Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Hyundai i30 N
Tak doufam, ze N vezmes na okruh.
Taky jsem "byl mladej". Skoda, ze to bylo tesne pred revoluci. Jedina moznost byl supr supr Favorit karburator
Ale nastesti jsem mel pristup k obrabecim strojum a hlavne extra!sikovneho obrabece tesne pred duchodem. Po ujeti 5 tis.km sel novej Favorit na spalky, motor a prevodovka na generalku, veskerej vnitrek ven. Vzhledem k tehdejsi dobe nebyla prakticky moznost jak zmerit co to prineslo, jen jedno bylo jiste, rucicka na tachometru kolmo dolu (tachometr koncil na 180, takze odhad 200) a otacky tesne pred 5,5tis.
Kalibraci ukazatele rychlosti pak nakonec v roce 1990 "nakalibrova" VB a to na hodnotu 196km/h. Nasledovala pokuta peknych 5 tis a zakaz rizeni na 6 mesicu.
Ale jo uzij si N-ko
At se dari.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Reklama
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
To je pekna rychlost na Favo jen si nedovedu predstavit jak te zastavili, natahli ores silnici rybarskou sit?
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Co se tyce okruhu, nema to samosvor, je to jen N. Okruh se taky nekryje pojistkou, takze mozna az za par let az nebude tak nove a krasne.
Ja nejsem tak mlady jak se mozna zda dle poctu aut, zacal jsem ponekud pozdeji.
i30N mam pro radost a aby se to trochu odlisovalo od standardnich i30 ale taky i od i30N Performance. Takova zlata stredni cesta. Zase Performance je prave pro te mladsi, jak je treba Deegr, on ale taky mel pred tim ceed GT, takze urcite i vice zkusennosti s takovymi auty, je to videt i z jeho prispevku, cimz mu opravdu dekuji a umocnil ve mne pocit, ze jsem udelal dobre, ze jsem do toho auta sel.
Jak jsem psal, zatim to spise zajizdim. Cesta do prace bere tak asi 7,8-8 l/100 km (je to kopcovity teren, cca 15 km dalnice}, ale pokud se par krat slapne na plyn tak i vice. Celkovy prumer po 1000 km 8,5/100 km. V roce 2015 jsem mel na vikend puceny i30 turbo, tak mel i vetsi spotrebu a celkem se mi auto nelibilo, prave tam dost toho chybelo oproti i30 II Style co jsem mel v tenkrat a i motor nedelal to co jsem od nej cekal, dobre, ze jsem pockal.
Ja nejsem tak mlady jak se mozna zda dle poctu aut, zacal jsem ponekud pozdeji.
i30N mam pro radost a aby se to trochu odlisovalo od standardnich i30 ale taky i od i30N Performance. Takova zlata stredni cesta. Zase Performance je prave pro te mladsi, jak je treba Deegr, on ale taky mel pred tim ceed GT, takze urcite i vice zkusennosti s takovymi auty, je to videt i z jeho prispevku, cimz mu opravdu dekuji a umocnil ve mne pocit, ze jsem udelal dobre, ze jsem do toho auta sel.
Jak jsem psal, zatim to spise zajizdim. Cesta do prace bere tak asi 7,8-8 l/100 km (je to kopcovity teren, cca 15 km dalnice}, ale pokud se par krat slapne na plyn tak i vice. Celkovy prumer po 1000 km 8,5/100 km. V roce 2015 jsem mel na vikend puceny i30 turbo, tak mel i vetsi spotrebu a celkem se mi auto nelibilo, prave tam dost toho chybelo oproti i30 II Style co jsem mel v tenkrat a i motor nedelal to co jsem od nej cekal, dobre, ze jsem pockal.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Re: Hyundai i30 N
Gratulace k rozhodnutí.Pokud bych řešil stejné rozhodování,pravděpodobně bych se rozhodl stejně
S Performance se určitě povozím,jen co jej dají na letní pneu,ale pro sebe by mi stačil a plně vyhovoval normální paket.I když...asi finální verdikt řeknu až po zkoušce
S Performance se určitě povozím,jen co jej dají na letní pneu,ale pro sebe by mi stačil a plně vyhovoval normální paket.I když...asi finální verdikt řeknu až po zkoušce
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
petzl: Už teď se těším na tvé poznatky
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Opet zdrazeni od dubna na 759990kc N a 779990 kc N performance.Hold je oto zajem
Re: Hyundai i30 N
Hlavne, ted je rozdil cen u N a Performance tak nizky, ze pokud bych kupoval ted, tak uz asi jiz Performance.
