Stránka 37 z 54

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 09:17
od petzl62
A ještě zbytek:
20200717_193110.jpg
20200717_193110.jpg (91.09 KiB) Zobrazeno 1275 x
20200717_193122.jpg
20200717_193122.jpg (77.92 KiB) Zobrazeno 1275 x
20200717_193145.jpg
20200717_193145.jpg (85.92 KiB) Zobrazeno 1275 x
20200717_193205.jpg
20200717_193205.jpg (72.71 KiB) Zobrazeno 1275 x
20200717_194600.jpg
20200717_194600.jpg (67.88 KiB) Zobrazeno 1275 x

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 09:18
od petzl62
20200717_194608.jpg
20200717_194608.jpg (58.87 KiB) Zobrazeno 1274 x
20200717_194625.jpg
20200717_194625.jpg (73.5 KiB) Zobrazeno 1274 x

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 09:22
od idam.i
Skúšal si s motorom 1,4 ,alebo iným?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 09:41
od petzl62
1,4TGDi s GPF a 7°DCT.
Za mě je 1,6TGDi problémový a užraný motor a zbytečný pro toto auto. Ta 1,4TGDi bohatě stačí.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 10:20
od Axel.Foley
petzl: Děkuji za svezení a vyzkoušení a příjemný páteční podvečer.

Moje dojmy? XCEED, jak se mi nelíbil na prvních fotkách, naživo vypadá mnohem líp a je to krasavec, zvlášť v téhle barvě za příplatkových 18.000,- českých. Interiér je po stránce ergonomie "klasika", dá se v něm zorientovat rychle. Z pohledu praktičnosti je ale na vyhození: klavírní čerň pokrývá několik metrů čtverečních nejen na přístrojovce a na madlech dveří (ano, přesně tak, kde člověk musí šáhnout, když chce zavřít dveře ](*,) ), ale někdo měl "geniální" nápad a pokryl ní celou středovou konzoli od displeje infotainmentu až pod loketní opěrku ](*,) ](*,) ](*,) Šílenost ](*,) Taky přístrojovku někdo vyleštil a ta se odrážela v čelním okně tak, že chvílemi jsem nic neviděl :? Posed za volantem hodnotit nebudu, na těch pár kilometrech se zdál v pořádku. Nevím, co bych řekl po nějakých 400 kilometrech v kuse, vyzkoušeno to nemám. Akorát sedák je delší než v Tucsonu, tady mě jeho hrana lechtala pod kolenem (Tucson mi to nedělá). Volant příjemný, skvěle padnul do dlaní.

Motor je skvělý. Je úžasně odhlučněný, při normální jízdě ho není vůbec slyšet. Jeho zvuk pronikne do interiéru až ve chvíli, když ho člověk začne točit přes 4000 ot. Vyšší stavba karoserie v porovnání s HB nebo kombi mu na síle neubírá. Dovolím si říct, že na normální ježdění na hranici rychlostních limitů a občasné vyblbnutí se úplně stačí. Dokonce jsem řekl, že nevidím potřebu kupovat silnější 1,6 T-GDI.

Přiznám se, dostala mě převodovka. Je nádherně sladěná s motorem a řadí neslyšně a neznatelně. Kluci a holky, kteří jezdíte s DCT, nedivím se, že jste spokojeni. Soudruzi tady odvedli hezký kus práce a za to jim =D> Ocenil jsem i pádla pod volantem. Prostě si rád v serpentinách v kopcích podřadím 8)

Oba nás dostal podvozek s víceprvkem vzadu. Je moc hezky odhlučněn a do interiéru se na nerovnostech nepřenáší rázy ani buchot, pouze trochu šumu od odvalujících se kol o rozměru 235/45R18. A drží. A neodskakuje. Klobouček za podvozek a =D> k tomu.

Dle mého je to moc hezké a v mnoha ohledech i povedené auto. Na druhou stranu lány klavirní černi a její nepoužitelnost pro život :-k Kdyby se mně někdo zeptal, zda si to auto dokážu představit doma v garáži jako auto na každodenní ježdění... když se nad tím zamyslím... z téhle krátké zkušenosti asi spíš ne...

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 10:52
od idam.i
XCeed je pekné auto a mojej rodine by stačilo.No z pohľadu súčasnej situácie je malé.Inak by bolo vysoko v rebríčku nástupcu Elantry.
P.S.Mne sa páči v tej modrej,podobnej ako bola tvoja prvá i30.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 19 črc 2020, 10:57
od petzl62
Mě nejvíc v měděné :wink:, šedé a oranžové 8-[

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 20 črc 2020, 20:08
od thornych
...a nám pro každodenní ježdění slouží výborně !!!

