Stránka 5 z 5
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 13:16
od black_sheep
spíš si myslím že v takové situaci chceš spíš slyšet že to je čidlo za pár stovek a ne že se pomalu loučí celej motor.
ty máš 1.6? kolik že prej má najeto? naše 1.6 má asi 260.000 a furt vyšlapuje potichu, kdyby jen nežrala olej tak je snad v lepším stavu než coupé motor
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 13:29
od jaroslav5
Bude isto niektoré ložisko na ojnici a za to môže olej. Pri správnych výmenach oleja by to malo vydržat viac.
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 13:40
od jaroslav5
A ešte k tomu klepotu. A klepe tam klepe ostrejšie je to ložisko na ojnici. Ak klepe tupšie je to ložisko na uložení klukového hriadela v bloku motora.
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 16:41
od Bolo
Kurde olej měním poctivě a často (každý rok), stalo se mi že jsem měl někdy pod minimem, jelikož taky žere olej. Má najeto 177 tisíc
. Jste mě nepotěšili. Já myslel že vadnej knock senzor by to mohl způsobovat. Marné, nechám to doklepat a pak si koupím trojkového golfa....
nemá cenu to opravovat když ty auta stojí pár korun....
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 17:01
od black_sheep
to máš sakra pravdu.
ono je totiž možné, že to tak bude klepat ještě dva tři roky
btw. proč zrovna golfa?
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 19:27
od Lhoty
golfa protože pokud nebude shnilej tak tě přežije:)
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 19:31
od Bolo
abych byl cool
Budu potřebovat nějakej prskolet do města pokud se to vysype...něco menšího třeba 106ku,saxo,golf3 apod... uvidíme, zatim to neklepe moc extremě
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 20:59
od jaroslav5
No ak je to ložisko na uložení kluky v bloku tak povedzme,že tie dva roky možno,ale na ojnici to ložisko dlho nevydrží. Tam je to viac namáhané. Stáva sa,že ojnica ti podá ruku tzv.vyletí cez blok motora.
Re: Klepání v motoru
Napsal: 01 pro 2011, 23:56
od black_sheep
to se ale moc nestava s timto motorem. Na to kvantum coupe a lanter co tu byli, tak by to byl dost ojedinely pripad. Kolik jen znam lanter kde neco mlati, 300 najeto ale vrcej dal..
neztracej nadeje, nekam to hod a si to poslechnou. Nez g3 tak mas lantru nebo coupe lepsi. Do 20 vyberes a dily muzes brat z toho aktualniho pokud fakt dojezdi.
Re: Klepání v motoru
Napsal: 03 pro 2011, 17:43
od Bolo
Zkusím vyměnit olej, nějaké doporučení? co třeba tenhle?
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=554
Re: Klepání v motoru
Napsal: 03 pro 2011, 20:24
od black_sheep
pokud to je extrašpatnénka tak bych volil 15w40. ten motor se na to dá provozovat uplně běžně. lantra na to jezdí víc jak 3 roky v pohodě. dávám ho kvuli tomu že žere olej a nechci dolejvat za 300 litr
Re: Klepání v motoru
Napsal: 03 pro 2011, 20:37
od Bolo
Zas tak nežere, ale ten olej co tam je není žádna extratřída.... Tak ten v odkazu by tam jít mohl . co vy na to?
Re: Klepání v motoru
Napsal: 03 pro 2011, 23:00
od black_sheep
já mam teď valvoline 5w40 synpower, ale člověče coupeso mi ho litr sežralo asi behěm 3.000km (jezdil jsem jen po městě krátké štreky takže během 3-4 měsíců)! to se mi ještě nikdy nestalo...
nevím jestli to je provozem nebo olejem... resp. kdysi se to možná už jednou stalo, že sežralo olej rychle a pak do výměny 10.000 km zase drželo že už si vzalo jen pár deci tak jsem nedolejval.. asi to je fakt provozem.
Re: Klepání v motoru
Napsal: 05 pro 2011, 13:53
od mirpie
no dej to poslechnout odborníkovi, ještě dřív než tam dáš ten novej olej, at to není zbytečná investice. Hlavně s tím nikam nejezdi, bud na platák, nebo at odborík dojede k tobě. Pokud je mrtvý ložisko na klice, at už hlavní či ojniční, je to blbý a to je skoro levnější sehnat jiný motor, případně se rozloučit a prodat to po dílech.
A golfa III bych si nekoupil, ale to ani obdobného cenově srovnatelného hyundaie.