Alespon mne muze trochu tesit to, ze stejne bude rozhodovat vetsina novych zajemcu, tedy ma slabsi verze bude jiz dost vyjmecna.
Alespon mne muze trochu tesit to, ze stejne bude rozhodovat vetsina novych zajemcu, tedy ma slabsi verze bude jiz dost vyjmecna.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Re: Hyundai i30 N
Regolo. Vítej ve VIP klubu N a blahopřeji ke skvělému vozítku Já si tu verzi Performance vzal kvůli více důvodům. Tím hlavním je asi ten E-diff, to je prostě něco zázračného, nemusím mít obavy ani na jedničku někde na výjezdu dát plen plyn. U Ceedu GT tohle prostě nešlo, to auto pak jelo rovně a doslova mě to na tom Ceedu sra.. Prostě jsi na to musel myslet a opatrně na plyn. ASR jsem totiž vypínal, protože nebylo nijak dobře nastavené, dost brutálně omezovalo výkon a to i na trojku... Další věcí byly brzdy, s těma jsem měl vždy problém a zatím jsem s nima u Nka spokojen, snad poprvé v životě. Ale další věcí byla ta klapka ve výfuku, protože díky ni je to Nko použitelnější, není tak hlučné a dá se s nim cestovat pohodlněji. A to vše za 40 litru navíc, když jsem to kupoval já? Prostě u mě nebylo co řešit, jelikož jsem zažil vysoký výkon, kolem 240 koní bez samosforu, ale zavěšením se Ceed GT nemůže Nku rovnat, tak to bude určitě o něco lepší, ale i tak...
Jsem ale vážně zvědav na tvoje dojmy, až s tím najedeš něco více a hlavně až tomu protáhneš pořádně všechny šroubky Snad se někdy potkáme na nějakém srazu. Přeji hlavně spousty šťastných a bezstarostných kilometrů.
Jsem ale vážně zvědav na tvoje dojmy, až s tím najedeš něco více a hlavně až tomu protáhneš pořádně všechny šroubky Snad se někdy potkáme na nějakém srazu. Přeji hlavně spousty šťastných a bezstarostných kilometrů.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Ahoj Deegre,
mel jsem hodne prace a nestacil hned zareagovat.
Je to jasny, ze pouzivas z vybavy Performance skoro vsechno, jen jsem trochu skadlil, ze ujizdite jen na tom strileni z vyfuku.
Ja jsem prechazel na N jen z bezne i30 GDI. Kdyz jsem prebiral v Butovicech svoje auto bylo tam jeste dalsi N, pochopitelne Performance a novy majetel tam nechaval na protiucet Seat Cupru.
Pred casem tady probehla diskuse/poradna co koupit, a myslim, ze Cupra tam byla jako jedna z alternativ. Zajimavy...
Ja to srovnavam zatim jen s GDI, T-GDI 1,6 l jsem mel jen na vikend 2 roky zpatky, takze to jiz moc nepamatuji ale libi se mi, ze muzu v N jezdit na stejne otacky jako u GDI, treba na 6 jedu 70 km/h, toci 1600 otacek a dobry. Mel jsem i30 CRDi 1,6 l 81 kW a opravdu nevim jak s tim lidi jezdite, na 4 v 50 km/h motor se hodne dusi. Mel jsem taky obavy z T-GDI, ale je to uplne jiny.
Zatim stale jezdim klidne, v pulce dubna dam zpatky letni pneu a pak jiz to zkusim.
Kolega jezdi na motorce, tak se s nim domluvim na nejakou projizdku, on zna dobre silnice u nas v okoli.
