Stránka 35 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 18 čer 2018, 23:52
od vorlajz
Počítej, ze marže na novych autech je cca 3 - 8 %... ty speciální výbavy jsou “dotovaný” ze strany dovozce... ale marže je pořad stejná... když ti dá prodejce gumy, koberce apod. tak to dává ze svého... samozřejmě, ze pak víc viděla na servisu...

Když dává prodejce slevu firmě... tak zase dostane fleetovou podporu... od dovozce... to muže být treba 16 nebo 21 % atd.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 06:20
od Mr. HYUNDAI
Coppere já jsem celkem trpělivý, ale nechápu Tvojí potřebu vyjadřovat se k věcem o kterých nevíš nic nebo si domýšlíš! Já i vorlajz jsme nové :hyu: prodávali z pozice zaměstnanců dealerů. Oba se v této oblasti nadále aktivně pohybujeme. Je úplně jedno co kdysi bylo u Škodovky, tady je řeč o tom, jak to funguje u :hyu: teď. A to tu už zaznělo.

A teď by to chtělo zpátky k motoru 1,4 T-GDi, tahle diskuze je značně OT :( .

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 07:35
od Mirus30
Taaaaak a dalsi na blacklistu pana Kůpra budeeeee Mr.Hyundaaaaai :roll:

Takovych prispevku je 90%, myslim, nevim, bylo to tak, nejspis.... vsechno vecne prispevky s vypovidajici hodnotou 0, ale spatny jsou nakonec ty co na to reagujou ](*,)

Sorry za OT, admin by to mohl promaznout....

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 11:40
od copper5252
ok spět k motoru :) už jsem se tu myslím ptal na to jestli motor 1.0T-GDI je stejný jako 1.4 T-GDI tedy krom toho že 1.0 chibí jeden valec

?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 12:24
od Mr. HYUNDAI
Motory 1,0 T-GDi a 1,4 T-GDi jsou příbuzní v rámci "rodiny" motorů označovaných písmenem Kappa. Nicméně jejich vnitřnosti nejsou úplně záměnné - motor 1,0 má vrtání/zdvih 71 mm/84 mm resp. 2,8 in/3,31 in, motor 1,4 má vrtání/zdvih 71,6 mm/84 mm resp. 2,82 in/3,31 in. Takže možná mají stejné ojnice, možná i ventily, to by se dalo zjistit dle OEM těchto dílů, ale písty mají odlišné vrtání, odlišné určitě budou i pístní kroužky...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 13:57
od Jakub91
Ja ties zopar otazok k motoru:

jedna tu uz zaznela pred casom ma motor EGR ventil ? (pravdepobne ano ale pre ostotu ci niekto to nahodou nema lepsie overene :) )
Ties ma zaujimalo ci ma turbo dochladzovanie po vypnuti zapalovania podobne ako Peugeot 1.2 PureTech

vid: https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE&t=373s

Pozeral som sa na turbo a vedu k nemu hadicky od nadrzky chladiacej kvapaliny ale netusim ci tam je aj nejake cerpadielko, ktore po vypnuti este bezi. Daval by to logiku kedze je tam Start/Stop a vyrobca nechce riskovat problemy s turbom do 5 rokov

Ak ma niekto podobne infosky tak by sa mohol podelit :wink:
Vdaka

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 19 čer 2018, 16:02
od copper5252
Ahoj to je mi jasné Mr. HYUNDAI , ale spíše mně zajímalo co se týká : truba /chlazení voudou / řetězu /D-cvvt / jestli maji stejně dvouokruhové chlazení / stejné svíčky /
přiště položím otazku lip :)

diky za odpověd
když člověk položí slušnou otazku týkajíci se tematu tak odpověd nedostane :)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 07:16
od Stephano35
Zajímalo by mě jestli ste někdo někde nenašel článek případně video kde by se srovnával 1,4 TSI vs 1,4 T-GDI. accelerace, spotřeba, zvuk...atd.
Nejsem si jistej ale ten TSI ma nejaky verze kde se vypínají dva válce ne? uplně se v tom neorientuju ale podle tabulek tam má mít lepší spotřebu a větší výkon, ale jak víme tak na papíře může spousta věcí vypadat jinak než v realu :-)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 08:21
od asd111
dle meho to bud podobne,mozna to tsi bude o malinko vykonnenjsi ma tusim 110kW a o 8Nm lepsi kroutak,ale asi nic z ceho bych se jako majitel 1.4Tgdi posadil na zadek.Spotreba bude asi taky podobna.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 09:11
od Tudy
Je pravidlem, že na brzdě jsou koncernové motory (VW group) silnější, než na papíře. U mě to dělalo 145 kW naměřených versus 132 kW papírových. Viděl jsem i grafy/měření 1.4 TSi, naměřený reál na brzdě byl 120 kW a 275 Nm. U :hyu: takové odchylky nejsou.

Příklad měření 1.4 TSi:

https://autobible.euro.cz/seat-leon-1-4 ... s-vykonem/

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 16:16
od Stephano35
no to se mi snad ani nechce verit ze by TSI meli ve vyslekdu o tolik vetsi vykon. Tomu leonu se taky vypínaj válce?
Jinak me spis zajimala nejaký srovnání přímo tech dvou motorů. bohužel sem taky nic nenašel. právě by mě zajímalo jak to ve skutečnosti je.
ono jak sem psal, na papíře to může vypadat nejak ale v realu to může bejt uplne jiná písnička.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 18:45
od asd111
vetsi vykon nez v papirech ma drtiva vetsina aut a urcite i :hyu: Napriklad me predchozi auto Dacia s 0.9Tce mela v papirech 66kW na brzde pres 70kW.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 19:00
od idam.i
Meral už niekto 1,4 T-GDI ? :-k

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 20:40
od dibarbora
Tak ta výkonová rezerva tam musí byť, aby aj po 300tkm ten motor ešte dával aspoň to čo je v papieroch.
Ďalší dôvod sú rôzne klimatické podmienky (teplota, tlak vzduchu..), stačí dobrá horúčava a výkon hlavne preplňovaného motora ide o niečo dole.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 črc 2018, 21:38
od Tudy
Stephano35 píše:Tomu leonu se taky vypínaj válce?
Jj, jde o totožný motor, ale už se nevyrábí, nahrazen byl 1.5 TSi, také s vypínáním.