v porovnaní s i30 slabší. Myslím, že je svižnejší. Neviem ako je to s tou 85kW 1,7, lebo tu som neskúšal.

Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 17:25
od martax
Hodne dela kroutici moment, a prevodovka 1,7 bude sviznejsi sam ji mam a neni to spatne mam jeste oktavku 1.8 tsi a tam rozdil teda je a velky ale 1.7 tucson je ok ,jen to neni na zavodeni.Spotreba je paradni.

Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 19:08
od Neo-Mike
Kolik mel ten Tucson kW to opravdu netusim. To jsi me dostal :-) . Vim akorat, ze to byla 1,7CRDi. Rekl bych, ze to asi byla ta slabsi verze. Na dalnici do kopce, kde mi i30 jeste zrychluje na 6ty prevodovy stupen, mi Tucson zacal ztracet rychlost a musel jsem podradit na 5. Pocitove do 4teho vcetne prevodoveho stupne jel krasne. Na 5 a 6 uz to bylo takove mrtve. Prislo mi, ze je to tezke auto na takovy motor.

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 19:10
od JoKo
ked si mal manualnu prevodovku, tak si si odpovedal sam ;) bol tam 85kW motor. 104kW ma automaticku prevodovku ;)

ja by som si gdi vybral asi vtedy, ak by som s tym jazdil len po meste a mimo mesta by som isiel len vynimocne.

Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 19:11
od Neo-Mike
Bylo tam manualni razeni ;-) .

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 srp 2016, 22:13
od Jabloňa
GDI sice muze mit vetsi vykon, ale zivy je to diky kroutaku, který ma diesel vetsi.
ten benzin je linej a krom toho zere.
je to auto do města a na okresky....na dalnici tak do sto deseti
pokud najedes malo kilometru, nebudes jezdit po dalnici a nevadi ti, ze je to liny, pak do toho jdi.
jinak ta 1,7 uplne staci i na predjizdeni, předtím jsem mel na operak Cee´da v 1.4 a to bylo, jak s Felicii, zadna odezva na plyn, s timto se to neda srovnat a ten benzin v Tucsonu bude podobny, jezdil jsem s tim vikend na podzim

Re: Nový Tucson

Napsal: 15 srp 2016, 16:18
od Axel.Foley
Mohu potvrdit, že 1,7 CRDi 85 kW na pohodové ježdění stačí. Za 12 dní jsem s tímto motorem najel 2500 km a hluchá místa jsem nenašel - a že jsem po rovině nejezdil [-X Do GDi v Tucsonu bych po minulovíkendové zkušenosti nešel, chybí tomu krouťák, ač kW je tam víc.

Neo-Mike: Kde na dálnici ti Tucson přestal táhnout?

Nový Tucson

Napsal: 15 srp 2016, 23:34
od Neo-Mike
Kolem Brna, smer na Svitavy. Je to tusim rychlostka. Mel jsem jen jeden kus pujceny na den. Najeto velmi malo, ale to by nemelo mit az takovy vliv.

Re: Nový Tucson

Napsal: 16 srp 2016, 12:10
od saldy
Já bych tento koment spíše směřoval k nerozhodnutým kupcům, kteří sjíždějí tohle vlákno a zvažují crdi 1,7. Já si myslím, že tu nabídku motorů mají ve Hyundai udělanou chytře, každý si vybere, GDI má taky svý výhody, ale jeho slabinou je nyní řekl bych vysoká cena. Ta 1,7 je na pružném zrychlení o fous pomalejší jak 1,6 v i30 a průběh točivého momentu u i30 mi vyhovoval více, možná jde o zvyk. 1,7 by se trochu výkonu navíc ještě hodilo pro předjíždění, ale to neznamená, že je podmotorovaný. Váhu těžkého Tucsonu ani v základní dýzlu necítíte, jde rychle do otáček, kdo rád jezdí svižně, není problém, umí být i úsporný. Na dálnici má předpoklady pro pohodlný přesun, ale králem levého pruhu nebude a v dlouhym táhlym kopci nebo při potřebě zrychlení na šestku se bude muset mít na pozoru, stejně jako 1,6. Mě osobně motor pozitivně překvapil a pro můj způsob jízdy vyhovuje, kdy se jízdou v rámci předpisů přesunuju mezi městy po okreskách a rychlostních silnicích, jen občas vyjedu na dálnici. Kdo má rád přebytek ňůtnmetrů pod zadkem, rozhodně si připlaťte, kdo už cenou nedosáhne, rozhodně neprohloupí a po většinu jízdy limity nepocítí.

