Pořád v řešení... ale od loňska, kdy jsem to už fakt začal usilovně řešit vypadnul jen jednou, asi na hodinu a pak zase naskočil a funguje. Taky v letošní zimě nebyl zatím s výjimkou Oravy pořádný mráz. A fungoval i tam... Má se měnit anténa, nicméně od 26.listopadu- ano čteš správně-listopadu!!! kdy mi bylo oznámeno, že v pátek má dorazit anténa na výměnu, mě z Rýmařova nikdo nekontaktoval
Asi se čeká, až mi v dubnu skončí 3letá záruka na systém rádia
Minulý týden jsem se tam po cestě z Lanškrouna zastavil osobně a co myslíš, pan Mlčák byl na školení
Takže, zase nic... No, není moc času se tím zaobírat, je fakt hodně práce, ale pustím se do akce asi řádně nepříjemně
Pro info komunikace - co k tomu chceš dodávat
:
Dobrý den, děkuji za info. Co se týká výměny antény-dejte vědět jestli dorazila a domluvíme se následně na termínu výměny, jestli čtvrtek, nebo pátek(zjistím,jak to budu mít s výjezdy).
A 3. brzdové světlo? To by se mohlo zvládnout s tím zároveň, ne?
Při příjezdu na výměnu, bych se s Vámi rád domluvil na možnosti a termínu výměny oleje v DCT převodovce.
S pozdravem,
Antonín Pažický
---------- Původní e-mail ----------
Od: Lubomír Mlčák
Komu: 'Tonda'
Datum: 26. 11. 2019 6:50:42
Předmět: RE: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý den,
Nezapomněl jsem na Vás, navigaci máme stále v řešení. 30.11. má dorazit GPS anténa. V příštím týdnu čtvrtek nebo pátek ji můžeme vyměnit.
S pozdravem
Mlčák Lubomír
Vedoucí servisních služeb
From: Tonda
Sent: Monday, November 25, 2019 5:34 PM
To: Lubomír Mlčák
Subject: RE: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý podvečer pane Mlčáku,
po delší době se připomínám viz, níže...
Myslím,že od nahlášení uplynulo už víc, než 30 kalendářních dnů.
Nějaký posun v řešení...?
Děkuji za info.
Antonín Pažický
---------- Původní e-mail ----------
Od: Lubomír Mlčák
Komu: 'Tonda'
Datum: 15. 10. 2019 7:21:11
Předmět: RE: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý den,
Zasláno ke schválení, jak budu mít vyjádření, dám info.
S pozdravem
Mlčák Lubomír
Vedoucí servisních služeb
From: Tonda
Sent: Monday, October 14, 2019 10:04 PM
To:
Subject: Fwd: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý večer pane Mlčáku,
ještě doposílám aktuální stav km- 98tis.
A v příloze foto zaroseného 3. brzdového světla, dnes v poledne.
Hezký večer,
Antonín Pažický
---------- Původní e-mail ----------
Od: Tonda
Komu: Lubomír Mlčák
Datum: 9. 10. 2019 21:17:10
Předmět: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý večer, děkuji za rychlou reakci.
Omlouvám se, že tak pozdě, teď jsem dorazil domů. V přílohách zasílám požadované.
S pozdravem,
Antonín Pažický
---------- Původní e-mail ----------
Od: Lubomír Mlčák
Komu: 'Tonda'
Datum: 9. 10. 2019 7:17:00
Předmět: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý den,
Pošlete mi ofocenou servisní knížku ( první stránku kde je majitel vozu, a poté všechny oražené servisní prohlídky)
Děkuji a s pozdravem
Mlčák Lubomír
Vedoucí servisních služeb
From: Tonda
Sent: Tuesday, October 8, 2019 8:20 PM
To: Lubomír Mlčák
Subject: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý večer pane Mlčáku.
Myslím že 19.7.2019 jsme řešili u Vás na servisu níže popsanou reklamaci přehráním software. Prakticky do včerejška celý MMS fungoval naprosto bez jakýchkoliv problémů s výjimkou jednoho dne počátkem září,pak zase vše funkční. Včera ráno, opět s prvním větším ochlazením systém opět přestal fungovat. Večer při jízdě z firmy domů fungoval a po dnešní noci ráno opět nefunkční a večer opět nefunkční. Myslím, že z tohoto je zřejmé, že problém pravděpodobně nebude záležitostí software.
V příloze na fotodokumentaci zasílám aktuální stav při návratu domů. Stojím u piktogramu domova- navigace mě vidí o ulici cca 200m vedle. Vzdálenost se s každým ujetým kilometrem zvětšuje.Na dalších foto stav družic apod.
Byl bych opravdu rád, aby se problém vyřešil, opravdu mě to obtěžuje, vozidlo potřebuji využívat, včetně funkčního mms.
A ještě bych se tímto vrátil k mlžení třetího brzdového světla. Situace se zhoršuje... Vlhkost je v něm prakticky pořád.
Děkuji za vyřízení-pokud možno rychlé.
Antonín Pažický.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Lubomír Mlčák
Komu: 'Tonda'
Datum: 17. 7. 2019 7:42:26
Předmět: RE: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý den pane Pažický,
Dle informací, které jsem dostal od techniků s Hyundaie, máme v první řadě přehrát software radia.
Kdy můžete přijet k nám do Rýmařova na přehrátí.
S pozdarvem
Mlčák Lubomír
Vedoucí servisních služeb
From: Tonda July 17, 2019 7:38 AM
To: mlcak
Subject: Reklamace multimediálního systému-navigace
Dobrý den pane Mlčáku,
cca před třemi-čtyřmi měsíci jsem byl u Vás v Rýmařově s reklamací opakovaně nefunkční navigace a dalších s tím spojených podpůrných systémů MMS, mého vozidla Hyundai i 30 PDE, 1,4TGDi VIN viz. příloha . Závadu jste nafotil s tím, že mi dáte vědět další postup.
Zatím jsem nedostal žádné info k vyřešení daného problému.
Bylo by možno co nejrychleji sjednat nápravu?
Děkuji,
Antonín Pažický