Tak sa podelim s vami o moje problemy trvajuce od prvej garancky 07/2008
vynatok z listu do Prahy:
"Keď som prijímacieho technika upozornil, že mi fakturujú prehliadku karosérie, ktorá nebola spravená, tvrdil že ju robia priebežne (fakturovaná sadzba 0,5 h). Zrejme pre priebežnosť prehliadky si mechanik nevšimol bublinky na veku batožinového priestoru. Po upozornení sa zbehli traja odborníci a zhodli sa na tom, že to je dôvod na reklamáciu a že sa to bude riešiť opravou a prestriekaním celého dielu, v prípade hlbšej korózie jeho výmenou. Do servisnej knižky nezaznačili nič aj keď sú tam na to určené kolónky, ale bol som spokojný že sa táto nepríjemná záležitosť vyrieši. Nebudem predsa kontrolovať či si niekto plní svoje povinnosti ohodnotené v tom čase sadzbou 550,- Skk/h bez DPH. Prijímací technik (Lisý Ján) napísal do faktúry poznámku, povedal že si to nafotia (kôli schváleniu v Prahe) a budú ma informovať kedy môžem prísť na garančnú opravu. Po mesiaci som sa informoval ako prebieha reklamácia a bolo mi povedané že si to mám nafotiť sám, aby to mohli poslať do Prahy. Tak som to odfotil ako sa najlepšie dalo (v tom čase už bola na bublinke trhlinka cez ktorú vychádzala hrdza) a poslal technikovi. Technik Lisý dal časom výpoveď a reklamácia sa ďalej neriešila. V 02/2009 po umytí vapkou bublinka odpadla, znova som sa obrátil na „autorizovaný“ servis, kde už pracoval nový prijímací technik Fuska Peter. Povedal že mu mám poslať fotky, že ich pošle do Prahy. Nasledovala korešpondencia viď príloha, kde si dovolili poprieť to, za čo si nechali pred rokom zaplatiť. Nakoniec sme sa dohodli že to predsa len pošlú do Prahy, už po tretíkrát. Zrejme v Prahe opravu schválili keďže mi 14.4.2009 volal p. Fuska a povedal že môžem priviezť auto, že majú dieru v lakovni, že to bude trvať 3 dni, že musia všetko odstrojiť, prebrúsiť, nalakovať, zložiť, že sa im stáva že netrafia farbu a musia to striekať na trikrát atď... Štvrtok 16.4.2009 som sa informoval ako prebieha oprava a bolo mi povedané že už to skladajú, že už nalepili polepy a v piatok poobede to určite bude. V piatok pri preberaní o 15:30 bol p. Fuska už na odchode a strašne lialo tak ešte zavtipkoval že v tom daždi by som aj tak nič nevidel a nech si to už beriem.... že nebudeme nič písať do servisnej knižky, že oni to majú v počítači. Na prvý pohľad všetko sedelo, vrátane farby, tak som bol spokojný. Aké bolo moje prekvapenie, keď vyliezlo slniečko, zistil som že na mieste väčšej bublinky je vybrúsená priehlbina zastriekaná farbou (nedá sa odfotiť, je však viditeľná voľným okom proti svetlu), druhá bublinka nebola ani ošetrená gitom, len prestriekaná (ťažko odhadnúť či bola vôbec odstránená hrdza a ošetrený povrch proti opätovnému hrdzaveniu), že mám na veku zalakovanú mušku, že kufor nebol dávaný dole, že polepy sú na svojom mieste od výroby, že pod značkou je vrstva vosku ktorým som cez víkend voskoval auto, že na dverách mám nový škrkanec, že mi niekto fajčil v aute.... Zrejme preto zdvihli ceny na skoro 1000,- Skk/h, veď klamať zákazníka tak aby na to neprišiel je také náročné a po každé si to musia nechať schváliť v Prahe.
Pohár mojej trpezlivosti pretiekol, už nie som ochotný počúvať klamstvá, nemienim platiť za to, že mi „autorizovaný servis zníži životnosť môjho ťažko nadobudnutého auta. Veď takýmto systémom úplne stráca zmysel garancia výrobcu, stačí keď posadia prijímacieho technika do pokladne a od každého iba vyberie peniaze a vráti ho odkiaľ prišiel. Divím sa že v čase krízy je možný taký arogantný prístup k zákazníkovi.
Žiadam Vás preto o vyjadrenie k uvedenému postupu autorizovaného servisu Autocomodex Trnava a o stanovisko k riešeniu reklamácie."
vynatok z odpovede:
"ospravedlňujeme sa za neprofesionálne a zdĺhavé riešenie reklamácie. Vyjadrenia oboch prijímacích technikov o Prahe sú nezmyselné a neprofesionálne. Požiadame servis o nápravu a preškolenie personálu.
Sme ochotní vyslať nášho technika na vykonanie kontroly laku po oprave Vášho vozidla, ktorú by vykonal v priestoroch spoločnosti Autocomodex. Potvrďte mi, prosím, Váš súhlas resp. Váš návrh iného riešenia, keď nesúhlasíte.
S úctou
Ing. Juraj Čabrák"
foto:
- 1_bublinky.jpg (140.97 KiB) Zobrazeno 1611 x
- 2_bublinky po umyti.jpg (153.39 KiB) Zobrazeno 1613 x
- 3_zalakovana muška.jpg (165.95 KiB) Zobrazeno 1611 x
dalsou prilohou bola korespondencia so servisom, ale to by som to tu zahltil uplne.
Este som popisoval v liste posudenie servisu o technologickej nevhodnosti oleja, koho by tato cast zaujimala tak to este pripojim