Stránka 34 z 139

Re: LPG

Napsal: 22 črc 2012, 12:35
od caruser
[-X [-X [-X
Žiadne informácie z dopočutia. Sú to informácie od technikov vykonávajúcich prestavby na LPG:

http://forum.skodahome.cz/topic/92772-m ... si-na-lpg/

Použijem citáciu od ivan plyn

"Praktická zkušenost -
BRC SDI jezdí na LPG, tak zařízení dělá toto:v režimu jízdy s malou zátěží se nahodile přepíná vždy jeden válec na BA, v režimu akcelerace jede trvale na LPG, ale při max výkonu nahodile přepíná. Při přechodu do volnoběhu se po cca 5-10 vteřinách (pokud se dobře pamatuju) přepíná všemi válci na BA, po zvýšení otáček ihned přerpne všechny válce na LPG. Zařízení BRC SDI mají SW "ušitý" na míru vždy pro konkrétní značku a motorkod, nedoporučuje se použít na podobné auto (např v rámci stejných motorkodů v koncernu VW). Výrobce udává cca 10% provozu probíhá na BA, 90% na LPG. Tartarini pro FSI motory také udává přesný motorkod (má hohatší seznam - více vozů). Při provozu na LPG jezdí max výkon a volnoběh pouze na BA, v částečných zátěžích si k plynu občas "přistříkne" benzin (Tartarini umí při jedné dávce paliva pro jeden válec dávkovat současně LPG i BA - např. 15ms LPG a 5ms BA). SW je pevně nastaven od výrobce, nepřipouští vpodstatě žádné možnosti úprav. Při provozu na LPG je údajně procento spotřebovaného benzinu větší - podle jízdních podmínek snad až 30% benzinu a 70% LPG.
Ohledně polského Elpigasu nevím - neznám, nemohu sloužit. Ale elektronika by měla vycházet z italského AEB, to znamená podobně jako Tartarini.
Informace o chystané novince pro FSI motory od AC Autogas jsem taky zaregistroval - obecně se trochu bojím toho, že bude na montážní firmě stanovit procento a režim, kdy se bude dávkobat BA pro ochlazení vstřikovačů a v jakém množství. Tlak zákazníků na to aby to bralo co nejméně benzinu nutně povede k tomu, že se BA vstřikovače budou přehřívat a odcházet. Pokud budeme dávkovat BA příliš, půjde do háje pro změnu ekonomika provozu.
Ale to s tim Stagem předbíhám, necháme se překvapit, co podzim přinese. Navíc doufám, že se zase "okotí" Ital od BRC a přijde s něčím novým...
Čest, Ivan "

Re: LPG

Napsal: 22 črc 2012, 12:53
od severtom
Informace zkopírované z jiného fóra. Ó bože.

Re: LPG

Napsal: 22 črc 2012, 13:01
od caruser
severtom

Treba si prečítať celé vlákno toho fóra, píšu tam technici, ktorí vykonávajú prestavby.

Tie "tvrdé dáta", ktoré tu prezentuješ pri Euro 6 sa týkajú prevádzky na benzín. Pri prevádzke na LPG sú dosahované vyššie teploty v spaľovacom priestore. Skôr si skús položiť otázku, ak budeš jazdiť dlhé trasy na LPG (diaľnice a pod) pričom benzínové vstrekovače budú v prevádzke len pri štartoch, nemyslíš, že vyššia teplota horenia v spaľovacom priestore bude mať vplyv na ich životnosť. Ak výrobcovia ako BRC, Tartarini v určitých cykloch privstrekujú benzín pri prevádzke na LPG zrejme sú si vedomí, že to môže mať vplyv na životnosť.
Mimochodom priame vstrekovanie súčasne s nepriamym vstrekovaním benzínu mali už autá EURO 4, nie je to novinka pre EURO 6.

Re: LPG

Napsal: 23 črc 2012, 09:15
od severtom
Přidáváš převzaté zkušenosti, proč ne, ale je potřeba to tak nazvat.
Osobně bych přímovstřiky benzínu i nafty zakázal, protože rakovina je hnus a žádný jiný motor takové drobounké saze nevytváří :-)
Když pojedu po dálnici 130, zatěžuji motor na nějakých 30% a používá se jen nepřímý vstřik, tj. i při provozu na benál přímé vstřikovače lenoší. Ta minutka full gas do kopce na LPG už nic nepodělá.
Ono se taky strašilo, že se zaklepou ventily a kde jsme? Tovární přestavby na LPG a zkuste hledat ve fiších, zda existují jiná čísla dílů hlav na ty motory s LPG. Odpověď: neexistují. Totéž pro flexifuel.

