Stránka 39 z 54
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 03 srp 2020, 11:36
od Kamílek
petzl62 píše: ↑02 srp 2020, 18:00
K Vašim dotazům a poznatkům.
S vozidlem od akce ujeto cca 700km. Moje poznatky shrnuté v příspěvku přetrvávají, jediná změna, zlepšila se spotřeba, asi to fakt ten katalyzátor trochu protáhlo
Jak píše Axel s GPF nemohu sloužit, naštěstí jej tam nemám
, ale nemyslím si, že by to mělo-mohlo nějak této fičuře uškodit.
Posoudit míru dekarbonizace bez servisu-dá se. Nejjednodušší je vyndat svíčky, už z pohledu na ně se dá něco odvodit, pak jsou k dispozici mikrokamery, kterými se dá kouknout dovnitř, myslím, že na diagnostice asi nic moc nepoznáš. Ono součástí dekarbonizace je diagnostika motoru, má tam chlapec Delphi a celé auto tím projede před i po.
A co se týká poslední otázky, nepřímý vstřik. Nevím. Nejlépe se zkontaktovat s oním člověkem a zkonzultovat. Ve své postatě ty motory, ať 1,6, tak 1,4 EGR mají(i když jinak řešený,než metodou EGR), takže o karbonu je tím pádem jasno každému, kdo tuhle záležitost se zpětným nasáváním výfukových plynů do válců zná.
Díky za sdílení cenných zkušeností
. Olomouc mám docela z ruky, ale koukal jsem, že dekarbonizaci vodíkem dělají i v Praze, tak asi taky vyzkouším.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 03 srp 2020, 19:41
od Axel.Foley
Kamílek: Nebo si uděláš výlet spojený s prohlídkou města
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 18:01
od dibarbora
Dve otázky k tej dekarbonizácii... počas procesu si aj videl nejaké dymové efekty z výfuku, alebo všetko prebehlo v najväčšom pokoji ?
Druhá.. Ako to napojil na sanie... mal nejaký prípravok(redukciu) alebo na hulváta pred filter?
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 19:12
od petzl62
Odpovědi:
-Žádné dýmové efekty jsem neviděl, cítit zpočátku byla jakoby spálenina, pak už nic. A pokud jsi dal ruku k výfuku, tak spaliny byly pořádně horké. Oproti normálu opravdu horké.
-Varianta dvě je správně. Hadici s vodíkem zasunul do sání- docela daleko a mísil se vodík se vzduchem přes pootevřený kastl vzduchového filtru.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 19:19
od Kamílek
Axel.Foley píše: ↑03 srp 2020, 19:41
Kamílek: Nebo si uděláš výlet spojený s prohlídkou města
Možná na to nakonec dojde
V sobotu jsem jel okolo, když jsem se vracel z autotripu po Polsku.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 20:36
od stefanpilat
O té dekarbonizaci si čtu se zájmem. Po jaké době, resp. po kolika ujetých kilometrech byste ji u motoru 1.4 T-GDI doporučili provést?
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 20:47
od petzl62
Já ji dělal po 3 letech a +120tis. km. Ale používám Vervu 100 a VIF. Záleží, kolik najedeš za rok a v jakém jízdním stylu a módu a s jakým palivem. Pokud delší trasy a jezdíš normálně, spíš svižně ,tak si myslím, že stačí po 60tis. Pokud kolem komína a defenzivně, tak i dřív. Ale je to jen na tobě. Ono stačí vyndat svíčky a kouknout na ně a víš částečně která bije
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 21:12
od Axel.Foley
Kamílek píše: ↑06 srp 2020, 19:19
Axel.Foley píše: ↑03 srp 2020, 19:41
Kamílek: Nebo si uděláš výlet spojený s prohlídkou města
Možná na to nakonec dojde
V sobotu jsem jel okolo, když jsem se vracel z autotripu po Polsku.
Kdyby to "dopadlo", dej vědět, zajdeme na kafe.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 22:02
od dibarbora
Ešte jeden dotaz.. Koľko trvalo cca. samotné čistenie?.. Predpokladám, že hodina bola spolu s diagnostikou a prípravou...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 06 srp 2020, 22:29
od petzl62
Nene, čistý čas dekarbonizace 60 min. 15min.- volnoběh, 35min.- zvýšené otáčky cca 2700, 10 min.- volnoběh dochlazení. Diagnostika před, příprava, sbalení, kompletace,diagnostika po dekarbonizaci celkem +cca10 min.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 07 srp 2020, 00:50
od idam.i
Skúste chlaci trochu pogúgliť,pár videí je aj na YT.
Kladiem si otázku,prečo niečo podobné neponúkajú na garančke?Hlavne že chcú čistiť klimu a dolievať ostrekovač.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 07 srp 2020, 00:53
od kyrmon
idam.i: Protože nesmějí laikům přiznat, že se motor zanáší, ono by se to široké veřejnosti nemuselo líbit..
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 07 srp 2020, 07:48
od dibarbora
petzl62 píše: ↑06 srp 2020, 22:29
Nene, čistý čas dekarbonizace 60 min. 15min.- volnoběh, 35min.- zvýšené otáčky cca 2700, 10 min.- volnoběh dochlazení. Diagnostika před, příprava, sbalení, kompletace,diagnostika po dekarbonizaci celkem +cca10 min.
Pýtal som sa preto, lebo som pozeral alternatívu na SK... námatkovo vybratá firma mala čas aplikácie vodíka definovaný od objemu motora a pre naše objemy to bola pol hodina..
idam.i - Ak by automobilka niečo takéto vôbec odporúčala v servisnom pláne, prípadne dokonca predpisovala tak by si išla proti sebe v dvoch veciach:
1/Predĺženie životnosti motora a x súvisiacich komponentov (z dlhodobého hľadiska citeľne znižuješ príjem zo servisnej siete a z náhradných dielov + predaj nových áut by sa znižoval).
2/Zvýšenie nákladov na základné servisné prehliadka (toto zase citlivo vníma každý flotilový manažér vo firme)... do flotily ideálne auto, ktoré za 150tkm absolvuje max. 5 prehliadok a potom už nech sa stará niekto iný......
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 07 srp 2020, 10:09
od petzl62
150km a za 2hod. jsi v Olomouci. Dej vědět a dáme z Axelem kafe
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Napsal: 07 srp 2020, 10:28
od idam.i
Toto mi pripadá celkom výstižné.
- EU..jpg (11.8 KiB) Zobrazeno 1174 x