Stránka 318 z 373
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 06 bře 2012, 07:36
od Gandalf
Hodnocení modelové řady, zajímavá je zmínka o tlumičích nebo silentblocích. K poznámkám o CRDi se vyjadřovat nemohu, protože mám benzín
http://web.volny.cz/volny-cas/auto-moto ... -2010.html
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 06 bře 2012, 09:52
od Mexican
ak mali natankovanu tradicne kvalitnu cesku high-performance naftu, ktora ma s odretymi usami 52 cetanovych jednotiek, tak sa vibraciam nedivim. O tych zrkadlach citam prvy krat, nemam pocit ze by sa tu niekto na fore stazoval
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 06 bře 2012, 21:00
od ZdeněkSvoboda
Souhlasil bych s těma tlumičema, silentbloky, ale ty vibrace od motoru
To asi ještě neseděli v koncernových autech
Většinou, když někoho vezu (cizího), tak se mu líbí, že není skoro slyšet motor přes odvalující se pneu.
Jednoznačně souhlasím s redakcí, že největší bolestí accenta je podvozek
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 06 bře 2012, 22:50
od Engineer
vibrácie od motoru na neutráli môžem iba potvrdiť
Ale to je sposobene nízkym voľnobehom
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 07 bře 2012, 21:41
od Vilda
ZdeněkSvoboda píše:
Jednoznačně souhlasím s redakcí, že největší bolestí accenta je podvozek
Opět budu apelovat na výměnu tlumičů ..... po jejich výměně zjistíte, že na tom Accent s podvozkem zase tak špatně není
dokud je nevyměníte, tak na podvozek prostě budete nadávat ....
Minulý týden mi tady nechal kluk od nás z práce Octávku 1.8 RS turbo .... dělal jsem na ní brzdy. Po opravě jsem ji projel a připadalo mi, že jsem právě vylezl z BVPéčka
sice se s ní parádně řezaly zatáčky, ale to bylo tak všechno .... zdálo se mi, že mi vypadnou střeva z břicha
Ten den odpoledne jsem jel s Accentíkem na nákup a měl jsem pocit, že plavu na vlnách ..... měkoučký a pohodlný podvozek
prostě paráda ....
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 01:03
od Martun
Vilda píše: ... jsem jel s Accentíkem na nákup a měl jsem pocit, že plavu na vlnách ..... měkoučký a pohodlný podvozek
prostě paráda ....
Vildo, tímhle jsi mi připoměl našeho starýho (tenkrát nebyl starej)
Moskviče!
To byla loď na pohoupání!
To jsem zabrzdili a auto dělalo ještě houpy houpy..
myslím že mělo vzadu listový pera ne?
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 07:40
od Vilda
Marťas ..... Moskviče jsem měl dva, nejdřív 408 obsah 1.3 a pak 412 s obsahem 1.5 a to už byla pěkná pilka
lítal 160 km/h jako nic a v té době to byl velký konkurent Žigula 1.500 ....
Zadní náprava byla pevná na listových pérech .... a houpačka to byla parádní
taky jsem holkám musel dávat antikinetika po lžičkách ... jinak se stalo víš co
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 08:06
od Martun
Jo...
pokud to nebylo na podlaze, měls mokrý záda!..
Měli jsme červenýho..
obr není můj ale je stejný jako jsme měli..
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 09:26
od Gandalf
Tak Octa RS má snížený a přitvrzený podvozek, ale kroužil jsem s ní v Brně na okruhu a tam by si zasloužila ještě malinko přitvrdit... a to měla spec. gumy. Skoro lepší pocit jsem měl z Fabie RS, byť to tehdy byl diesel, ale vzhledem k hmotnosti a převisům karoserie mnohem hbitější v zatáčkách
Moskviče měl strýc - kombíka, když mi bylo tak 10-12, jezdili jsme lyžovat na Vysočinu a my malí jsme sedávali v kufru mezi lyžema
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 12:51
od Vilda
Márty krásnej kousek
já měl toho samýho .... jen světle zelenýho.
Gandalfe máš pravdu, Oktavia RS jede jako sviňa
ale při svižný jízdě si řekne o 13 - 15 litrů benzínu a to je jednou tolik, co Accentík .... podvozek je na naše silnice absolutně nevhodný, to je tak na německý autostrády .... nechtěl by ji ani náhodou ....
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 17:45
od cert
Když jsou tu ty vzpomínky... měli jsme poláka Faita 125P (1500ccm, řazení pod volantem, ročník 71), ten měl vzadu taky listový pera. Proti Žigulíkovi s torzkama to bylo luxusní svezení. O brzdách ani nemluvím, 4x kotouč - ťuk o pedál a hned huba na skle.
Co se tvrdýho podvozku týkám tak Octa RS je v klidu, měl jsem od kamaráda půjčený na odpoledne BMW 325i v úpravě Hartge (motor, podvozek, brzdy a bodykit). To bylo tak tvrdý, že by člověk potřeboval hokejový chrániče na zuby... Ovšem jak to auto sedělo na silnici, to popíralo fyzikální zákony a k tomu těch cca 200 koníků - rád vzpomínám.
Sorry za OT.
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 20:57
od Martun
Gandalf
čoveče to už je poněkolikátý co kroužíš po okruhu!
Budeš to muset vysvětlit... nedáš se k závodníkům?
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 08 bře 2012, 22:03
od MICHAL77
cert píše:Když jsou tu ty vzpomínky... měli jsme poláka Faita 125P (1500ccm, řazení pod volantem, ročník 71), ten měl vzadu taky listový pera. Proti Žigulíkovi s torzkama to bylo luxusní svezení. O brzdách ani nemluvím, 4x kotouč - ťuk o pedál a hned huba na skle.
Sorry za OT.
Nechci rejpat, ale pokud mi ukážeš žigulíka s torzníma tyčema tak seš frajer
, žigulíky měly vzadu pružiny!!!! A co se týká F1500P - humus na kolech, nejelo to a žralo!!!!
Nevím kolik jsi vystřídal žigulíků a kolik F125P, ale asi málo.....
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 09 bře 2012, 07:10
od Vilda
Ano, Žigul měl vzadu pružiny .... ale i torzní tyč, jako zkrutný stabilizátor
a budu ti hodně oponovat co se týče poláka
v jedný věci s tebou souhlasím, hodně žral, ale určitě to nebyl žádnej lenoch ... to se budu hádat do krve, ba naopak to bylo žihadlo na tu dobu až neskutečný ( teda 1 500 obs. ). Jezdil jsem v něm hóóódně dlouho .... takže vim o čem mluvim !!!!
Re: Nový Hyundai Accent
Napsal: 09 bře 2012, 07:20
od cert
BLESK007:
OK, tak teda frajer nebudu - žigul torzky neměl (ikdyž ve své podstatě vinutá pružina funguje na principu zkrutu a i se tak při malém stoupání vypočítá když se dimenzuje průměr drátu pružiny).
Fiata jsme měli jednoho a Žigula měli příbuzní, jel jsem v obojím, řídil jsem obojí. Fiat byl komfortnější, obojí jelo na svou dobu dobře, Žigul (1500) byl asi o fous "ostřejší". Jo, polák fakt žral, snad i trávu kolem cesty, to bez diskuse.
"Vystřídal" jsem jich fakt málo, poláky dva - našeho, pak po letech od kamaráda a pak tu 2103 od příbuzných.
Doufám, že tu moji chybu přežiješ
.
Vilda:
on to blesk myslel ne jako stabík, ale tak, jak je to třeba u některých Peugeotů nebo Renaultů. Navíc já to jako stabík nepopsal, tak to bylo zavádějící.