Stránka 5 z 11

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 13:34
od Hardcam
laxius: auto mi nevibruje v zadnych otackach - jezdim pomerne casto i pres 5500otacek. Nic neskripe, nevrze, neboucha a spojka mi pri rozjezdu nehori.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 13:36
od Laxius
Je to tak aj na 5. stupen? Ja vibracie pri nizsie prevodoch nepozorujem, naozaj jedine pri zaradenej 5-ke, pri rychlostiach okolo 125-130

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 13:38
od Hardcam
Jasne. Paty prevodovy stupen zarazuju pri opousteni obce a vetsinou ho drzim celou dobu (nekdy i pri predjizdeni, pokud neni potreba vice vykonu)...za chvili mam nejakou cestu, tak se na to zamerim, pro jistotu.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 13:48
od Ondras85
Co se týče té vibrace,nebo rezonance,tak jsem přesvědčen,že se aspoň v mém případě opravdu jedná o nějakou uvolněnou matku nebo šroubek,který se prostě rozdrnčí při těch zmiňovaných otáčkách.Žádné dunění nebo vibrace do volantu se v tom mém kusu nepřenášejí a nic nepociťuji.
Podle mého to rozhodně není konstrukční vada motoru,nebo jeho špatné uložení.
Co se týče kvalit I30,tak nepochybuju o tom,že existuje v dané třídě lepší auto,nikoli však za takovouto cenu.
Golf má sice jméno,ale už zdaleka není tím Golfem jako dřív,kvalita šla též citelně dolů,stačí se začíst na VW fóru o rezonujících plastech apod.,nehledě na to co budou majitelé supermoderních motorů TSI říkat po 5-ti letech.
Nebo se mrknout na Ford club,případně Renault club,tam bych řekl,že mají ještě větší problémy s kvalitou...
Buďme rádi za takové prkotiny jako je rezonance,nebo mírně hlučnější podvozek,sou to blbůstky.Ti kteří se mnou třeba nesouhlasí,kupte si např. Megana,ale pak nebrečte na Renault fóru...

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 14:01
od xxenak
Debata je pomerne hustá.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 14:11
od matysekul
Ano to víme. Dalibordn alias Dalas.Nic nového a překvapujícího.To byly ty samé argumenty.Akorát ke konci nebyl jiný problém,než vysoká spotřeba na dálnici. Akorát,když se něco objeví,tak on ten problém měl a kvůli tomu auto vlastně prodal. Převodovka,plechy jak papír,teď vibrace,spotřeba. Koupil si grandepunto s kufrem a je naprosto spokojený. Dokonce tvrdí,že je daleko živější,i když Linea má do papírových výkonů i30 daleko.

Když je to tak hrozné,jaktože jsi to svým vyladěným uchem nepoznal již při koupi? A když jsi si tak jistý konstrukční vadou,proč to neporadíš zde na fóru,co to je na 100%.Kluci by se aspoň měli čím ohánět u importéra.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 14:14
od Ondras85
xxenak: myslím,že se mě ten problém týká,třeba ale jen nedokážeš přijmout jinou verzi než svoji?!
Já jen tvrdím,že to není konstrukční vada a jedná se o blbost..
Pro ty kteří cítí vibrace ve volantě-dobrá rada-zajeďte si do pneuservisu vyvážit kola...Mě to pomohlo.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 14:34
od Hardcam
Laxius: toz testoval jsem to hned nekolikrat a nic jsem nezaznamenal a ani mobil (video muzu dodat, ale na vetsine toho videa jsem blbnul)

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 15:38
od Laxius
Hard diky, a hod niekam video, radi si pozrieme ako sa blbne na dvojlitraku :)

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 15:53
od Hardcam
A jeeeeeeje :) ted jsem si nabehl :lol:
ok, navecer to sem dam, mam jeste nejake pobihani (k tchyni, na postu a tak)
btw, meril jsem zrychleni dle videa - video ma 9,5 sekundy, rozjezd se mi nepovedl kvuli hrabani, prerazovani kvuli mobilu v ruce a video jsem vypl ve 110km/h....takze kde vzali tech 10,6 sekund, o netusim :)

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 16:30
od dalibordn
matysekul píše:Ano to víme. Dalibordn alias Dalas.Nic nového a překvapujícího.To byly ty samé argumenty.Akorát ke konci nebyl jiný problém,než vysoká spotřeba na dálnici. Akorát,když se něco objeví,tak on ten problém měl a kvůli tomu auto vlastně prodal. Převodovka,plechy jak papír,teď vibrace,spotřeba. Koupil si grandepunto s kufrem a je naprosto spokojený. Dokonce tvrdí,že je daleko živější,i když Linea má do papírových výkonů i30 daleko.