Co se tyce zvuku vyfuku chtel jsem zeptat, pokud ja jedu tech 100 km/h na 6 zni to trochu jako prerostly čmelak, nekdy je to otravny, tak nevim jestli v Performance to da udelat tak aby zadny zvuk z vyfuku nebyl slyset. Pri nizsich a vyssich rychlostech jiz to tak otravny neni.
Hyundai ma vybavu ve velkych balickach, alepson v Cechach, pokud by byla moznost vzit jen vyfuk a samosvor tak bych bral, zbytek mne jiz prijde prilis.
Zajimavy, ze na Slovensku a Nemecku jsou balicky trochu jine, ale tyka se to jen pohodli a navigaci, napriklad na Slovensku museji priplatit za sedacky, v Nemecku i za navigaci a to se tyka i verzi Performance, beznou tam jiz ani nenabizeji.
Celkem N na Slovensku jiz o neco levnejsi nez u nas po tom opakovanem zdrazeni.
mel jsem hodne prace a nestacil hned zareagovat.
Je to jasny, ze pouzivas z vybavy Performance skoro vsechno, jen jsem trochu skadlil, ze ujizdite jen na tom strileni z vyfuku.
Ja jsem prechazel na N jen z bezne i30 GDI. Kdyz jsem prebiral v Butovicech svoje auto bylo tam jeste dalsi N, pochopitelne Performance a novy majetel tam nechaval na protiucet Seat Cupru.
Pred casem tady probehla diskuse/poradna co koupit, a myslim, ze Cupra tam byla jako jedna z alternativ. Zajimavy...
Ja to srovnavam zatim jen s GDI, T-GDI 1,6 l jsem mel jen na vikend 2 roky zpatky, takze to jiz moc nepamatuji ale libi se mi, ze muzu v N jezdit na stejne otacky jako u GDI, treba na 6 jedu 70 km/h, toci 1600 otacek a dobry. Mel jsem i30 CRDi 1,6 l 81 kW a opravdu nevim jak s tim lidi jezdite, na 4 v 50 km/h motor se hodne dusi. Mel jsem taky obavy z T-GDI, ale je to uplne jiny.
Zatim stale jezdim klidne, v pulce dubna dam zpatky letni pneu a pak jiz to zkusim.
Kolega jezdi na motorce, tak se s nim domluvim na nejakou projizdku, on zna dobre silnice u nas v okoli.
Co se tyce zvuku vyfuku chtel jsem zeptat, pokud ja jedu tech 100 km/h na 6 zni to trochu jako prerostly čmelak, nekdy je to otravny, tak nevim jestli v Performance to da udelat tak aby zadny zvuk z vyfuku nebyl slyset. Pri nizsich a vyssich rychlostech jiz to tak otravny neni.
Hyundai ma vybavu ve velkych balickach, alepson v Cechach, pokud by byla moznost vzit jen vyfuk a samosvor tak bych bral, zbytek mne jiz prijde prilis.
Zajimavy, ze na Slovensku a Nemecku jsou balicky trochu jine, ale tyka se to jen pohodli a navigaci, napriklad na Slovensku museji priplatit za sedacky, v Nemecku i za navigaci a to se tyka i verzi Performance, beznou tam jiz ani nenabizeji.
Celkem N na Slovensku jiz o neco levnejsi nez u nas po tom opakovanem zdrazeni.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Dnes na dálnici u Olomouce plný kamion (t. j. 8 kousků) eNek, všechny v barvě Performance Blue.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Uvidíš sám, co takový výkon bude dělat bez toho diferáku, obzvlášť za horších podmínek, až tomu naložíš. Třeba na dvojka a plný plyn na výjezdu z kruháče nepřicházela u Ceedu GT v úvahu. Auto prostě v tu chvíli letělo po tečně ven. Člověk si to musel hlídat a přidávat postupně. U Nka Performance? Klidně jednička a pedál až na podlahu. To auto prostě zatočí. Nechápu Ten samosvor je prostě nějaké voodoo, asi nejracionálnější vysvětlení
Co se týče hluku, tak opravdu při ustálené rychlosti o výfuku nevím, ani když se na to soustředím, není slyšet. Takže paráda. Ta klapka je prostě super, žadné kompromisy s ni dělat nemusí. Výfuk je slyšet, jen když trošku více šlápneš na plyn a začne tlačit turbo, ale i tak je to spíše ševelení někde ze zádu. Na zadních sedačkách je ale výfuk slyšet už o poznání více. Tohle vyřešili parádně.