Re: Nový Tucson

Napsal: 16 srp 2016, 13:00
od vorlajz
z mého pohledu je jistá jedna věc, když SUV, tak 4x4 => 2.0 min 100 kW... s 1.7 jsem jezdil a mě by to nestačilo :) ale proti gustu... no však to znáte... ;)

Re: Nový Tucson

Napsal: 16 srp 2016, 13:25
od Axel.Foley
Neo-Mike píše:Kolem Brna, smer na Svitavy. Je to tusim rychlostka. Mel jsem jen jeden kus pujceny na den. Najeto velmi malo, ale to by nemelo mit az takovy vliv.
Ten úsek neznám, bohužel. Osobně jsem přejel 2x přes Makov tam i zpět, Starý Hrozenkov - Drietoma a zpět, výjezd na Spišský hrad, dálnice na Slovensku na tempomat... a jak píšu, hluchá místa jsem nenašel, motor hezky táhnul. Neříkám, že je to dokonalý motor, to opravdu ne. Mně osobně se s ním jezdilo moc příjemně a s hezkou spotřebou.

Re: Nový Tucson

Napsal: 17 srp 2016, 09:43
od Julles
@ saldy a vorlajz

Pekne ste to vo svojich prispevkoch zhrnuli, len mne tam stale chyba informacia, ci sa bavime o CRDi 1.7 - 85 KW, alebo o CRDi 1.7 - 104KW.

Re: Nový Tucson

Napsal: 17 srp 2016, 10:15
od Mr. HYUNDAI
Saldy má svých 85kW přímo v podpisu, Vorlajz má podle mě taky na mysli verzi 85kW s manuálem. Když jsme si auta půjčovali, tak verze 104kW s DCT ještě nebyla v nabídce :D .

Re: Nový Tucson

Napsal: 17 srp 2016, 10:54
od saldy
104kw s automatem má papírově o 60Nm větší točák a 45kg těžší. To je motor co má i40.

Re: Nový Tucson

Napsal: 17 srp 2016, 11:18
od AutomodelyRS
Jabloňa píše:GDI sice muze mit vetsi vykon, ale zivy je to diky kroutaku, který ma diesel vetsi.
ten benzin je linej a krom toho zere.
je to auto do města a na okresky....na dalnici tak do sto deseti
pokud najedes malo kilometru, nebudes jezdit po dalnici a nevadi ti, ze je to liny, pak do toho jdi.
jinak ta 1,7 uplne staci i na predjizdeni, předtím jsem mel na operak Cee´da v 1.4 a to bylo, jak s Felicii, zadna odezva na plyn, s timto se to neda srovnat a ten benzin v Tucsonu bude podobny, jezdil jsem s tim vikend na podzim
Mám GDI doma necelý mesiac, zatiaľ nejakých 4000 km najazdených. Je v tom všetko, vrátane diaľníc, väčších miest ako BA, Budapešť, okresky, dokonca aj trochu terénu v rámci možností dvojkolky. Spotreba vôbec nie je taká strašná ako sa píše a ako som aj osobne čakal. S ešte poriadne nezabehnutým autom s takmer non stop zapnutou klímou v pohode okolo 6-6,5 l, zhruba v rámci predpisov. Auto je fakt hodne lenivé, ožíva až cez 3500 ot/min, naopak na ďialnici nie je problém pri zaradenom 6. prevodovom stupni v pohode nad povolenú rýchlosť obiehať, zrýchľovať a to z dôvodu, že pri tej 130 už sú dosť vysoké otáčky, kde sa auto chytá. Tam napríklad nemá zmysel podraďovať nižšie. Iné je to na okreskách, kde pri rýchlostiach okolo 90 km/h treba pri predbiehaní podradiť zo 6. kľudne aj do 3. aby to išlo.

Ja som bral auto na operák, iba na na 1 rok, takže po prerátaní nemalo zmysel ísť do dieslu, keďže splátka by hneď poskočila o 100 € vyššie a o toľko viacej nepretankujem, aby sa mi to oplatilo. Navyše denne absolvujem množstvo krátkych trás a to nerobí dobre DPF.