Stránka 38 z 85
Re: problémy
Napsal: 24 črc 2009, 12:50
od SlavoRK
Gandalf, to má aj diaľka u Accentu, pred domom tiež vystúpim, zamknem diaľkovým a idem si do kufra po veci. Auto je pritom stále zamknuté, aj keď otvorím a zase zavriem kufor. Ak zamknem diaľkou pri otvorenom kufre alebo dverách, auto sa skutočne zamkne- blikne až keď zavriem posledný " otvor ".
A k tomu miereniu a prístupu k autu pri odomykaní- mne funguje v pohode z 3. poschodia na parkovisko pred budovou, bez optického kontaktu. Len 1 raz- nedávno to odomykanie blblo, inak som spokojný ...
Re: problémy
Napsal: 24 črc 2009, 15:22
od _miv_
a nie je uz slaba bateria v kluci?
Re: problémy
Napsal: 25 črc 2009, 12:59
od ZdeněkSvoboda
Ahoj
Za týden jedu a accentem do Chorvatska a tak začínám kontrolovat auto.
Dneska jsem se koukal na chladicí směs a mám ji při studeném motoru pod ryskou
Před 14 dny jsem byl na garančce a bylo všechno asi OK (po poravdě jsem se před garančkou nedíval)
Chci se zeptat, nevíte někdo, kde, popř. jakou chladicí směs bych do accenta sehnal v "obyčejném" autokrámu...nechce se mi letět 55 km do servisu, aby mi dolili cca 2 dcl směsi...nebo to mám dolít jenom destilovanou vodou a hotovo???
Re: problémy
Napsal: 25 črc 2009, 13:15
od rastos
Tak do Chorvatska v pohode tu destilku. Ja som teraz obisiel Chorvatsko a tiez som mal hladinu na ryske, skor mierne pod.
Potom staci dat pred zimou skontrolovat mrazuvzdornost.
Re: problémy
Napsal: 26 črc 2009, 17:42
od Gandalf
Taky si myslím, že v takovém množství a teď v létě stačí vyřešit doplněním vodou. Ostatní pak řešit až na podzim, tedy pokud se pokles nebude brzy opakovat...
Re: problémy
Napsal: 26 črc 2009, 22:07
od Mexican
ZdeněkSvoboda tiez mi pri vymene po 30 000naliali pomenej, dolial som asi deci - deci a pol.. merali jej bod mrznutia, pri 45 000 to bolo -40, teraz po 60 000 to bolo -38.. takze to normalne dolej destilkou ak nemas cestu okolo servisu - zima tomu tiez neuskodi, takze pockaj az do vymeny pri 30 000km
Re: problémy
Napsal: 27 črc 2009, 07:40
od _miv_
ale ak sa nemylim, tak kontrolovat sa ma podla manualu pri teplom motore kedy by mala byt medzi max a min. ked je studeny sa mi vidi ze je skor blizsie k min a ked teply tak je blizsie k max. zeby roztaznost?
Re: problémy
Napsal: 27 črc 2009, 14:42
od Gandalf
Je to tak, kontrola má být při teplém motoru. Při hladině na max. za studena a následném zahřátí by to mohlo v motoru malinko "zvlhnout"...
Re: problémy
Napsal: 27 črc 2009, 15:18
od Mexican
GANDALF a MIV https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=300
v manuale fakt pisu ze to treba kontrolovat pri studenom motore
Re: problémy
Napsal: 27 črc 2009, 16:07
od Gandalf
OK, dík za upřesnění, neměl jsem manuál po ruce, předchozí tvrzení znělo logicky a já si nedokázal vzpomenout...
Re: problémy
Napsal: 27 črc 2009, 16:48
od ZdeněkSvoboda
Já mám i nalepený štítek na nádobce s textem:
Udržujte hladinu chladicí kapaliny v nádobce mezi FULL a LOW za studeného motoru.
Re: problémy
Napsal: 06 srp 2009, 20:41
od W-A-S-P
Zdravím, přátelé nikde jsem se zatím nedozvěděl jakou chladící kapalinu tam lejou a kde ji na dolití koupit. Vím, že je zelená nebo zelenomodrá. Netušíte někdo? Nechce se mi do servisu... A dolejvat vodou z kohoutku jak mi doporučili v autorizovaném servise v Rakovníku se mi opravdu nechce... Už kvůli vodnímu kameni atd... Vyloženě odborníci... už mě tam neuviděj. Bacha na ně!!!!! Navíc po telefonu slibují 2 garančku za 4500Kč a na místě to je pak za 6500Kč!!! Jen pro info...
Mějte se a pokud někdo tuší tu kapalinu tak sem s tím...
Re: problémy
Napsal: 06 srp 2009, 20:49
od Mexican
W-A-S-P v dnesnej dobe nemusis liat vodu z kohutika.. dneska uz mame aj vodu destilovanu.. ak ti chyba, dolej 2-3 deci. Chladiacu kvapalinu ti vymenia komplet po 2 rokoch / 30 000km v ramci garancnej prehliadky.. takze zidny strach
Re: problémy
Napsal: 10 srp 2009, 09:31
od igor-PK
EPS - v sobotu som nabalil auto a chcel ist na chalupu.
Pri vyparkovavani mi pri otacani volantu "seklo" a vypol sa posilnovac riadenia - zacala svietit kontrolka EPS.
Skusil som to aj prakrat vynut/nastartovat - po nastartovani kontrolka EPS zhasla, ale po malom pootoceni volatu sa znova vypol posilnovac a kontrolka sa rozvietila.
Skusal som to aj v nedelu - rovnako.
Tak som dnes rano nastartoval, ze idem do servisu - nech mi to opravia.
Po nastartovani a pootoceni volantom to 2x seklo do volantu, ale kontrolka sa uz nerozsvietila, odvtedy posilnovac fungoval bez problemu.
Samozrejme aj po prichode do servisu vsetko fungovalo ako ma ....
Prijimaci technik bol "velmi skuseny" - pri vypisovani zakazky ma furt presviedcal, ze to je kontrolka ESP a nie EPS - az som muto musel ukazat v aute ....
Tak som zvedavy ci na nieco pridu - ak sa chyba nezapisla do pamate diagnostiky, tak mam smolu a vratia mi to ...
Co je ale trochu problem - ak sa to za jazdy vypne manzelke, tak to nemusi dopadnut dobre ....
Rozmyslam, ci to, ze sa teraz porucha neobjavila nebude sposobene tym, ze dnes rano bolo chladnejsie - v sobotu a v nedelu som mal rozpalane auto, lebo stalo na slnku ...
Re: problémy
Napsal: 10 srp 2009, 09:59
od Mexican
igor-PK nepriejemne.. ak sa to vypne pri jazde nie je to nic hrozneho - pri vysich rychlostiach sa posilovac beztak vypina.. neprijemne je ak to vypadne v meste, pri parkovani a tak