Když je to tak hrozné,jaktože jsi to svým vyladěným uchem nepoznal již při koupi? A když jsi si tak jistý konstrukční vadou,proč to neporadíš zde na fóru,co to je na 100%.Kluci by se aspoň měli čím ohánět u importéra.
Matys do papírových výkonů i30 má Linea dosti daleko,ale kdyby jsi v ní jel možná by jsi mi dal zapravdu.Je to úplně jiné svezení všude klid(podběhy, motor točí ve 130km/h 3000ot spotřeba při ní 5.7 absolutně nepocituji únavu po jízdě).Od ledna do teď najeto 5000km v servisu jsem byl jen deaktivovat zvukovou signalizaci bezp.pásů.Loni v tuto dobu po 4 měsících jsem měl na i30 opravenou a zároveň týden na to vyměněnou převodovku,přestříkaný podvozek, rosící se př.světla no výtečný kousek.Přeji xxenak ať mu to vyjde s :hyu: vyřešit problém ,poněvadž mě ty vibrace vadily také dost pěkně.Navíc když vemeš do auta známého,který autů dosti rozumí a zeptá se ti proč to dělá a ty děláš buď hluchého nebo,že je to normál tak se cítíš dosti trapně.Rád sem na forum chodím číst vaše problémy i radosti z vašich aut a doufám,že můj občasný názor zde nikomu nevadí.Nevím zda tento problém má jen verze CZ nebo i korejská,ale stálo by za upozornění vedení :hyu: pořešit problém.To by,ale muselo chtít víc majitelů na foru.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 16:39
od Laxius
No ja mam korejsku a vibruje/duni ..

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 16:45
od matysekul
Pouze nechápu,jak můžeš ve spotřebě porovnávat diesel a benzín v daleko těžším autě. Já mám dlouhodobou spotřebu do 5,3 l a to po dálnici nejezdím 130. Zajisté chápu,že bude linea vychytanejsi než i30 z nové fabriky a zpočátku výroby. Přeji hodně štěstí....

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 16:59
od Radim Brožek
Každý má hold jiný vkus. Na netu jde najít TV test Linei (regionální tv) a tam to moc dobře nedopadlo. Líná, apod. Alespoň na mě moc dojem neudělala.

Re: Vibrace při určitých otáčkách...

Napsal: 01 čer 2010, 17:41
od Hardcam
Line se mi libi, kdyz vysla na trh, chvili jsem si myslel, ze by mohla nahradit Elantru. Na sedany jsem zvykly. Prvni, co by me od Fiatu odradilo jsou jejich priserny stranky, na ktrerych jsem nikdy nic nenasel. Druhy co me odradilo, byla naprosto nesmyslna cena (ta puvodni, ale soucasnych 259tKc za 77koni bez vybavy? Tak to at se nezlobi, ale v Meganu nebo Astre dostane zakaznik vic za mene nebo stejne), treti co me odradilo byla nabidka motoru. Atmosfera 1.4 77 koni? Proboha, to snad nemysli vazne. A kdyz chce zakaznik silnejsi, musis si koupit italsky turbo. Uz z Punta GT mi napovida, ze se bude hrat ruska ruleta. A nafta...italove sice maji v nafte tradici a to pomerne dlouho, ale MultiJeta me nepresvedcil. Testy jsem cetl (asi jenom 3) a ve vsech nedopadla moc dobre.

Dneska odpoledne jsem se rozhodl jezdit Corsou, abych se trochu vcitil do situace, kdy se slabsim autem jede clovek 130km/h. Bohuzel v Getzovi otackomer neni a tak by to byl jen odhad. Corsa je 1.2, najeto 27tkm+- a ma 80 koni a vyroba 08. Nyni je 3 mesice po zaruke - Opel svym autum neveri a vi proc, protoze na tom hnije zadni tlumic vykonu (pri studenem motoru uz je dirka slyset a divne to tahne) a odesla jednotka bezpecnostnich pasu. To, ze je to nejlinejsi auto, ve kterym jsem kdy jel, to neni dulezity (i slabsi HTP jede lepe), ale docela me mile prekvapily otacky pri 130km/h, coz byl ucel myho testovani. 3500 otacek pri 130km/h. Ovsem doba, za kterou se da na 130km/h, je tristni.