Stránka 37 z 47
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 07 črc 2015, 17:12
od Martinsp
Oldo- Do Chorvatska jsem jel 2x s getzem na 10 dní s celou rodinou, takže s ix20 to musí být lahoda. Uvažujeme že si ho také koupíme jako druhé auto do rodiny. Tedy s motorem 1,6.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 07 črc 2015, 17:32
od vena222
Mám tomu rozumět tak,že motor 1,4 CVVT s 80 kw má hydroštely a s 66 kw a mladší konstrukce nemá?
Jaký je vlastně v nich rozdíl kromě menšího výkonu?
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 07 črc 2015, 20:31
od JoDo
Hele, to o té výměně kalibrovaných "hrnků" se mi zdá ujetý. Dyť by servisy musely mít plný sklady jenom tohohle. Ty korejci snad nejsou tak blbý??
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 07 črc 2015, 22:14
od Vlado D
zdenda.stary píše:Po přečtení naskenovaného článku, jsem velmi překvapený. Mám právě tenhle motor a kupoval jsem ho právě pro jeho jednoduchost a nezáludnou techniku. Když jsem se díval na recenze, tak tam byl popisovaný jako nenáročný a celkem spolehlivý pohon vozu. Že je to takový krám mě opravdu zaskočilo. Máte někdo s větším nájezdem na tomto motoru nějakou zkušenost?
Hádam nebudete veriť blábolom redaktorov SM..
Pozrite si vlákno týkajúce sa zadnej nápravy a môj komentár k paškvilu SM, kde riešia neexistujúci problém s odskakovaním. A robia reklamu "géniovi " Frantovi, ktorý okrem iného nepozná rozdiel medzi jednoramennou a dvojramennou pákou.
Nad zmieňovanými nečnosťami motorov 1,4 CCVT sa musí uvažujúci človek iba pousmiať. Seriózny redaktor by uviedol čísla o percentuálnom výskyte údajných problémov a tiež po koľkých najazdených km (+/-) sa majú tieto nedostatky objavovať.
V tejto podobe vo mne evokuje článok jedno slovenské príslovie, citujem: "Ak čert nemôže ublížiť, aspoň zasmradí".
Takže moja rada na záver: "Keine angst bitte, das ist nur eine Schade Propagande".
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 08 črc 2015, 06:27
od airwaves
Vlado, tvoje rada na závěr se mi tak líbí, že si ji pokud nemáš autorské námitky dám do podpisu
.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 08 črc 2015, 14:29
od zdenda.stary
Byl jsem do minulého měsíce odběratelem světa motorů, ale tenhle článek mi nějak unikl. Musím říct, že mají redaktoři v testech výraznou snahu na některé věci patřičně upozornit a například u škody na ně zapomenout. Když v auto tipu, který odebírám nyní vyšel test vengy na 100000 km s tímto motorem, tak byl po skončení rozebrán a shledán jako bezvadný. Dokonce po prohledání internetu jsem sice našel natažený rozvodový řetěz, ale tuhle závadu nikoliv. Chápu, že se může při používání méně kvalitního benzínu a provozování v méně vhodných otáčkách, nebo na krátké vzdálenosti zakarbonovat spalovací prostor, ale není mi jasný třeba pístní čep. Vždyť se u tohohle motoru mění olej po dvaceti tisících a většinou dříve, to by měl olej zvládnou. Budu doufat, že se závada vyskytuje při opravdu velkém nájezdu a není tak běžná jak se píše v uvedeném plátku.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 09 črc 2015, 09:46
od PALI-PALI
zdenda.stary píše:Po přečtení naskenovaného článku, jsem velmi překvapený. Mám právě tenhle motor a kupoval jsem ho právě pro jeho jednoduchost a nezáludnou techniku. Když jsem se díval na recenze, tak tam byl popisovaný jako nenáročný a celkem spolehlivý pohon vozu. Že je to takový krám mě opravdu zaskočilo. Máte někdo s větším nájezdem na tomto motoru nějakou zkušenost?