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 20 črc 2020, 20:43
od idam.i
Neverím ukáž fotku. :wink: :mrgreen:

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 23 črc 2020, 12:16
od Axel.Foley
petzl: Dospěl jsi k nějakému závěru ohledně XCEED, nebo pořád třídíš myšlenky?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 23 črc 2020, 12:21
od Mr. HYUNDAI
Čekání na report je nezvykle dlouhé :-k ...

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 23 črc 2020, 12:33
od petzl62
Štěpán je zvyklý :mrgreen:
Dospěl, ale jsem pracovně mimo, ve Vamberku a končíme vždy až večer a to máme spíš žízeň a hlad.Snad se k tomu do víkendu dostanu.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 23 črc 2020, 14:54
od Mr. HYUNDAI
Já stále čekám kdy ten slib v mém vláknu splníš... :wink: .

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 25 črc 2020, 12:43
od petzl62
Tak tady je ten opožděný report k XCEEDu:

MISE XCEED 17.-18.7.2020
Je pátek sedmnáctého, lehce poobědový čas, přijíždím ke kolegovi domů a na dvoře se ve slunci třpytí zlatý hřeb dnešního a zítřejšího dne. Opravdu zlatý? To se uvidí po víkendovém mém, Jožově (Axel) a kolegově testování vozidla KIA XCEED 1,4TGDi ve výbavě TOP bratru za 620 tis Kč-cena již po akční slevě na nový vůz-20000Kč.
První dojem je parádní. Auto opravdu září na slunci a tahle metalíza se na slunci zdá velmi vydařená. Obcházím vozidlo postupně ze všech stran a musím uznat, že designově se to Kii opravdu povedlo na výbornou. Je to taková svým způsobem image Kia. Pohle zepředu s mírnými výhradami, ale po chvilce zvykání si, je i přední pohled nevšední a dobrý. Ostatní pohledy bez jakékoliv výhrady a pohled zezadu je vyloženě pro mne nejvíc. Zezadu je to fakt paráda.

Přebírám si klíče a jdu k vozu. Ale co to, ve výbavě Top a není v ní bezklíčové otvírání a startování? No co už, jsem zmlsaný svým autem, takže půjčenému koni na zuby nehleď… nicméně zjišťuji, že jsou věci, které jsou silně návykové a nerad bych je v budoucím následovníkovi postrádal. Zasouvám klíč do zapalování- co se interiéru týká, jsem hned jako doma, koncern Hyundai se nezapře a mě rozvrstvení všech ovladačů naprosto vyhovuje- sešlapuji brzdu a startuju koně pod kapotou. Málem jsem si to zopáknul, až pohled na otáčkoměr(analogový) mě prozrazuje, že není třeba. Je nastartováno. Neuvěřitelné ticho. Tak tady se opravdu konstruktéři vyřádili a odhlučnění je opravdu na špičkové úrovni. Vyjíždím ze dvora na parkoviště vedle, kde stojí můj „méďa“ se servisní a kalibrační výbavou v kufru. Zpátečka a couvám k němu. Výhled z vozu přes zadní sklo- no bez kamery by to bylo o hodně horší. Zobrazení na 10,25“ displeji je vynikající, senzory fungují spolehlivě. Začíná lámání chleba, jak se bude v xceedu dařit v kufru mým kufrům? Otvírám zavazadlový prostor- manuálně- elektrické otvírání až ve verzi s paketem PREMIUM. Trošku škoda, páté dveře jsou docela vysoko v otevřené poloze. Madlo pro zavření je jenom vpravo, trošku to nechápu, ale asi by bylo příliš drahé, mít je na obou stranách. Ale nebudu rejpal. Zvýšená podlaha- super. Zvedám do horní polohy. Bohužel, ani v ní není podlaha v úrovni otvoru do kufru. Takže 30kg kufry s nářadím atd. bude potřeba z kufru zvedat a ne vytahovat, no co už. Zjišťuji, že ač je kufr o trochu větší než v i30, na výšku mi tam nářaďo kufr nevejde, asi o centimetr, nevadí díky většímu prostoru se dá zvolit jiná, než naučená a osvědčená varianta. Vana do kufru naprostá nutnost.Úložné prostory taky v pohodě, podlaha je pořádná a nosná, píše se do 60kg, ale mám vyzkoušeno i přes 100kg bez ztráty kytičky. Zavírám kufr po přebalení a opouštím svůj vůz s očekáváním, jak a s jakými dojmy se k němu budu zítra vracet. Vyjíždím do Opavy na firmu.

