Stránka 39 z 58
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 25 črc 2019, 13:47
od Pampa
[SK]peter píše:dikes, to znamena,že si vie motor udržať svoj maximalny výkon 140 koní do otačok 6000. resp ich dosahuje v pasme 5000-6000 otačok.
mam totiž tiež DCT a minule pri predbiehani a asi 110km/h ťahala na 3jke pri 6000 otačok a zdalo sa mi že už len hučim a prečo nepreradí... ale ten vykon tam teda bol
Netlac pedal az na zem, vtedy to pusti na max otacky. Robi to preto aby dosiahol maximalne mozne zrychlenie, ked si pozries krivku vykonu tak medzi 5 a 6000 ma max vykon, ak ho pusti pri zrychleni na 6000 tak potom aj po preradeni ked padnu otacky na 5000 mas stale rovnaky vykon, ak by ho pustil len na 5000 co ma zmysel z ekonomickeho hladiska, tak po preradeni ti padne vykon a zrychlenie klesne.
Proste si dostal co si si stlacenim plynu vypytal, zvykni si ist len tak na 3/4 plynu a dostanes co by si robil rucne. Alebo si zvykni hrat sa s modom prevodovky (ale ak pretlacis plyn az za zarazku, tak je to jedno) alebo proste prerad rucne padlom.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 09:14
od JoKo
tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.
- kia_kappa_pe.jpg (42.74 KiB) Zobrazeno 5011 x
zdroj:
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.ph ... start=1590
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 09:54
od Tudy
Inspirace koncernem?
Ten také přešel z 1.4 na 1.5 l.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 10:05
od rychlyzadok
JoKo píše:tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.
To vyzera ako nejake firemne noviny, nieco o slavnom aktuatore tam nepisu ?
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 10:29
od pico.sc
No píšu, nepriamo
ale každopádne to bude dôvod na premýšlanie o novej 1.5 s automatom
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 10:52
od rychlyzadok
A co teda nepriamo pisu ?
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 10:55
od pico.sc
Tým, že na jar začnú vyrábať nový motor, tak aktuátor už podľa mňa nebudú riešiť.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 11:59
od rychlyzadok
...
toho sa obavam...
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 13:12
od pekoz
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 14:53
od Tudy
To, že bude 1.4 T-GDi tak rychle (po cca 4 letech) nahrazen, nevěstí o současné generaci nic dobrého.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 15:13
od Mr. HYUNDAI
To spíš věstí, že díky WLTP se vracíme k tomu, že v reálu dobrou spotřebu neuděláš na mini objemu, protože objem ničím nenahradíš
. To byl i důvod, proč na objem 1,5 přešel V.A.G. Osobně očekávám, že si 1,4 T-GDi s novým 1,5 T-GDi budou maximálně podobní a nový motor z toho původního bude vycházet. Skoro bych si i tipnul, že turbo by mohlo být záměnné. A to by byla velmi dobrá zpráva, protože stejnou chybu dvakrát neudělají a pak by bylo hlučná turba za co měnit
. Ale tohle je z mé strany za všeho nejvíc přání
. Já ani na jednom autě problém s hlučným aktuátorem nemám a neměl jsem, výpadky výkonu mě taky zatím nepotkaly, takže já nemůžu proti 1,4 T-GDi říct ani slovo.
Jsem moc zvědavý na to, jak se nabídka i30 PDe vyvine. Mám to auto opravdu rád, perfektně mi vyhovuje, konstrukční základ toho auta poskytuje nečekaně široké možnosti pro vytváření diferencovaných charakterů jednotlivých provedení. Za mě zatím nejlepší
.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 06 srp 2019, 16:57
od Tudy
Možná máš pravdu a bylo by to jen dobře pro spoustu uživatelů tady, já osobně s tímhle motorem najel skoro 20 tis km a také žádný problém.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 10 srp 2019, 10:13
od petzl62
Kopíruji z mého vlákna:
Tak první závada vyřešena-na záruku.
Vozidlo po mírně razantnějším přidání plynu začalo cukat(opravdu dost)-pokud podřadilo ze 7 na 6,5,4,tak ještě znatelněji,začne blikat grilované kuře a při ustálení zhasne po určité době.Při normální jízdě fungoval motor normálně.Plynule zrychlovalo-rozjíždění taky v pohodě.
Stalo se při cestě do Malacek,při cestě tam u Prostějova na dálnici,dojel jsem jak tam,tak i zpět,po cestě zkoušeno vícekrát. Závada se projevuje i po vypnutí motoru a opětovném rozjetí.
Po napíchnutí na diagnostiku: sporadické vynechání zapalování na 1. válci.
Rada autorizovaného servisu, vyčistěte sítko čerpadla v nádrži
Po dvou letech a jízdě na "kvalitní" palivo? No proč ne. Vše v pořádku,čisto žádné nečistoty,jak na sítku,tak v nádrži. Problém přetrvává.
Vlastní dedukce-posuneme svíčku(nová origo
cca.10tis. km) a cívku na 2. válec a uvidíme jestli se závada stěhuje.
Hurá stěhuje-malá radost taky radost
Svíčka zůstává, cívka zpět na 1. válec a jedem. Opět závada zpět na 1. válci. Takže po 90.tis. km cívka.
Díl jedině originál-2600.-, výměna a vše v naprostém pořádku
Pánové v Automima Opava, jak jinak...díky- i za poskytnutí náhradního vozidla i za kompletní vyřešení celého problému. Jako vždy,mohu a musím jen doporučit
Jsem fakt rád,že jste...
Re: motor 1.4 T GDi MIL porucha
Napsal: 23 srp 2019, 22:40
od [SK]peter
Dneška sa mi rosvietila Kontrolka poruchy MIL.
Porucha systému regulácie emisií. Stalo sa to už niekomu?
Je to záväzná porucha alebo len produkujem viac emisií?
Mám len 12000 najazdené a ideme na dovolenku a hneď po nej som plánoval garancnu prehliadku presne o mesiac.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 24 srp 2019, 05:18
od dibarbora
Jednoznačne najorv do servisu, v týchto prípadoch nejde len o vyššiu spotrebu a emisie ale aj o život katalyzátora. napr. takej kune nevadí, že auto má len 12tkm aby prehrýzla káble z lambda sondy...výsledok je svietiaca kontrolka....ohrozený katalyzátor.