Popravdě se ani nedivím, že tu Cupru vrací po projetí se s Nkem. Cupry obecně nejsou nijak zábavné, což nikomu nemusí vadit právě do té chvíle, než se sveze Nkem a pak si uvědomí, co vlastně znamená zábava za volantem. Cupra je prostě jen rychlá, nic víc. Dokonce při akceleraci na jedničku, popřípadě i dvojku dochází k odskakování nápravy a dost nehezkému bouchání od přední nápravy. Už tohle moc zábavné není. Najednou sedneš do Nka a na jedničku dáš plnej a nic, žádné rány, prostě jen zrychluješ, pak přeřadíš a prááásk a už se tlemíš. Potom si zkusíš na nějakém širokém kruháči, co to dělá, když to tlačíš na hranu a najednou si uvědomuješ, jak si s tím hraješ, jak to Nko řídíš plynem, že to není nijak hrůzostrašné, i když zrovna zadek letí bokem, když jsi ubral. Jen trošku přidáš a hned se chytá a ty ten plyn rveš ještě více do podlahy a už se klouže i předek a hned se k tomu přidává zadek. Zní to asi nebezpečně, ale když v tom sedíš a auto s tebou tak komunikuje, víš o všem snad ještě dříve, než se to stane, tak se nebojíš, ale uvědomuješ si, že se šklebíš a neuvěřitelně se u toho bavíš a pak zase prááásk, další rána od výfuku a v tu chvíli si říkáš, že to prostě musíš mít. Ta sterilní Cupra poletí z baráku...
Řěkl bych, že toho pána chápu, že to mění
Co se týče hluku, tak opravdu při ustálené rychlosti o výfuku nevím, ani když se na to soustředím, není slyšet. Takže paráda. Ta klapka je prostě super, žadné kompromisy s ni dělat nemusí. Výfuk je slyšet, jen když trošku více šlápneš na plyn a začne tlačit turbo, ale i tak je to spíše ševelení někde ze zádu. Na zadních sedačkách je ale výfuk slyšet už o poznání více. Tohle vyřešili parádně.
Popravdě se ani nedivím, že tu Cupru vrací po projetí se s Nkem. Cupry obecně nejsou nijak zábavné, což nikomu nemusí vadit právě do té chvíle, než se sveze Nkem a pak si uvědomí, co vlastně znamená zábava za volantem. Cupra je prostě jen rychlá, nic víc. Dokonce při akceleraci na jedničku, popřípadě i dvojku dochází k odskakování nápravy a dost nehezkému bouchání od přední nápravy. Už tohle moc zábavné není. Najednou sedneš do Nka a na jedničku dáš plnej a nic, žádné rány, prostě jen zrychluješ, pak přeřadíš a prááásk a už se tlemíš. Potom si zkusíš na nějakém širokém kruháči, co to dělá, když to tlačíš na hranu a najednou si uvědomuješ, jak si s tím hraješ, jak to Nko řídíš plynem, že to není nijak hrůzostrašné, i když zrovna zadek letí bokem, když jsi ubral. Jen trošku přidáš a hned se chytá a ty ten plyn rveš ještě více do podlahy a už se klouže i předek a hned se k tomu přidává zadek. Zní to asi nebezpečně, ale když v tom sedíš a auto s tebou tak komunikuje, víš o všem snad ještě dříve, než se to stane, tak se nebojíš, ale uvědomuješ si, že se šklebíš a neuvěřitelně se u toho bavíš a pak zase prááásk, další rána od výfuku a v tu chvíli si říkáš, že to prostě musíš mít. Ta sterilní Cupra poletí z baráku...
