Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Vše o vašem autě na jednom místě

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od lumix »

Tak to já naftu každy týden poradně protahnu, kdy jedu třeba 15 minut při 3500 otáčkách a pravidelně každý den protahnu k omezovaci. Synovec jezdil defenzivne s Corolou 1,4D a liboval si jak má nízkou spotřebu, po cca dvou letech už mu to moc nejelo, rozebral to a EGR totálně zalepeny a nepruchozi, vyčistil to a začal jezdit normálně se spotřebou ne pod 4l ale spis 5 - 5,5l na 100 a je klid. A jezdil jsem tak i s 1,9tdi a bez problému jsem najel k 300.000km i s původním turbem a nízkou spotřebou 5-5,5l. Vlastně na motoru se neměnilo nic, kromě oleje po 25.000km.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

lumix: o a teraz si zober len 0,5l / 100 km rozdiel na tych mojich 400 000km. pri cene dieslu je to rozdiel 60 000kc. To mam as tak na vymenu 10 EGR ventilov aj s pracou. Ja mam stale povodny, takze mu co-to prepacim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od rokolo »

Mexican: díky za perfektní foto instrukce. Přesně takto si myslím, že by mělo fungovat dobíjení cca 14V. Je ale zajímavé, že mne to drží na 13V a nikam se to nehne ani se zvýšením otáček. U Tebe to dle předpokladu kolísá 14.15V - 14.24V, což je v pořádku. Také podezřívám tu baterii, ale při těch stabilních 13V jsem na rozpacích :-k :-k :-k
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od rokolo »

Tak podle všech nových poznatků, to bude špatné ukostření [-o< :idea:
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

no tak to je vlastne uplne pohodova zavada

mne sa teraz stala jedna vec - tym, ze som spominal ze EGR je uz asi upchaty (chybu som zmazal pred asi 150km a neobjavila sa) tak to raz rano nejak do kopca studene na dvojke neslo. Hovorim zene" je to nejake mrtve to bude ten EGR" a v tom momente proste plup a zacala svietit chyba motora (check engine). Zenu som vysadil v praci a povedal som si ze to pojdem trochu previezt, tak som dal asi 50km. Doma som odpojil minus asi na pol dna z baterky, po pripojeni a prejdeni dalsich cca 30km a troch startoch sa neobjavila... ono kazde svetlo na palubke Accenta je take divne, nie som na to zvyknuty :-)

Tak to snad bola len nejaka anomalia a vsetko bude fungovat ako som zvyknuty :-P (momentalne sa blizim k 404 000km)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
mikodim
****
Příspěvky: 1356
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od mikodim »

Skús pozrieť, či hneď po štarte funguje variabilita... t.j. musí podtlak vtiahnuť to tiahlo do seba .. Po vypnutí motora klesne dole. Alebo ked zase niekedy stratí výkon , tak pozri či je tiahlo hore..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

dnes som sa zbavil nosicov/priecnikov. Zistil som ze uz ich asi nevyuzijem (a prekazaju v garazi) - na velke a dlhe veci je obytka. Ta musi predsa len trochu makat

Prisiel si po ne jeden mladsi pan s Accentom - pokecali sme (1.4i) popytal sa co sa na na Legende sype, co sa menilo a vyzeral trochu zaskoceny ze toho bolo vlastne tak malo :-D On to prestaval na plyn, auto vyzeralo celkom pekne (najma zadne lemy, to zavidim :-), verim ze mu budu sluzit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2234
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od milosh »

Mexicane, jeden dotaz bych mel, mas deti nebo ne a budete v tom obytnaku jezdit jen ve 2?
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

ta 6m dodavka je 2+1. Sme so zenou dvaja, miesto tam este hypoteticky je :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od rokolo »

Tak potvrzuji špatnou kostru. Byl to ten kabel od baterky. Plocha kontaktu ke skeletu auta byla přišroubována přes nátěr, tedy přes barvu. Kostra tak byla ošetřena pouze asi plochou 5-ti závitů, které po těch letech z oxidovaly. Vzpomínám si, že tento stejný problém (problikávání hlavních světlometů, kolísající napětí...) tu před lety již někdo řešil, bohužel již nenapsal čím to bylo... 8)
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

tak este ze to nebolo nic vazneho a najma draheho :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Mexican »

dnesne rano. Krajsie cislo tam uz asi nedostanem :-)
Stale nie je problem dostat sa so spotrebou tesne pod 5l zda sa mi ze sa trochu vytratila aj ta ospalost v nizsich otackach
Přílohy
Screenshot 2023-03-29 111351.jpg
Screenshot 2023-03-29 111351.jpg (55.21 KiB) Zobrazeno 622 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Pěkně =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od rokolo »

Fakt pěkný, to se mám na co těšit :lol:
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Kolik ti ještě chybí? :D
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Moje auto“