Stránka 5 z 10
Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 15:44
od Sluwex
Tema presunuta uz do existujuceho vlakna ! Trosku citajte, nez zalozite novu temu !
Matrix44
Ahoj vsichni,
zitra bych se mel jet podivat na tucsona 2006 2.0 CRDI 103kw automat(chci jen automat) 2wd(nepotrebuji ctyrkolku) ma pry 58tis. km najeto. Chtel bych se Vas zeptat na co si dat nejvetsi pozor. Automat pokud se nemylim je 4kvalt.?.. A jake jsou zkusenosti s automatem kdyz tam je tento motor? Diky moc za rady.
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 18:26
od kačer
2wd ?? neblázni , to bych radši koupil něco jiného ,
přijdeš o hlavní přednost takového vozu , do toho bych nešel .
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 18:30
od Seemann
kačer píše:2wd ?? neblázni , to bych radši koupil něco jiného ,
přijdeš o hlavní přednost takového vozu , do toho bych nešel .
přesně tak. To je jako si kupovat Lamborhini Murcielágo s motorem 1,9 TDI, protože "takový výkon nevyužiju".
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 18:37
od Hardcam
Jsou lidi, kteri touzi jezdit v robustnim voze a sedet vysoko, pro mestsky nebo provoz na dalnicich 2wd nepotrebuji. Pokud ho chce, tak proc mu ho rozmlouvate?...Jestli se mu nekdy 4x4 vysere, bude to akorat investice navic, kdyz po 4x4 ani netouzi.
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 18:44
od kačer
Pokud bych chtěl vyšší posez a 2wd, šel bych do MPV , např. PICASSO .
Jenže ten automat ??
Můj názor !!!
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 18:56
od Hardcam
Nemame sice automat v CRDi, ale v benzinu a taky 4 stupne...na normalni a obcas sviznejsi jizdu je to pohoda, jen spotreba bude o litr vetsi, v dalnicni provozu mozna malinko vic nez u manualu.
Piccaso? To uz snad ani ve snu...svagrova mela predchozi typ. Ani videt. Jeste ma Berlingo, to je mega srac a kdyz se svagr oprel pri tankovani C3 o auto, malem do nej propadl, jakej udelal dulek.
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 19:17
od Sluwex
kacer,Seemann: uvazoval jsem nad tim kolem a kolem. tu ctyrkolku bych potreboval max ve dvouch procentech rocne. jinak na 98% bych stejne jezdil jen na predek. Picaso nebo neco podobnyho nechci. u tucsona se mi libi vzhled, posez nahore a recenze o tom ze je dost neporuchovy. Auto chci hlavne do mesta a na kratsi vzdalenosti do 60km ne na dalnici. a tento tucson vypada moc pekne. v moc pekny vybave i ten motor je fajn. spis bych potreboval poradit na co si dat pozor a pred cim se vyvarovat u tohodle typu auta.
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 19:34
od Hardcam
Nejvetsi problem prave byva kontrola 4x4, coz Ti upada. Dale se podivaj na stav gum a jakym stylem jsou sjety, predevsim bych u auta toho typu resil podvozek - jestli nemlati atp. Dalek pak kontrolu laku, mrkni se, zda nebyl bourany, nejlepsi by bylo mit s sebou meric laku. A hlavne motor, ac nebyva poruchovy (ja za 170tkm menil jen 1 vstrik), poslechni si ho hlavne za studena, jestli jede na 4 valce. Pak uz zbyva jen dat na svuj dojem.
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 19:47
od zdenek76
nenech se od 2WD odradit, pokud víš, že pro čtyřkolku nemáš takové využití, je to opravdu zbytečné, zvláště s ohledem, že Tucson stejně nemá stálý záběr na všechna čtyři kola, takže se to stejně většinu času chová jako dvoukolka.
Obecně je Tucson velmi spolehlivý, navíc je to stále ještě poměrně nové auto (od 2004), takže nějaké závady starších vozů se ukážou teprve v budoucnu
Re: Starší Tucson (na co si dat pozor?)
Napsal: 23 úno 2009, 19:49
od Seemann
Sluwex píše:kacer,Seemann: uvazoval jsem nad tim kolem a kolem. tu ctyrkolku bych potreboval max ve dvouch procentech rocne. jinak na 98% bych stejne jezdil jen na predek. Picaso nebo neco podobnyho nechci. u tucsona se mi libi vzhled, posez nahore a recenze o tom ze je dost neporuchovy. Auto chci hlavne do mesta a na kratsi vzdalenosti do 60km ne na dalnici. a tento tucson vypada moc pekne. v moc pekny vybave i ten motor je fajn. spis bych potreboval poradit na co si dat pozor a pred cim se vyvarovat u tohodle typu auta.
Čtyřkolka má jednu výraznou výhodu. Pád ceny je mnohem nižší než u dvoukolky. Navíc když říkáš že jí nevyužiješ.... čtyřkolka nemá opodstatnění jen v terénu, ale i v zatáčkách, při rozjezdu, nebo na vodě a sněhu.
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 19:56
od Hardcam
Seemann píše:Čtyřkolka má jednu výraznou výhodu. Pád ceny je mnohem nižší než u dvoukolky. Navíc když říkáš že jí nevyužiješ.... čtyřkolka nemá opodstatnění jen v terénu, ale i v zatáčkách, při rozjezdu, nebo na vodě a sněhu.
Seemann: tos mu teda odpovedel. On auto kupuje, neprodava, takze je pro nej vyhoda koupit 2WD. K cemu si bude kupovat 4WD, kdyz to nechce a vyhody 4x4 zna?
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 20:05
od zdenek76
v zatáčkách má čtyřkolka opravdu výhodu, ale stálá čtyřkolka a ne haldex jako Tucson, to stejné platí při rozjezdu ať už na vodě nebo sněhu, druhá náprava se zapojí až při prokluzu a to až potom, co nepomůže ani TCS. Takže jestli s tím nebude jezdit někde po bahnité louce nebo v zimě řádit ve sněhu, tak stejně pojede z dobrých 90% jenom jako 2WD
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 20:24
od Seemann
Hardcam píše:Seemann: tos mu teda odpovedel. On auto kupuje, neprodava, takze je pro nej vyhoda koupit 2WD. K cemu si bude kupovat 4WD, kdyz to nechce a vyody 4x4 zna?
Svoje blbý kecy si strč za klobouk. "........podívej se na stav gum"
to uděláš možná tak ty abys je hned otočil
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 20:29
od Hardcam
Seemann:
jsi borec...zatim tu z cesty meles jen ty, bavis se o prodeji 4x4 ktery nechce a o jinym aute, ktery evidentne taky nechce.
Stav gum je u takovyho auta docela dulezitej, nejen kvuli geometrii, ale leccos z jeho stavu lze poznat. Mimo to, jedna takova guma nestoji v akci 750Kc, ale zpravidla kolem 3000Kc, coz je 12000c na celem obuti. Pro Tebe asi zanedbatelna castka, pro jineho ne.
Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON
Napsal: 23 úno 2009, 20:35
od Seemann
Ano, u auta za 300-500 000 je velmi důležité aby auto mělo nové gumy....
edit: Hardcame??? Slyšel jsi někdy o tom, že auto se dá prodat i vícekrát než jen jednou? Asi je podle tebe auto jako rohlík.