Stránka 33 z 47
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 08:52
od Pajo
No nevie čo to bude mať ale technik pri objednavke mi tvrdil že motor ma od výroby pripravu na lpg a to tvrdé ventily ,sedla ,vodítka a dokonca že aj piesty píše sa to aj priamo na strankach Hyu. LPG je potom zastavba od zmluvneho dodavatela.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 15:30
od mmv
asi bych si to radši zkontroloval u importéra nebo někde ...
tady totiž i nadále o 1,6 a
LPG nic nehovoří
Ceník osobních vozů
(platnost od 1. listopadu 2014)
Alternativní pohon na CNG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 56 990,-
Alternativní pohon na LPG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 35 990,-
Všechny ceny se rozumějí v Kč včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Dovozce si vyhrazuje...
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 17:22
od Pajo
Nevie ako je to možne ale na slovensku mame v cenníku aj 1,6
http://www.hyundai.sk/modely/ix20
Stiahni si cenník
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 17:50
od mmv
zajímavé
taky je úsměvné, že v ČR je nutno zakoupit LPG pouze s Paket Essential (dojezdové náhradní kolo, alarm a dálkové ovládání centrálního zamykání)
obzvlášť když pak nemáš kam tu rezervu legálně uložit
(teda pokud nemáš v garáži dostatek místa)
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 17:58
od Pajo
Neviem či si si prečital aj informacie o lpg u vašho predajcu tam niesu žiadne informacie u nas to najdeš pod položkou LPG
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 18 lis 2014, 21:43
od mmv
koukám na to, to je docela síla, na CZ ani slovo a ta I10 s LPG rovnou
z fabriky ...
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 19 lis 2014, 04:35
od Pajo
Ked je to pravda čo tam píšu tak potom ten motor nepotrebuje pristrek ben. ani primazavanie ale viem že tam ide BRC a to ma pristrek pri vyššich otačkach a či tam davaju aj primazavanie tak to sa dame prekvapiť len nech to funguje ako ma.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 19 lis 2014, 07:31
od airwaves
A u té i10 dávají LPG pouze pro motor 1,0 což je tříválec? No teda..., ten motůrek vypadá že váží i s postelí 25 kg. Měl jsem tu čest si ho vyzkoušet, nejede špatně, občas se zvukově projevuje jako příklepová vrtačka.... ale hlavně co to pak s LPG vydrží???
U ix20 je ale LPG v nabídce motorů pro 1,4 ???
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 19 lis 2014, 18:33
od Pajo
Je tam aj 1,6 obidve su za priplatok 1500e a ešte oplati sa do toho davať vstavanu navigaciu
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 19 lis 2014, 20:03
od JoKo
tlacova konferencia hmsk z 18.2.2014
http://autobild.cas.sk/clanok/194374/no ... -slovensko
odporucam pozriet video a tam je to vysvetlene, ze ako to je...
pan ponicky hovoril, ze motory prichadzaju s kitom na spalovanie lpg a do ix20 {a i30} sa doraba lpg na svk. pri i10 je to priamo vo fabrike zabudovane.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 lis 2014, 22:54
od Pajo
airwaves " niečo sa aj pisalo o tých katoch pri 1,6 cvvt ohladom poškodených ventilov - myslim že tie motory by mali byť spoľahlivé.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 21 lis 2014, 09:22
od milda h
Nejsem si teda úplně jistý, ale myslím si, že ve starších cenících
pro 1,6-ku možnost přestavby na LPG
byla za stejnou cenu jak 1,4-ka. Prostě z nějakého důvodu to stáhli.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 21 lis 2014, 12:54
od mmv
z počátku tam byla jenom a pouze 1,4 (jako teď) ale pak to dýleři začali cpát i do 1,6 bez souhlasu fabriky, ale když fabrika zjistila, že to je jedno, a že to takyfunguje, tak to posvětila, ale jsou tu lidi, co s tim maj problém
autorizovaná či neautorizovaná zástavba - proti záruce na motor
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 21 lis 2014, 16:00
od Scout
Pro 1,6 CVVT rozhodně LPG v ceníku byl, když jsem auto kupoval (3/2013) a i nyní je, ale už jen v ceníku příslušenství. Já ale bral skladové auto, které mi před koupí překuchali.
Tehdy jsem při rozhodování kontaktoval
(nejspíš mailem, ale nehledal jsem to), kde jsem se na tvrzený sedla a jiný podrobnosti ptal.
Odpověď zněla asi v tom duchu, že oni s tím nemají nic společného. Všechny motory jsou stejné a tvrzený sedla rozhodně nikam nedávají, jako v podstaně nikdo, krom snad VW group, a i oni už od toho prý ustupují. Alternativní přestavba je jen jejich dobrá vůle vůči zákazníkům, kteří to vyžadují. Ale bez ztráty záruky je pouze povolený systém BRC s přívstřikem paliva a veškerou odpovědnost za případné poškození motoru nese dodavatel toho systému, což byl tuším Autogas Strakonice.
Asi tak nějak, rozhodování mi to tehdy rozhodně neulehčilo
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 21 lis 2014, 16:54
od mmv
když sem kupoval já, v ceníku byla jenom 1.4, zkusím pohledat ...edit: k nahlédnutí
ZDE, řekl bych, že ta 1,6ka byla od dealerů partyzánština následně přetrpěná centrálou, nedej ale bože, že by se tomu něco stalo ve chvíli, kdy dealer přišel o licenci (AP Spořilov) někde se to tu řešilo