Stránka 34 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 04 čer 2018, 21:21
od Tudy
Vždy když tohle čtu, tak ve mě pění krev. Olej A5 je řídká srágora, jejíž jediným účelem je snížit nepatrně spotřebu a s ní deklarované emise CO2. Že se tím sníží životnost motoru, to už EUekoteroristu nezajímá. Ale brečím tu na špatném hrobě.

Edit: už jste někdo napsal importérovi, jestli lze použít A3?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 čer 2018, 12:47
od Zubesuch
technicky urcite urcite ano pretoze A3 > A5. Je lepsia vo vsetkych vykonovych parametroch. Sam si tam dam A3. teraz tam bol 8tkm LM Synthoil HT a nikomu to nevadilo.

Nejake recicky importera ze sa neda a neviem mam tam nizsie, kde sa uz chrbatu prestava hovorit pekne. On by totiz prisiel o biznis. Takze ti povie presne to co mu vyhovuje, nie to co vyhovuje tebe a tvojmu autu.

Dokonca ak si v oblasti kde nie je dostupna A5 mozes podla manualu pouzit A3.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 08:02
od copper5252
ahoj to mi povidej o jejich kecech :( oni jsou schopni vyplodit takové hovadiny ohledně toho aby nepřišly o kšeft ! až to neni hekzé

když jsme tedka kupoval auto tak jsem se bavil z prodejce že pokud jezdím kratké trasi tak výrobce v manualu k auto piše mněnit olej a filry co 7500 km , tak jsem prodejci říkal jetli by nebyla jiná cena "niží ší" než 500 kč za litr oleje , odpověděl že asi problem by nebyl ale raději vam to zistím , odběhl za šefíkem , pak přišel ( že prý olej maji od hyundai a že ho olej maji na přiděl a musí ho hned vyučtovat ) to mi hlava nebere !!! " že asi maji olejovod až nošovic nejspiše, jsem si v duchu říkal"
a nebo když jsme se ptal jestli jsou schopni dát olej 5w40 místo 5w30 že v manualu k autu je ho možno použít , tak jejich odpověd byla (že vubec olej 5w40 nemaji že :hyu: je kontroluje )
a to je jen špička ledovce co zni někdy leze za hlášky :)

podle mně ale z tou cenou 500 kč za litr už fakt přehanejí ! a to neni jen olej ale i kabinový filtr 950kč nebo vzduchový filtr 750 kč podle
vím že mužu servisovat jinde než v autorizáku ale i tak :( jsou cenu autorizaku přemrštěné a zlodějské

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 08:46
od asd111
To je problem vsech znacek a autorizaku ne jen u H,bohuzel.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 08:54
od Tudy
Autorizák má tak přemrštěné ceny proto, že musí živit hromadu pomocného personálu (recepční, přijímací technik, managery apod.), na prodeji nových aut autosalon moc nevydělá, hlavní příjem má právě ze servisu.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 11:14
od copper5252
to Tudy: važně si myslíš že autosalon na prodeji nevydělává ? nevím jak u hyundai ale škodovky si velice dobře mastí kapsy na prdeji aut ! tedy pokud se něco nezmněnilo , nemužu napsat za koli škodovka prodává dylerum auta :) za prvé je to přez hubu napsat :) za druhé stejně by jste mi to nevěřily ! ale mužu říci že marže u škdovky je opravdu veliká !
pravda je taková že ani obyč obchodníci v salonech nevím za kolik majitel auta nakupuje !

a co se týká cen oleju a filtru mám takový dojem že na tohle by pasoval nazev kartelová dohoda ne ?

ja chápu že podnikani není "charita" ale mněly by uvažovat o tom jestli ceny nejsou premrštěné a zlodějské

