Stránka 388 z 588
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 15:38
od idam.i
vorlajz píše:začal jsem jezdit ve vyšších otáčkách... tam kde jsem to šolíchal kolem 2.000 ot jezdím teď na nižší stupeň...
Vorlajz stratil klobúk,tak začal normálne jazdiť.A konečne má normálnu spotrebu.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 16:18
od vorlajz
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 17:08
od Axel.Foley
Pokud vím, tak idam jezdí celkem úsporně
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 17:44
od vorlajz
na klobouka...
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 17:48
od hyundi30
vorlajz píše:...a přeci jenom, dneska to není o max. výkonu, ale o krouťáku...
A ja som si vždy myslel, že max výkon je pri max krútiaku, ktory je pri xy otackach
Pomaly sa so svojim 1.6 mpi blizim k 1000 km, co bude znamenať vymenu oleja. Zatiaľ jazdim 60/40 mimo mesta/mesto za 7,2 l. Nad 4000 it som ešte nešiel. Motor ide krásne, klop klop
Musím to spravne zabehnúť, aby bola čo najnižšia spotreba a zároveň najvyšší výkon. Je to sranda, ako ho cvicim. Väčšinou ho drzim v otáčkach od 2500-3500 a striedam často stupne. Už citim ako ožíva
Prevodovka a radenie je luxus
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 18:22
od petzl62
nevím, zda si všechno "sedlo" nebo zda pomohlo tlumení kapoty, ale auto je prostě znatelně tišší... to mi vyhovuje... nebojím se tak šlapat na plyn...
[/quote]
tvl ztiš si Clariona
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 18:43
od vorlajz
Max výkon kW a maximální kroutak se nepotka ve stejných otackach...
Max výkon je o max rychlosti a kroutak o dynamice... pruznem zrychlení... Nebo se pletu?
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 18:50
od hyundi30
Mas pravdu
Neviem preco som si myslel, ze pri max krutiaku je aj najvyssi vykon
http://m.autorevue.cz/jak-to-funguje-to ... n-teorie_2
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 18:53
od Axel.Foley
hyundi30 píše:vorlajz píše:...a přeci jenom, dneska to není o max. výkonu, ale o krouťáku...
A ja som si vždy myslel, že max výkon je pri max krútiaku, ktory je pri xy otackach
Jestli tohle myslíš vážně
doporučuji najít si křivky průběhu kroutícího momentu a křivku výkonu pro motor ve tvém autě. Snad z nich něco vyčteš.
vorlajz: Výkon je o tom, kolik koní (nebo kiloWatt) máš k dispozici při kolika otáčkách. Kroutící moment je o tahu a přenosu síly motoru na kola při určitých otáčkách.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 10 dub 2017, 22:18
od idam.i
Axel.Foley píše:Pokud vím, tak idam jezdí celkem úsporně
Hlavne jazdím plynulo.
Aj keď jazdím v rámci predpisov,tak každú i30 čo vidím,okamžite predbieham.Napriek tomu posledných 1050km mám priemer podla PP 5,9L.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 11 dub 2017, 01:20
od vorlajz
To je úlet.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 11 dub 2017, 01:23
od vorlajz
Igore... Prijed toho 13. prosím..
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 11 dub 2017, 11:45
od idam.i
Ďakujem a vážim si to.
No je ozaj dósť ďaleko.No myslou budem určite s Vami.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 11 dub 2017, 11:46
od idam.i
vorlajz píše:To je úlet.
Celkom áno.Zaujímalo by ma kolko kecá PP.Ale som lenivý to riešiť.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 11 dub 2017, 12:02
od ulthar
Axel.Foley píše:hyundi30 píše:vorlajz píše:...a přeci jenom, dneska to není o max. výkonu, ale o krouťáku...
A ja som si vždy myslel, že max výkon je pri max krútiaku, ktory je pri xy otackach
Jestli tohle myslíš vážně
doporučuji najít si křivky průběhu kroutícího momentu a křivku výkonu pro motor ve tvém autě. Snad z nich něco vyčteš.
vorlajz: Výkon je o tom, kolik koní (nebo kiloWatt) máš k dispozici při kolika otáčkách. Kroutící moment je o tahu a přenosu síly motoru na kola při určitých otáčkách.
Ehm, pokud vim tak: Vykon = Otacky * Kroutak ...
(
https://cs.wikipedia.org/wiki/To%C4%8Div%C3%BD_moment)
Tzn. cim vyssi kroutici moment v danych otackach, tim vyssi vykon v danych otackach.
Takze motor, ktery ma od 2500 - 3000ot kroutici moment 150Nm a zaslapnes plyn na podlahu bude zrychlovat rychleji nez auto, ktere ma v 2500-3000 dostupnych pouze 120Nm, protoze se lisi vykon v danem rozsahu otacek. (Samozrejme bereme v uvahu, ze bytek je uplne identicky.)