1.4 CVVT sa vyraba v takmer nezmenej forme od 2006 - ceed, i30, Venga, ix20 - jazdia ich stovky tisic a az doteraz som nepocul ani o jednom, ktory by mal mat vytahanu retaz alebo ine problemy.
Naopak - jazdne vlastnosti je evergreen aj tu na fore.
Zaver: clanok je cisty bullshit.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 09 črc 2015, 09:48
od PALI-PALI
vena222 píše:Mám tomu rozumět tak,že motor 1,4 CVVT s 80 kw má hydroštely a s 66 kw a mladší konstrukce nemá?
Jaký je vlastně v nich rozdíl kromě menšího výkonu?
nevies citat.. porovnavali to s motorom 1,4 od VW.
motor 1.4 CVVT v roznych vykonovych variantoch sa lisi len naladenim. Technicky su vsetky rovnake.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 17 črc 2015, 09:09
od airwaves
Tož jsem se trošku škodo libě zasmál. Nové fabky sjíždějí z výroby na Korejských gumách Nexen NBlue HD. Specifikace C C a 71 dB to by se spíš hodilo na zimní gumy. Nic moc tedy. Ale co, novinářský car už linku opustily tak vocogo. Že to bude sockám hučet? To si děláte srandu pane, ve SM psali jak je krásně tichá (na Dunlopech)
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 17 črc 2015, 13:04
od Dalin
Tady je vidět, jak jsme na tom z tvého pohledu ekonomicky dobře, když označuješ lidi co si koupí novou Fabii za socky!
Ale než na nějakého ekonomického analitika, tě tipuji na blba.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 17 črc 2015, 20:43
od airwaves
Ale dalinku já tě mám rád. Nezlobím se, naopak. Otevřel jsi to ty a neboj vrátím ti nadávky i s úroky. Jen se teď chci bavit o těch gumách
na nové fabii. Na nejlepším autě na světě ve své třídě. Porazila v testech všechny soupeře! Lidi jsou na ni hrdí, těsí se na ni, čeká se na ni 6 měsíců. Chtějí jenom fabii, nejdospělejší i20 stojí zaprášené v šourůmech. Je to propadák. A ti darebáci tu princeznu obují na nexeny. Chápeš tu lumpárnu. Mě to přijde jako podraz. Jedny z nejhorších gum na trhu. Být to moje auto tak ho nepřevezmu a domluvím si i klidně za příplatek přezutí třeba na Micheliny, Dunlopy, Contíky. Nenechal bych si kazit radost z nového auta. A ty to otočíš na ekonomickou anállízu a že jsem blb. Ke gumám nic. Co to je za taktiku diskutování na foru o autech
?:D . A představ si, že to škofoce nestačí, ona "to" obouvá i na superby. Kamarád si koupil nového, nádhreného vínovo hnědá metla luxus. Otevřel kufr, prostor jak pro socky na konzervy do chorvatska. Netuším na co ten obrovský kufr je, ale je největší. Zvednu podlážku, tam luxusní plnohodnotná rezerva a nexen. Fuj sem se lekl já blb. Naštěstí a už tě nebudu trápit, naštěstí na kolech 4x contíky 5! Ještě že tam byly, to bych to schytl viď?
Dneska nevíš kdo je kdo a kde tě ojebou.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 17 črc 2015, 21:35
od Skyline
V tom podpisu máš minimálně dvě chyby s SM kritizuje Tsi motory a i jine od koncernu poměrně dost často
"Keine angst bitte, das ist nur eine Schade Propagande
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 17 črc 2015, 21:37
od Skyline
Vlastně nejméně tři chyby tam jsou.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 20 črc 2015, 09:45
od airwaves
Kolik chyb teď? Jsem to upravil ale víc neumím.
Re: Zkušenosti s provozem
Napsal: 26 črc 2015, 08:12
od airwaves