Stránka 324 z 403

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 11 čer 2018, 20:13
od milda h
Sarine, paráda. Tak užívej. =D>

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 11 čer 2018, 21:08
od idam.i
sarin007 píše:No ona na mě vždycky tak nějak zbyde :mrgreen:
Myslím,že zle si nepochodil. [-X :mrgreen:

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 12 čer 2018, 09:13
od sarin007
Alfe slyšel jsem, že na Klatovsku jste to měli s počasím včera taky pěkně hustý. Já zachraňoval auto před kroupama v neděli. Byl jsem na návštěvě, když se přivalil průtrž krup. Naštěstí jsme měli dostatek dek, takže jsme pokryli většinu auta a naštěstí se vše obešlo bez újmy. Ale už mě málem omývali, ty kroupy měli tak 5-10 mm v průměru :twisted:

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 12 čer 2018, 15:11
od Alf6
Sarine..porad si nemohu zvyknout na ten obrazek...mam te stále zaskatulkoveneho s Elantrou :D Včera vecer kolem 22:00 to bylo něco....nastesti Ela je schovana v garazi, takze kroupy ji neublizi :D

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 12 čer 2018, 22:03
od idam.i
Veru tak,Sarin nás opustil. :mrgreen:
Dúfam,že občas medzi Elantry zablúdi. :wink:

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 13 čer 2018, 07:19
od Axel.Foley
sarin je ale přeci pořád v rodině Hyundajáků 8)

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 14 čer 2018, 10:33
od sarin007
Přesně tak klucí, já vás neopustím :mrgreen:

Včera jsem projel Tusíka na Slovensko a zpět, cca 1 000 km za den. Musim říct, že to jede moooc hezky. Bohužel uzavírky jsou na každým kroku a nejsou skoro značený. To si třeba jedu z Třebíče na Jindřichův Hradec, najednou cedule slepá silnice za 3 km a nic ](*,) . Záteras přes silnici a řidiči trhni si nohou. A řeš situaci v deset v noci. Nemít navigaci v autě, tak se odsud nevymotám :twisted: [-X .

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 14 čer 2018, 15:09
od Axel.Foley
Hezký výlet :D

(Ne)Značení uzavírek je kapitola sama o sobě. Jak jsem psal před pár dny v jiném vlákně, díky uzavírce mostu jsem takhle spoznával krásy Olomouce :?

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 14 čer 2018, 15:11
od Alf6
Sarine..a když srovnáš Tucsona s Elou...třeba co se tyka pohodli při jizde, hluku od kol, atd....:)

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 14 čer 2018, 20:51
od sarin007
Ahoj Alfe, pokud porovnám obě auta - Tucson má samo převahu ve výkonu a krouťáku, je mu jedno, jestli jedeš sám nebo plný auto, jestli po rovině nebo do kopce. Pořád tahne skvěle jako by nic. Elantra měla zase výhodu při předjíždění, ona uměla rychle vyrazit. Potom sice výkon vadnul, ale vystřelit uměla rychle. Tucson je v tomto o chvilku pomalejší, výkon se dostaví cca o 2 vteřinky dýl. Zato potom zabere a letí. Myslim, že daný rozdíl mezi benzínem a naftou. Jízda je klidnější, je to dáno tím, že většinou se motor převaluje kolem 1200-1500 otáček, jen při zrychlení se dostává na cca 2300 otáček, pak řadí (při režimu sport pak letí někam ke 4000 ot.), takže v autě je mnohem větší ticho. Až to člověka nenutí jet rychle, ale naopak se jen tak plazit po silnici. Někdy se sám přistihnu, že jedu 80 km/h a je mi to vlastně jedno :D . Zatáčky Tucson zvládá velmi hezky skoro bez náklonů (což mě překvapilo), ale i vzhledem k vyššímu posezu se mi do zatáček nechce tak valit, Elantra zvládala zatáčky samozřejmě s vyšším sportovním nasazením a více zábavně. Podvozkově jsou si hodně blízko, ale Tucson mě překvapil, že nerovnosti žehlí ještě o krapet lépe, než Ela. Ta je naopak více houpavější, takový více "americký" podvozek. Na Tucsonu jako by trochu cítíš tu mohutnost a větší váhu auta. U brzd jsem nezpozoroval nějaký masivní rozdíl mezi auty, nic jako že jsem si rozbil čelo při prvním zabrždění nebo tak. Brzdí přesně jak potřebuju. Prostoru uvnitř je u Tucsonu samo víc, sedačky jsou trochu tvrdší, možná dáno koženým čalouněním. Ale jsou pohodlné. Kufr je menší než byl v Elantře, ale naštěstí dostatečný. Rádio hrálo líp v Ele, basy byly mohutnější a výšky cinkaly, tady je to o malinko slabší. Jo a sklo se u Tucsonu víc zasírá od much, jak je míň sklopený :mrgreen: Řízení mi u Tucsonu přijde víc tužší, u Ely šel volant točit o něco snadněji, uvědomil jsem si včera po tý dlouhý cestě, že už mě začínají trochu bolet ruce od točení volantem :D Např. ve městě při parkování šel u Ely točit volant jednim prstem, tady je to míň přeposilovaný. Jinak musim říct, že obě auta jsou super, Ela zaměřená z mého pohledu na zábavnější jízdu ve sportovnějším stylu (mnohdy jsem se přistihl, že se za volantem bavim, mám radost, jak jsem říznul zatáčku nebo někoho předjel), Tucson pro klidnou pohodu (za volantem spíš odpočívám a kocham se poklidnou jízdou). Tak asi tak :D

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 14 čer 2018, 21:10
od Alf6
hezke srovnani :D/ :mrgreen:

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 15 čer 2018, 06:56
od Axel.Foley
sarin: Hezky napsáno =D>

Co se týče posilovače řízení u Tucsona, je to i o tom, že máš na přední nápravě o pár kg víc než měla Ela.

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 15 čer 2018, 07:22
od vorlajz
... no, troufnu si říct, že to Sarin srovnal tak, aby to s Alfem neseklo... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 15 čer 2018, 08:13
od sarin007
Jo a když to meju, nedosahnu na střechu, to mě štve nejvíc :mrgreen: :mrgreen:

Podle mě i když se jedná o auta odlišných tříd, překvapivě svezení není zas tak odlišné. Elantra byla opravdu velmi pohodlné auto, takže když sedneš do jiného pohodlného auta, není to takový rozdíl. Navíc za volantem si člověk ani neuvědomuje, že řídí poněkud mohutnější auto. Nemáš problém se někam vejít, někomu se vyhýbat a tak. Až když vystoupim (no spíš seskočim, protože si nemůžu pořád zvyknout, že když vyndám nohu ven, není tam hned zem :D ), teprve si uvědomim o co je Tucson mohutnější (hned jak zavíram ty dveře jak od trezoru, který jsou oproti Ele o mnoho masivnější). To přináší další rozdíl - v Ele stačily dveře jemně zabouchnout, pěkně bum a zavřeno :D U Tusíka máme pořád celá rodina problémy se zavíráním dvěří, zkrátka je k tomu potřeba víc síly, takže často zavírám dvěře na 2x. Jo a konečně si dokážu vyměnit žárovky, v motorovým prostoru je mraky místa, takže žádný problém :D/

Re: Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)

Napsal: 15 čer 2018, 11:56
od idam.i
Keď som prechádzal i40 na Elantru,tak som bol pripravený na ústupky. Nakoniec som ich ani robiť nemusel.
Teda v 40ke bolo viac miesta a ešte lepšie sedačky,ale ticho a komfort zrovnateľný so 40ke.