To,že naleštěné trubky nemaj smysl je nesmysl,to samé tažné.Záleží na konstrukci.Na trajetu je zespoda napříč přišroubován k nosníkům na tažné hranol 8 na 8 cm, síla cca 3mm.Jak mi někdo udělá totálku zadku musí tento hranol tlačit před sebou,takže veškerý tlak se rozprostře na větší plochu zadku.Bez mého tažného se jeho nosníky dostanou dál do vozu.
A naleštěné trubky

Napal ve 120km/h srnu s trubkama a bez trubek a pak uvidíš ten rozdíl.Já to mám za sebou,to auto mohlo být na odpis(nárazník,světla kapota,chladiče,možná přední okno střecha,vnitřek a já).Takle to rám pobral,srazil jí k zemi,takže neletěla nahoru.Lehce praskl nárazník a vylítali všechny táhla ve světlech,mlhovkách a motůrky světel.
Toto je foto po srážce se srnou.Kdo si myslí že jsou to jen naleštěné trubky(nějaké image),je ....nechcu to komentovat

- 040520101332-001.jpg (126.5 KiB) Zobrazeno 2578 x