Ještě před vyjetím si upravuji na sebe a dle sebe sedadlo, veškeré nastavování je manuální, ale to mi až tolik nevadí- i když… Ale pozice za volantem, výhled z vozu, zrcátka atd. – vše mi vyhovuje. Co je opravdu parádní, je nastupování a vystupování z auta. To je přesně to…AKORÁT. Ani nesedám a nevysedám do a z jámy, jako do mého auta, ani nelezu po žebříku a z něj, jako například u Tucsonů. Fakt ideál. Tohle je fakt hodně návykové:-).Místo na zadních sedadlech, za sebou výborné a posez parádní i na delší cesty. Tohle je o hodně lepší jak v i30. Po cestě na firmu, nic mě nepřekvapuje, až na ticho. Opět se utvrzuji v tom, jak dobře je motor odhlučněný, stejně jako hluk kolem karoserie a oken je velmi dobře konstrukčně odladěn. Hluk od kol a pneu-Continental premium contact 235/45/R18- tak na tom by se dalo ještě hodně zapracovat, ale to jde napříč koncernem Hyundai. Zlepšilo se to znatelně, ale stále je to jen dostatečné/dobré. :-k Po cestě se rozhlížím po interiéru. A to už je trošku z mého pohledu horší „druhý“ dojem. Bohužel. Konstruktér značky Kia má buď v rodině někoho, kdo vlastní pohřební službu, nebo je morbidně zatížený na klavírový plast. Je až neuvěřitelné, kam a na jaká místa jej dokázali a naprosto nesmyslně a bez jakéhokoliv praktického úsudku s prominutím nasrát ](*,) Asi neznají zvyky evropských žen/rádoby mužů a jejich zálibu v nošení prstenů a jiných nesmyslů na rukou. Dopady jsou tak po několika dnech jasné. Škrábance všude. A dát tento plast na dveře na konzolu zavírání to už je opravdu nebetyčná blbost :!: :!: :!: :idea: Ale zase ať nejsem jen negativní. Sedadla vepředu-velmi,velmi dobrá, jen mi tam tedy opravdu hodně chybí bederní regulace - to fakt celkem nechápu. Jde řešit v paketu Premium elektrickým sedadlem řidiče s pamětí. Budíky, analogové mě taky vyhovují, jen jsem měl problém s jejich pozicí při mém posedu. Jsou mírně natočené od sebe a prostě část jich díky tunelům ve kterých jsou umístěné nevidím. Nic tragického, ale člověka to trochu zarazí. To to nikdo netestuje? Nemyslím si, že bych byl až tak nekonfekční postavy. Ono je to vidět i na fotkách přístrojového štítu. Volant parádní, k němu mám jen chválu, stejně jako hlavice řadící páky. Velký plus oproti mému autu. Jízda, jak už jsem psal, bez jakýchkoliv překvapení, až na „nutnost deaktivace vedení vozu v pruzích“ - DÍKY VY KRETÉNI V EU- naštěstí je řešeno tlačítkem i když trošku skrytým, ale to je o zvyku, jinak se s autem budete přetahovat :roll: A samozřejmě start stop. Co se mi zdá po těch dvou dnech testování se syrovým motorem 1300km a fakt jsem se snažil s tím jezdit tak, jak jsem zvyklý se svým, ať mám faktické porovnání, nijak zvlášť jsem to nehonil, chtěl jsem co nejvíc nabrat autentické dojmy. Motor jede báječně a bohatě na tento typ vozidla stačí. Není potřeba, pokud nechcete „závodit“ volit diskutabilní a užraný- i když dobrý 1,6TGDi. O dieslu už a po posledních referencích o EKO- dieslech vůbec ani neuvažuji i když by mi díky mému nájezdu plně vyhovoval, ale řešit ty problémy, to mi za tu „úsporu“ fakt nestojí [-X . Sladění převodovky s motorem je příkladné a i filtr GPF mě nepřijde, že by byl u tohoto vozu co do výkonu a jeho nástupu znatelný. Řekl bych, že je trochu upravená mapa ŘJ a fakt to funguje příkladně. Za dva dny testování jsem ujel s autem 250km se spotřebou 6,4l/100km. Dlouhodobý průměr si myslím, že se u tohoto vozu bude pohybovat tak kolem 7-7,5l/100km. Což mi přijde k jeho velikosti a váze optimální.

