Stránka 37 z 51
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 16 led 2019, 13:50
od Mortis
Chtěl jsem si nastavit ciferníky podle vás, ale ty senzory nebo hodnoty nemůžu v Torque najít. Vy máte pro verzi?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 16 led 2019, 13:51
od Pampa
ja ano
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 16 led 2019, 14:04
od R2-db269.cz
Já taky a našel jsem to hned. To co ukazuje ciferník je zkratka toho co je máš hledat.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 16 led 2019, 14:30
od Neo-Mike
Ač mě tedy netrápily časté regenerace v takové intenzitě jako některé (max 300 km), tak v zimě pozorují prodloužení regenerací. Někdy mám pocit, že regenerace neproběhne ani jednou po dobu jedné nádrž (jezdím tak cca 700 km než natankuji). V létě bylo mnohem snažší zpozorovat regeneraci. Teď v zimě o ni ani nevím.
Nevím čím to úplně je, ale oproti loňské zimě pozoruji sníženou spotřebu. Nemám problém jezdit za 5l, loni to bylo za 5,6l. Trasy jezdím pořád stejné po dálnici i stejným stylem. Palivo tankuji pořád stejné, možná se motor pořádně zajel ještě. Nebo to může být něco se sw, loni jsem i v zimě mnohem více pozoroval regeneraci, která probíhala ve stejných intervalech jako v létě.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 17 led 2019, 20:37
od Mortis
No v nějakém celkovém přehledu tam mám hodnoty O2 sensor, O2 sensor heater, catalyst, catalyst heater, nox/scr monitor apod. ale nemůžu je dát zvlášť na budíky, a co je důležitějsí píše mi u nich "nedostupný". Tak nevím jestli to jsou ony, a jestli je tam nemám kvůli tomu že nemám pro verzi (víte někdo jaký je mezi nima rozdíl?) nebo mám špatný ten vysílač. Mám takový modrý průhledný.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 18 led 2019, 07:48
od Axel.Foley
Poslední odpozorované intervaly (přibližné): 300 km, 300 km, 500 km. Za ty kratší asi může ranní rozmrazování auta. Poslední rege byla na Vervu + VIF.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 18 led 2019, 08:26
od R2-db269.cz
Já to prostě nepoznám.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 18 led 2019, 16:12
od Pikacu86
http://www.auto.cz/opravy-dieselovych-v ... uto-100970
Není to banální
Závěr, že Super Diesel Aditiv skutečně čistí vstřikovače, se zdá být banální. Ale má zásadní význam. Zatímco ostatní deklarované účinky přísad do nafty jsme si v minulosti dokázali i nezávisle ověřit laboratorními testy (například na mazivost, pěnivost, cetanové číslo, skladovatelnost či filtrovatelnost v zimních podmínkách), u čisticích schopností nezbývalo než věřit deklaracím výrobců. Nyní je na trhu metodika, která zejména pro velké petrolejářské značky, jež nás nyní tak rády přesvědčují ke koupi dražších prémiových naft, není ničím nedostupným. Půl milionu je pro ně jedno služební auto. O každém, kdo si zkoušku CEC F-98-08 udělá na naftě prodávané v Čechách, rádi budeme motoristy informovat. V době, kdy na vstřikovačích už není možné trysku snadno a levně vyměnit, se čisticí vlastnosti motorové nafty stávají zásadními. U dieselů s filtrem pevných částic často vůbec nemusíte vědět, že tryska už rozprašuje špatně – kvůli vysoké kouřivosti se však začnete potýkat s častým vypalováním sazí a nakonec třeba i s ucpáním filtru. A to pak další desetitisíce jen létají
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 19 led 2019, 06:38
od Axel.Foley
Ano, ucpané trysky jsou jedna z možných příčin častého vypalování DPF, ale nikoliv jediná
Navíc VIF používám od druhého tankování a beru pouze aditivovanou naftu. Když ale výrobce potajmu přehraje SW v řídící jednotce - například - můžou být trysky vyleštěny jak psí kulky a jejich vliv na regenerace bude nulový.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 19 led 2019, 10:46
od R2-db269.cz
Axel.Foley píše:Ano, ucpané trysky jsou jedna z možných příčin častého vypalování DPF, ale nikoliv jediná
Navíc VIF používám od druhého tankování a beru pouze aditivovanou naftu. Když ale výrobce potajmu přehraje SW v řídící jednotce - například - můžou být trysky vyleštěny jak psí kulky a jejich vliv na regenerace bude nulový.
Dneska jsou u "prémiových" prodejců aditivované i základní nafty. Ty lepší potom o něco víc. Já to střídám. Občas vezmu klasiku a dám VIF a občas lepší.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 19 led 2019, 11:46
od Axel.Foley
Ani značka, natož "prémiovost", není zárukou kvality. Např. Shell ve 3 případech ze čtyř tankování nevyhověl. Skrátka V-Power Diesel nic moc... Z toho, co mám poblízku, zůstává Benzina, MOL a Globus. Ani s jedním nemám problém. Bohužel, na prémii od Aral-u se nechystá nic.
PS: r2 - poslední příspěvěk se necituje.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 19 led 2019, 13:55
od R2-db269.cz
Shell jsem taky úplně vypustil. A tankuji taky jen tam co píšeš ty. Aral tankuji v Německu ale to je občas cena, že se i s německým platem kroutím.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 26 led 2019, 16:39
od Mortis
Tak to chtělo PRO verzi. Všechno nastaveno, tak jsem zvědav jak to bude fungovat. Může tam ten adaptér v konektoru zůstávat na stálo? Nežere to baterku, pořád to bliká i když je motor vypnutý. A nemůže to nějak vyhořet?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 26 led 2019, 17:15
od R2-db269.cz
Já mám Wifi verzi a mám to zapojené skoro rok. Zatím bez jediného problému.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 27 led 2019, 15:02
od Mortis
Takže to moc nefunguje. Na horních displejích EGTB1S1,2 svítí stále -65 C. DPFpres je stále -16 bar a O2S2LV je stále nula. Mění se pouze EGR a O2S1LV. Teplota DPF byla myslím stále -40. Asi mám něco nějak špatně nastavené, nevíte co s tím?