Re: LPG

Napsal: 23 črc 2012, 17:18
od caruser
Aká bude realita, to ukáže len prevádzka. Ako si prišiel nato, že pri 130 km/h rýchlosti bude len 30 % záťaž? Otáčky motora tomu nezodpovedajú. Ja skôr položím otázku, prečo neponúkajú výrobcovia nových automobilov verzie len na LPG (štartovanie, prevádzka, nádrž len na LPG). To už nejde nízke emisie dosiahnúť inak ako priamovstrekom?

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 18:38
od caruser
mnkk píše:To palivo na pumpe by muselo byť brutal studené aby sa ho vošlo o 7 litrov viac. Kludne môže aj čerpadlo inak nastavené.

Občas sa aj mne stane, že čakám krásne nízku spotrebu a ono nič... ...a zaplatiť sa to musí, či je spotreba 6, alebo 7.

Teraz aspoň uvidíš či prejdeš na túto nádrž viac než 580km- ak prejdeš, tak ti natankovali viac. Ak nie, tak si mal spotrebu 7,x

:-k
Tak som túto nádrž vyjazdil až do dna. Po najazdení 662 km som dotankoval 37,9 L, spotreba mi vyšla podľa výpočtu 5,75 avšak podľa jazdného štýlu mala byť spotreba 6,2 L. Ak som to správne pochopil pri minulom tankovaní nebola spotreba 7 L, ale čerpadlo ňa ČS natlačilo len viac LPG do nádrže.

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 18:57
od Hardcam
Jak jsem skoro rozhodnuty, tak obcas prijde nejaka zprava, ktera me nepotesi. Stalo se nekomu z vas, ze by primazavani prestalo fungovat? Dmes jsem se setkal s 1.4 u ktery prestalo a motor to odskakal. Nicmene majitel to vedel a pul roku s tim tak jezdil, i tak to clovek premysli, co se stane zrovna jemu.

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:04
od Nexus
já jsem vůči přimazávání velmi skeptický :twisted: je to výstřelek poslední módy, donedávna to nikdo nepotřeboval. Dál co jsem četl a zjišťoval, tak ať to je jakýkoli olej, měl by shořet a tím přijít o své mazací schopnosti během spalování aneb ventily ani sedla to moc nenamaže. A byl tu jeden na foru, kterému to předávkovali a odsral to tuším katalyzátor :roll: za sebe řikám děkuji pěkně, ale nechci...

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:09
od mnkk
Ja mám VSR privstrek benzínu. Mal by fungovať od 80% záťaže motora. V servise mi povedali, že to víde cenovo narovnako ako s FlashLube, s tým, že je to pohodlnejšie než doplňovať FL. Benzín mi moc našťastie neubúda a to som urobil 1000km po dialnici. Keď to tak montuje originál :hyu: , tak si myslím, že by s tým nemal byť problém. :-k

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:11
od Hardcam
No dik, ty taky umis ptoesit :D

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:27
od Farrael
Já to v autě mám, ale nejsem si vůbec jist jestli to funguje. Je to skoro plné. Netuším tedy jaká je spotřeba. Netuší někdo jak zjistit, jestli to funguje? Je to i dost zaflákaný od nějaký kolomazi. Nicméně vevnitř je čistá kapalina.

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:35
od airwaves
Mám nastavený přívstřik benzínu VSR od 3500 otáček. Původně bylo od 4500, ale když jsem zjistil že benzín ubývá velmi pomalu, tak jsem to posunul. Takto je i o něco lepší akcelerace. Do benzínu přidávám 1:1000 přípravek na ochranu ventilů Liqui Moly.

Re: LPG

Napsal: 25 črc 2012, 20:44
od caruser
Farrael

Ja mám 0,5 l nádrž a na cca. 2500 km mi ubudne asi 0,1 L. Dávkovanie je možné nastaviť regulátorom.

Re: LPG

Napsal: 26 črc 2012, 08:55
od Farrael
Pokud toho ubývá tak málo, tak to pravděpodobně funguje. Jestli to bylo v době koupě plný, tak je současný úbytek odpovídající.

Re: LPG

Napsal: 26 črc 2012, 21:33
od caruser
Za posledných 1300 km som minul 0,05 L kvapaliny. Akú spotrebu máš ty?