Podvozek, to je kapitola sama pro sebe a pro mne nejpříjemnější překvapení u tohoto vozu. Perfektní naladění a odladění na jakémkoliv povrchu, naprosto neutrální v zatáčkách a dlouho trvá, než jej dostanete na hranu a i na ní je naprosto čitelný a předvídatelný. Myslím, že na 225/45/R17 by byl naprosto luxusní. Ale i na autentickém obutí na mě zanechal parádní dojem. Nevím, jak to dokázali, ale je to opravdu naprostý ideál mezi tvrdostí a komfortem. Za tohle tedy velká poklona. =D>

Ještě se vrátím k té barvě. Opravdu na slunci je to auto parádní. Jen na to strašně serou mouchy a všeliká jiná polétavá havěť :shock: . No a pokud slunce není, tak už to taková paráda není, spíš takový tmavší Telecom. Takže po tomto zjištění, určitě jiná barva.

Tak a teď o tom, co mě zarazilo a co budu hodně těžko překusovat. :?

V této konfiguraci a ceně nejsou k dispozici přední senzory. Což je teda fakt trochu nepochopitelné vzhledem k typu vozu a výhledu vpřed.
A to nejnepříjemnější překvapení - Kia xceed nemá ani v nejvyšší specifikaci PREMIUM aktivní, ani pasivní přísvit do zatáček. :shock: :cry: ](*,) Věc, na kterou když si zvyknete, těžko si budete zvykat na světla(která jinak v led variantě svítí a fungují velmi dobře), bez této funkce [-X .


Co se týká infotainmentu, je v pohodě, displej rozdělený na tři díly je za mě fajn, systém je trošku kostrbatý, ale zvykne si člověk za chvíli. Obraz kamery v noci je takřka nepoužitelný, obzvlášť v dešti. Výborná je poloha a styl přihrádky s QI nabíjením telefonu. Nový styl navigace, za mě o.k. Rádio hraje, prostě za mě jen hraje, ale to je řešitelné.

Takže co napsat závěrem takhle v rychlosti.

Za mě je KIA XCEED jedno z nejpovedenějších crossoverů momentálně na trhu. Obzvlášť z venku je to fakt auto, za kterým se lidi otáčejí a líbí se, jak jsem zjistil za dva dny nesčetným okukováním a odpovídáním.Jenže.Jenže já sedím vevnitř #-o . Lesklé plasty se dají řešit polepem folií- carbon se tady přímo nabízí. Ostatní mnou popsané neduhy se dají řešit variantou PREMIUM. Jenže varianta Premium, kterou jsem si nakonfiguroval podle sebe a podle toho co mám v i30(panorámu jsem vynechal) je aktuálně ceníkových 751 056.- Kč po slevě. Něco se dá ještě ukecat, ale pod 700 se to nedostane a to ať se na mě nikdo nezlobí je fakt kurevsky hodně :shock: . Co jsem se dal do hledání, tak jsem našel jednu za 550 tis. S výbavou co by mi vyhovovala s 10. tis. Km/2019 , bez možnosti odečíst dph.


Jestli si to auto dokážu představit před domem jako auto na každodenní ježdění? Ano určitě! A to 100% jistěji než třeba Tucson, nebo Konu, jen je tam takové malé ale. Proč budu kupovat něco, za hodně peněz, když se vozím v autě, které mi až na posez(výšku) naprosto vyhovuje a navíc se mi každý den, když k němu jdu líbí? Nejsem jenom tak trochu rozežranej? Uznávám jsem. A taky trochu asi blbej.

P.S.
V sobotu jsem vracel XCEEDA kolegovi. Po vrácení jsem šel docela lehkým krokem k opuštěnému Méďovi. Už když mě zrcátky pozdravil, jsem jej posmutnělého pohladil se slovy: „Neboj, jsem moc rád, že jsem zase s tebou.“ Zmáčkl jsem startovací tlačítko, přidal hlasitost na výborně hrajícím rádiu a jeli jsme zase spolu vstříc dalším cestám, radostem, pracem a zážitkům. A nezapomněl jsem jej zase uklidit, umýt a naleštit, ať ví, jak moc si jej vážím.

P.S.S.
No a v pondělí jsme jeli XCEEDA vracet s kolegou zpátky do KIA Opava, tímto moc díky za víkendové nevšední zapůjčení s navýšením kilometrů.
Na dotaz co na to říkáme?
No mluvil jsem hlavně já. A poslední věta-konstatování trošku posmutnělého prodejce po mém monologu? „…. Ale na to, co to nabízí, je to drahé, že?“ Takže i oni to dobře vědí. :cry: :cry:

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 25 črc 2020, 12:56
od Axel.Foley
Skvěle, hezky a čtivě sepsáno =D>