LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
2/3 je moc, chcel som to vyjadriť číslom aby to čo najviac sedelo. Lebo je jasné, že nemožem chodiť stále na jeden štart.
Nabudúce zlomky vynechám...
Nabudúce zlomky vynechám...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: LPG
Před montáží LPG a poměru nad 50% E85 se rozsvěcovala, teď už nemá moc času Zhasínám si ji případně sám přes OBD zásuvku s ecoroute garminem.severtom píše:farrael:
pilotzz: tobě se nerozsvěcí kontrolka emisi, když tankuješ E85 napůl s Naturalem? Zkusil jsem jednou a svítila... přitom na motorce jezdím i na čistý E85 bez problémů. Jak jsem psal, je rozdíl mezi regulací motoru s Euro 3 a Euro 5 (mnohem přísnější).
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
Dík za potvrzení, já dal do "půlky rezervy" (odhad, prostě 50 km po rozsvícení kontrolky) jen 2 litry E85 a kontrolka se rozsvítila, navíc motor cukal. Takže do i30 už nikdy (zatímco do motorky pořád).
Kontrolka zhasne sama tuším po 10 nebo 15 nastartováních.
Kontrolka zhasne sama tuším po 10 nebo 15 nastartováních.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
pro ipetr
nejsem si jisty ale ten system VSR(privstrik benzinu) se aktivuje az ve vyssich otackach neboli kdyz motor dosahne na 80% vykonu a vys,takze kdyz budes jezdit jako setrilek a motor nebudes vytacet k 5000ot/min tak system se vubec neaktivuje,zde je lepsi volba Flash lube a ten spravne nastavit 1l flashlube na cca 800litru paliva,
nejsem si jisty ale ten system VSR(privstrik benzinu) se aktivuje az ve vyssich otackach neboli kdyz motor dosahne na 80% vykonu a vys,takze kdyz budes jezdit jako setrilek a motor nebudes vytacet k 5000ot/min tak system se vubec neaktivuje,zde je lepsi volba Flash lube a ten spravne nastavit 1l flashlube na cca 800litru paliva,
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Ano je to tak. Pravdu díš. Funguje to přesně jak jsi to popsal. Otázka je jak moc je co účinné. U toho přívstřiku benzínu, krom vysokých otáček k žádné ochraně nedochází. Flashlube se mám ten dojem dávkuje stále. Jak moc to ale funguj,e už je další věc.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: LPG
flashlube by melo byt serizene tak ze do te sklenene trubicky by melo jit 8-10kapek za minutu pro motor do 80kw,nad 80 by melo jit 15kapek a vice,
jak bezi motor- tak podtlak si to nasava sam,jinak by to melo byt priblizne 1l flashlube na 800litru paliva,coz je pri spotrebe cca 6l/100km odhadem kolem 10000-13000 km,nekdo to nastavuje tak ze 1ml flashlube=1litr paliva
jak bezi motor- tak podtlak si to nasava sam,jinak by to melo byt priblizne 1l flashlube na 800litru paliva,coz je pri spotrebe cca 6l/100km odhadem kolem 10000-13000 km,nekdo to nastavuje tak ze 1ml flashlube=1litr paliva
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Já ji hlavně budu muset vyčistit asi, neboť je tak zasraná od nějakýho sanejtru (lahev), že tak nějak nevidim co se tam děje.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: LPG
Lahev Flashlube, seřizování, kapání? Zbytečný problém, mechanicky nespolehlivý systém. Nezohledňuje zátěž motoru, nic.
Za mě jedině dávkovat do benálu a při velké zátěži motoru jet vrcholek kopce na benál, pak z kopce na volnoběh nechat pěkně promazat totéž po studeném startu - netrpí vršek motoru, protože je přimazávaný.
Za mě jedině dávkovat do benálu a při velké zátěži motoru jet vrcholek kopce na benál, pak z kopce na volnoběh nechat pěkně promazat totéž po studeném startu - netrpí vršek motoru, protože je přimazávaný.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Plynu ti berie kolko? 1,2 je dosť. Aké trasy jazdíš? Pri kolkých stupňoch sa ti prepína z benzínu na LPG?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Já jsem ted o dovolené ujel víc než 2000 km a určitě mi to za celou cestu nevzalo víc než 3L N95.
Na Slovensku kousek od Madarských hranic jsem u Slovnaftu natankoval plnou a hned se mi zdálo, že je motor hlučnější, navíc se mi po cca 20 km rosvítila kontrolka motoru a zhasla až když jsem vyjel nádrž a koupil plnou jinde. Nepozoroval jsem žádné zhoršené jízdní vlastnosti. Zajímalo by mě, jestli to bylo špatné LPG a nebo jen jiné na jaké mám auto nastavené, ale za posledních cca 9000 km se mi rosvítila až ted.
Další překvapení bylo, když jsem na východě slovenska koupil plnou a vlezlo se mi tam skoro 47 litrů (0,71€/L), ale ujel jsem na to jen 460 km. Standardně mi do nadrže nacpou 41 až 43 litru, ale ujedu na to 510 až 550 km (někdy se podařilo i 570 km). Mam pocit, že levne LPG je ve výsledku o dost dražší, ale čemu důvěřovat, když mi drahý LPG (0,75€/L) od Slovnaftu rosvítil kontrolku.
Na Slovensku kousek od Madarských hranic jsem u Slovnaftu natankoval plnou a hned se mi zdálo, že je motor hlučnější, navíc se mi po cca 20 km rosvítila kontrolka motoru a zhasla až když jsem vyjel nádrž a koupil plnou jinde. Nepozoroval jsem žádné zhoršené jízdní vlastnosti. Zajímalo by mě, jestli to bylo špatné LPG a nebo jen jiné na jaké mám auto nastavené, ale za posledních cca 9000 km se mi rosvítila až ted.
Další překvapení bylo, když jsem na východě slovenska koupil plnou a vlezlo se mi tam skoro 47 litrů (0,71€/L), ale ujel jsem na to jen 460 km. Standardně mi do nadrže nacpou 41 až 43 litru, ale ujedu na to 510 až 550 km (někdy se podařilo i 570 km). Mam pocit, že levne LPG je ve výsledku o dost dražší, ale čemu důvěřovat, když mi drahý LPG (0,75€/L) od Slovnaftu rosvítil kontrolku.
Re: LPG
Mám sice 1,4ku, ale benálu to bere kolem 0,8-1,2L/100km, na můj vkus je to hodně.. Přimazávání nemám.mnkk píše:Plynu ti berie kolko? 1,2 je dosť. Aké trasy jazdíš? Pri kolkých stupňoch sa ti prepína z benzínu na LPG?
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)