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 12:30
od Mr. HYUNDAI
Ne coppere, na nových autech se u :hyu: nevydělává. Zkus si najít proč dealeři v jednotlivých vlnách vypověděli smlouvy a o co vedou s VV soudní spory...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 12:52
od Tudy
asd111 píše:To je problem vsech znacek a autorizaku ne jen u H,bohuzel.
Potvrzuji, třeba u Seatu chtěji v autorizáku 650-800 Kč- za 1 litr oleje! :shock:, do 1.8 TSi se leje 5,2 l, tzn. celkem až 4 100 Kč,-. Na druhou stranu jsem našel autorizák, kde vezmou mnou přinesený olej...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 13:01
od Andy182
no ty vole to sú ceny ... keď budem preberať auto, hneď sa dohodnem na vlastnom oleji, plánujem výmenu á 15000 km (namiesto 30 000 cyklu 1.6 crdi)... na SK stojí liter do dízloveho motoru 16,90€

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 14:23
od dibarbora
U naftaku by som s tymto autorizak ani neotravoval. Po 15tkm vymenit doma/u kamarata na heveri. Po 30tkm hajde do autorizaku po peciatku a novy olej. V ramci moznosti pokracovat .... Dalej.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 14:25
od Tudy
Pro ukázku posílám odpověď na poptávku na výměnu oleje od jednoho nejmenovaného autorizáku:

zasílám předběžnou kalkulaci na výměnu oleje ve Vašem vozidle Seat Leon FR 1.8 TSi.

Materiál:
cca 5,5 litru oleje Long Life: 4.500,-Kč
olejový filtr: 350,-Kč
šroub vypouštěcí: 250,-Kč

doba výměny cca 1. hod. cena práce cca 1.000,-Kč

Celkové předpokládaná cena: cca 6.100,-Kč, tj. 237 euro

:shock: :lol: ](*,)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 18:02
od copper5252
Mr. HYUNDAI píše:Ne coppere, na nových autech se u :hyu: nevydělává. Zkus si najít proč dealeři v jednotlivých vlnách vypověděli smlouvy a o co vedou s VV soudní spory...
ahoj jak jsem psal prodejci u salonu ani nemaji tušení za kolik majitel nakupuje auta :)
navíc pokud jsem spravně pochopil tak u :hyu: sice auto vám rpodaji v salono ale čekáta na techničák až ho někdo milostivě pošle , a podle toho co jsem zaslechl tak salon auta nevlastni ale banka !
takže ani salon nemusí znat ceny nakupu aut od vyrobce :)
ja vím za kolik prodavá vyrobce auta, tedy co se týká škodovky , předpokládám že u :hyu: to bude stejné :( ono celekem jedno kdo si takhel mastí kapsu v konečném dusledku to zapaltí kupujíci !

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 18:25
od Chasnik
Salon cenu auta při nákupu de facto skutečně nezná, skutečná nákupka je známá až podle toho, jestli splní objemy prodeje. Potom prodejce dodatečně dostane dobropis na další slevu (když se zadaří). A prodejce cenu zná, protože alespoň v tom salónu, kde jsem kupoval auto já, byla faktura od importéra na stole prodejce. A osobně jsem viděl, že nákupní cena byla vyšší než prodejní. Čili hraje se vabank o dodatečné bonusy za objemy a ty se stanovují (dle prodejců) dost zvláštním způsobem. To je jádro těch sporů.

A to, že skladovky jsou financovány přes banku nebo leasingovku, platí i u jiných značek. Ne každý majitel autosalónu má dostatečnou rezervní hotovost na nákup skladovek a předváděček. Mimochodem, to je běžné i v jiných odvětvích, že zásoby se financují externími zdroji.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 21:23
od vorlajz
To potvrzuji... ;)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 22:12
od copper5252
no nevím jeslti jste mně pochopily ja mluvím rozdíl mezi cenou auta co vyrobce prodá dylerovy a za kolik je dyler prodavá !
řeknu to jinak, přiklad automibilka proda škodu oktaviji v plené palbě za 180 tisic a dyler je prodá za 750 tisic
možná už to tak není že už vyrobce prodavá za 750 tisic a dyler prodává za 550 tisic :) ale hodně bych se tomu divil !
před cca 12 lety mněl jeden znamy salon škoda a vím co mi říkal za kolik auta nakupuje a za kolik je
!!MUSÍ!! prodavát, jednou skusil dát nižší ceny než mněl nařizeno od škody ! a bylo zle !!!
navíc znám vyrobní ceny škodovek !

ale jak jsem psal možná se to za těch par let zmněilo