Řěkl bych, že toho pána chápu, že to mění
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Deegr: Měl by jsi psát blog o životě s eNkem. Píšeš o něm pln nadšení, hodně čtivě Jen tak dál
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Díky Axeli
Regolo: Odkud vlastně jsi? Třeba se někdy sejdeme na nějakém tom srazu a rád tě pak povozím s tou klapkou.
Regolo: Odkud vlastně jsi? Třeba se někdy sejdeme na nějakém tom srazu a rád tě pak povozím s tou klapkou.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Jsem ze Severnich Cech, takze mame pobliz Nemecko.
V sobotu jsem konecne podival pres 200 km/h, na zimnich 92V mne se moc nechtelo zkouset upny max, jeste s rodinou v aute, ale takovych 215 tam bylo. Par Porsche jsem predjel, ale pak ta spotreba....
Mame tady krasne silnicky se stoupanim a klesanim a zatackami, na te predevsim tesim. Mam i svoji testovaci trasu na ktere obvykle zajezdim i s vypujicenymi auty.
N je dovoluje projet rychleji nez co jsem mel pred tim.
To co popisuji Deegr asi zkouset nebudu, pride mne to trochu "zvrhly" se takto rozjizdit z kruhaku, s pasknutim z vyfuku to ale urcite je velka parada
V lete bych urcite na nejaky sraz jel, nekdy ale na pul cesty. Klatovy jsou ode mne pres 200 km.
Majetelu N ale moc tady neni, nebo jsou, ale nejsou prihlaseny na tento forum, dle poctu prodanych aut je jich urcite dost, takze mozna nejaky vetsi sraz
V sobotu jsem konecne podival pres 200 km/h, na zimnich 92V mne se moc nechtelo zkouset upny max, jeste s rodinou v aute, ale takovych 215 tam bylo. Par Porsche jsem predjel, ale pak ta spotreba....
Mame tady krasne silnicky se stoupanim a klesanim a zatackami, na te predevsim tesim. Mam i svoji testovaci trasu na ktere obvykle zajezdim i s vypujicenymi auty.
N je dovoluje projet rychleji nez co jsem mel pred tim.
To co popisuji Deegr asi zkouset nebudu, pride mne to trochu "zvrhly" se takto rozjizdit z kruhaku, s pasknutim z vyfuku to ale urcite je velka parada
V lete bych urcite na nejaky sraz jel, nekdy ale na pul cesty. Klatovy jsou ode mne pres 200 km.
Majetelu N ale moc tady neni, nebo jsou, ale nejsou prihlaseny na tento forum, dle poctu prodanych aut je jich urcite dost, takze mozna nejaky vetsi sraz
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Re: Hyundai i30 N
Taky jsem ze severu, konkrétně Nový Bor, ale pořád netrpělivě čekám na své Nko... Z původního přelomu květen/červen to spíše vypadá na červen/červenec... jednomu človíčkovi, který čeká o pár týdnů déle to už o měsíc posunuli.Regolo píše:Jsem ze Severnich Cech, takze mame pobliz Nemecko.
V sobotu jsem konecne podival pres 200 km/h, na zimnich 92V mne se moc nechtelo zkouset upny max, jeste s rodinou v aute, ale takovych 215 tam bylo. Par Porsche jsem predjel, ale pak ta spotreba....
Mame tady krasne silnicky se stoupanim a klesanim a zatackami, na te predevsim tesim. Mam i svoji testovaci trasu na ktere obvykle zajezdim i s vypujicenymi auty.
N je dovoluje projet rychleji nez co jsem mel pred tim.
To co popisuji Deegr asi zkouset nebudu, pride mne to trochu "zvrhly" se takto rozjizdit z kruhaku, s pasknutim z vyfuku to ale urcite je velka parada
V lete bych urcite na nejaky sraz jel, nekdy ale na pul cesty. Klatovy jsou ode mne pres 200 km.
Majetelu N ale moc tady neni, nebo jsou, ale nejsou prihlaseny na tento forum, dle poctu prodanych aut je jich urcite dost, takze mozna nejaky vetsi sraz
Když jsem na začátku března objednával, bylo jich prý cca 20 prodaných v ČR, ale jestli o nějaký sraz bude mít zájem sotva 1/4 lidí? Zas takový terno to nebude...