Stránka 32 z 373
Napsal: 13 úno 2007, 13:04
od Moris
to se přidej, protože 100% nebudeš litovat. Pokud ti teda nevadí, že se to naklání trochu v zatáčkách... ale na to se dá zvyknout...
Napsal: 13 úno 2007, 14:43
od Petusko73
Chung Mong-Koo asi pôjde do basy. Dúfam, že mi ešte stihnú vyrobiť môjho tátoša.
Napsal: 13 úno 2007, 17:25
od David C3
jj ale C3 se naklaní úplně stejně... a mě je to úplně jedno
Napsal: 13 úno 2007, 17:44
od ladis
Moris píše:Zdravím vespolek, tak jsem si ho dnes přivezl dom. Zatím mám najeto jen 80 km, takže na vaše příspěvky ohledně spotřeby jsem dost zvědavej. Každý rok najedu okolo 40 tis km, tak doufám, že se s tou spotřebou dostanu k těm 5 litrům. Mám dotaz, je potřeba nějak zvlášť to auto zajíždět, nebo je to v celku jedno? Prodejce říkal, že to prvních 500 km nemám vytáčet. Ale potom už prý mohu jezdit jak je libo.
1,5 CRDi, tmavě modrá met.
Mě prodejce v Průhonicích upozorňoval na to, abych do 1 000 km točil motor max. do 3 000 ot. aktuální zimní spotřebu po Praze mám 5,8 l a v letním období pod 5 litrů. Nevycházej z údajů palubního počitače!!! Ten ukazuje pouze orientační spotřebu - dle slov servisního technika a má bohužel pravdu.
Napsal: 14 úno 2007, 13:10
od David C3
+,-, kolik rozdíl 0,3 L ??? víc?
Napsal: 16 úno 2007, 20:18
od Moris
To kolik to je by mě taky zajímalo. Mám najeto 700 km a počítač mi ukazuje průměrnou spotřebu 5,8 l na 100km. A to jsem jezdil ty čtyři dny co ho mám, 60% mimo město a 40% Praha. Tak jsem zvědavej na natankování plný nádrže a spočítam si to přesně a pak dám vědět...
První závada...
Napsal: 16 úno 2007, 22:50
od Bodo
Nazdar všichni Hyundaiáci,
takže dnes se mi po najetých 2500km objevil první problémek, v zatáčkách mi začala povrzávat sedačka (na dírách, nebo v ostřeji projetých zatáčkách).
Takže v pondělí volám do servisu a jsem zvědavý na výsledek - přístup, rychlost atd.
První závada...
Napsal: 16 úno 2007, 23:05
od Bodo
Nazdar všichni Hyundaiáci,
takže po 2 500km se objevil první problémek. Povrzává mi v dírách a při trošku ostřeji projetých zatáčkách sedačka (řidičova).
Takže v pondělí volám do servisu a jsem zvědav, hlavně na rychlost a celkový přístup servisu.
Bodo
vrzání sedadla řidiče v zatáčkách
Napsal: 17 úno 2007, 23:31
od Lunekk
Ahoj Bobo,
mám přesně ten samá problémek, a také v 2500 km mi začalo v zatáčkách mírně vrzat sedadlo řidiče...
Luděk accent 1,4
Napsal: 18 úno 2007, 09:39
od ladis
David C3 píše:+,-, kolik rozdíl 0,3 L ??? víc?
Omlouvám se, že odpovídám až teď, ale dřív jsem se nemohl dostat na net. Rozdíl činí konkrétně u mě + 0,8 L proti skutečné spotřebě.
Napsal: 18 úno 2007, 12:10
od Lukas
Pozdravujem po dlhej dobe vsetkych starych, novych a cakajucich Accentakov. Hadam uz bude viac casu na internet a nejake tie postrehy
Andy- ten obrazok sa ti podaril
a pomaly uz sa nase cesty plnia viac a viac Accentami popri tej hustote skodoviek.
Apropo, sadol som nedavno do fabie po dlhsom case a skoro som dostal klaustrofobiu alebo klaustrofabiu? Skratka ten utlucky interier a tie mini sedacky mi nejak nevyhovovali..a to mam taku priemernu postavu. Accent je priestorovo akoby auto o triedu vyssie. Interier je niekolkonasobne vzdusnejsi a vacsi. A sedenie pohodlne. Tolkokrat vycitany mekki podvozok mi pripadal ako luxus oproti fabii. Aj ked sa trosku viac naklana, co sa stylom jazdi da krasne vyuzit, lebo podvozok drzi stabilne, je accent mekki a nerovnosti sa tak neprenasaju dovnutra ako pri fabii. Nase cesty su proste nekvalitne, s nerovnostami, ktore su zvacsa po celej sirke vozovky a tam by auta potrebovali jedine kridla. Co s Accentom necitim, to fabiu takmer rozsype. Podvozok je sportovejsie ladeny na fabii a dost tvrdy, pohodlnost je pre fabiu velmi vzdialeny pojem. A to si nechcem predstavit dlhsiu cestu vo fabii..by ma zrejme zabolela aj urcita partia tela
Co sa tyka vrzgania sedacky – zatial nemam tkyto problem nastastie..klopkam na drevo. Jedine jedno z tych dvoch koliesok na nastavovanie sklonu sedaka ide o dost tazsie, ale nastastie ide..aj ked ich vobec nepouzivam. A semtam ta spiatocka este zahneva..ale uz je to tusim lepsie ako na zaciatku alebo som si uz zvykol.
Spotreba je ustalena na 6,3l Ide vsak o spotrebu podla palubneho, takze realne by mohla byt cca.6l a je to spotreba takmer cisto v meste, pri sviznych rozbehoch, takze ja ju vnimam priaznivo. Nabehanych 4600km, takze sa mozno este znizi. Predsalen to CRDickam trva trosku dlhsie, kym si sadnu. Keby bola nizsia, tak by som bol prirodzene radsej, ale pri tom vykone je to myslimze velmi priaznive.
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek392/
- nie moc vydarena recenzia na Accent 1.5CRDi s videom, ale lepsie ako nic.
http://www.pneuobchod.cz/
-velmi prakticka stranka, ak chce niekto kupit disky..treba kliknut na konfigurator a potom vyplnit Accent 2006 a vsetko ostatne a vygeneruj mozne disky + kazdy z nich priamo na bielom Accente
Napsal: 19 úno 2007, 21:37
od David C3
Napsal: 19 úno 2007, 23:42
od MartasZ
Nevim jestli sem to změřil dobře, ale bylo to něco přes sedm vteřin, to ty CRDI jezděj tak dobře?
Napsal: 20 úno 2007, 00:58
od Andy4
MarťasZ: no tie CRD
Ička jazdia naozaj veľmi živo, aj keď tých 7sekúnd je na rýchlosť 80km/h, 100km/h za cca 10,5sekundy, 130km rýchlosť je tam za 15 sekúnd a maximálka 200 do pol minútky
"bars" dobré su tie nové Accenty
Napsal: 20 úno 2007, 08:31
od Moris
David C3 napsal:
+,-, kolik rozdíl 0,3 L ??? víc?
Tak jsem si to spočítal a po 1000 najetejch km mě ukazuje počítač průměrnou spotřebu 5,8 a skutečná byla 5,6. Takže rozdíl + 0,2 pro palubní počítač.