Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Mortis
*
Příspěvky: 94
Registrován: 08 říj 2018, 13:12

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Mortis »

Chtěl jsem si nastavit ciferníky podle vás, ale ty senzory nebo hodnoty nemůžu v Torque najít. Vy máte pro verzi?
i40 100kW r.v.2012 černý
Reklama
 

Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pampa »

ja ano
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
R2-db269.cz
***
Příspěvky: 552
Registrován: 05 úno 2016, 23:33

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od R2-db269.cz »

Já taky a našel jsem to hned. To co ukazuje ciferník je zkratka toho co je máš hledat.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Ač mě tedy netrápily časté regenerace v takové intenzitě jako některé (max 300 km), tak v zimě pozorují prodloužení regenerací. Někdy mám pocit, že regenerace neproběhne ani jednou po dobu jedné nádrž (jezdím tak cca 700 km než natankuji). V létě bylo mnohem snažší zpozorovat regeneraci. Teď v zimě o ni ani nevím.
Nevím čím to úplně je, ale oproti loňské zimě pozoruji sníženou spotřebu. Nemám problém jezdit za 5l, loni to bylo za 5,6l. Trasy jezdím pořád stejné po dálnici i stejným stylem. Palivo tankuji pořád stejné, možná se motor pořádně zajel ještě. Nebo to může být něco se sw, loni jsem i v zimě mnohem více pozoroval regeneraci, která probíhala ve stejných intervalech jako v létě.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Mortis
*
Příspěvky: 94
Registrován: 08 říj 2018, 13:12

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Mortis »

No v nějakém celkovém přehledu tam mám hodnoty O2 sensor, O2 sensor heater, catalyst, catalyst heater, nox/scr monitor apod. ale nemůžu je dát zvlášť na budíky, a co je důležitějsí píše mi u nich "nedostupný". Tak nevím jestli to jsou ony, a jestli je tam nemám kvůli tomu že nemám pro verzi (víte někdo jaký je mezi nima rozdíl?) nebo mám špatný ten vysílač. Mám takový modrý průhledný.
i40 100kW r.v.2012 černý
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Poslední odpozorované intervaly (přibližné): 300 km, 300 km, 500 km. Za ty kratší asi může ranní rozmrazování auta. Poslední rege byla na Vervu + VIF.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
R2-db269.cz
***
Příspěvky: 552
Registrován: 05 úno 2016, 23:33

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od R2-db269.cz »

Já to prostě nepoznám.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Pikacu86
*
Příspěvky: 69
Registrován: 06 úno 2018, 06:46

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pikacu86 »

http://www.auto.cz/opravy-dieselovych-v ... uto-100970
Není to banální
Závěr, že Super Diesel Aditiv skutečně čistí vstřikovače, se zdá být banální. Ale má zásadní význam. Zatímco ostatní deklarované účinky přísad do nafty jsme si v minulosti dokázali i nezávisle ověřit laboratorními testy (například na mazivost, pěnivost, cetanové číslo, skladovatelnost či filtrovatelnost v zimních podmínkách), u čisticích schopností nezbývalo než věřit deklaracím výrobců. Nyní je na trhu metodika, která zejména pro velké petrolejářské značky, jež nás nyní tak rády přesvědčují ke koupi dražších prémiových naft, není ničím nedostupným. Půl milionu je pro ně jedno služební auto. O každém, kdo si zkoušku CEC F-98-08 udělá na naftě prodávané v Čechách, rádi budeme motoristy informovat. V době, kdy na vstřikovačích už není možné trysku snadno a levně vyměnit, se čisticí vlastnosti motorové nafty stávají zásadními. U dieselů s filtrem pevných částic často vůbec nemusíte vědět, že tryska už rozprašuje špatně – kvůli vysoké kouřivosti se však začnete potýkat s častým vypalováním sazí a nakonec třeba i s ucpáním filtru. A to pak další desetitisíce jen létají
1.6crdi 66kw 2010 dpf
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Ano, ucpané trysky jsou jedna z možných příčin častého vypalování DPF, ale nikoliv jediná [-X Navíc VIF používám od druhého tankování a beru pouze aditivovanou naftu. Když ale výrobce potajmu přehraje SW v řídící jednotce - například - můžou být trysky vyleštěny jak psí kulky a jejich vliv na regenerace bude nulový.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
R2-db269.cz
***
Příspěvky: 552
Registrován: 05 úno 2016, 23:33

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od R2-db269.cz »

Axel.Foley píše:Ano, ucpané trysky jsou jedna z možných příčin častého vypalování DPF, ale nikoliv jediná [-X Navíc VIF používám od druhého tankování a beru pouze aditivovanou naftu. Když ale výrobce potajmu přehraje SW v řídící jednotce - například - můžou být trysky vyleštěny jak psí kulky a jejich vliv na regenerace bude nulový.

Dneska jsou u "prémiových" prodejců aditivované i základní nafty. Ty lepší potom o něco víc. Já to střídám. Občas vezmu klasiku a dám VIF a občas lepší.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Ani značka, natož "prémiovost", není zárukou kvality. Např. Shell ve 3 případech ze čtyř tankování nevyhověl. Skrátka V-Power Diesel nic moc... Z toho, co mám poblízku, zůstává Benzina, MOL a Globus. Ani s jedním nemám problém. Bohužel, na prémii od Aral-u se nechystá nic.

PS: r2 - poslední příspěvěk se necituje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
R2-db269.cz
***
Příspěvky: 552
Registrován: 05 úno 2016, 23:33

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od R2-db269.cz »

Shell jsem taky úplně vypustil. A tankuji taky jen tam co píšeš ty. Aral tankuji v Německu ale to je občas cena, že se i s německým platem kroutím.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Mortis
*
Příspěvky: 94
Registrován: 08 říj 2018, 13:12

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Mortis »

Tak to chtělo PRO verzi. Všechno nastaveno, tak jsem zvědav jak to bude fungovat. Může tam ten adaptér v konektoru zůstávat na stálo? Nežere to baterku, pořád to bliká i když je motor vypnutý. A nemůže to nějak vyhořet?
i40 100kW r.v.2012 černý
Uživatelský avatar
R2-db269.cz
***
Příspěvky: 552
Registrován: 05 úno 2016, 23:33

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od R2-db269.cz »

Já mám Wifi verzi a mám to zapojené skoro rok. Zatím bez jediného problému.
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Mortis
*
Příspěvky: 94
Registrován: 08 říj 2018, 13:12

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Mortis »

Takže to moc nefunguje. Na horních displejích EGTB1S1,2 svítí stále -65 C. DPFpres je stále -16 bar a O2S2LV je stále nula. Mění se pouze EGR a O2S1LV. Teplota DPF byla myslím stále -40. Asi mám něco nějak špatně nastavené, nevíte co s tím?
i40 100kW r.v.2012 černý
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“