Stránka 5 z 7
to Leo
Napsal: 01 bře 2006, 21:47
od Ozawa
Leo píše:No na to asi bude mít každej svůj názor. Myslím, že bych to nechal na vlastním rozhodnutí. Já osobně auto nemíním polepit nějakejma plachtama s nápisama ať už jde o Hyundai club, nebo cokoliv jinýho.
Taky to nikdo nikomu nenutí. Záleží na tom, jak návrh vypadá. Nemusím mít auto olepené jako "tuneři" ve 120 škodovce.... Z nápisů na autě mám například nálepku CZ a dítě v autě - což nepovažuji za nevkusné plachty
. Mimochodem, to že mám dálniční nálepku o velikosti pár čtverečních centimetrů je dobře viditelné poměrně z velké dálky a auto to nehyzdí.....
pro zdenka 76
Napsal: 03 bře 2006, 17:32
od Jan
Tak dnes jsem byl v Olomouci na Santa Fe,projel jsem se vněm. Auto je to pohledné,pěkné ale jsem zklamán za prvé cenou 850 - 900 tis. ale i když je tam motor 2,2 SDRI a vůz je nový ,což se dá tolerovat, schází tomu výkon motoru,tam měl byý min.2.5 L v naftě potom by to bylo lepší. Určitě v benz.2.7 bude jízdy lepší,ale zase asi ta spotřeba. Jsem trochu zklamán,není to ono a až se svezeš sám to shodnotíš.Ono nestačí jet do Malína a zpět,ale v té Olomoucí jsem jel po rovině delší trasu a tam se to pozná.První dojem je jiný jako po delší jízdě. Ne neberu koupím si starší santa fé 2.4 benzin.Tak se ozvi co zjistíš.Dík.
Napsal: 03 bře 2006, 19:20
od zdenek76
Já se tam dostanu nejspíš příští týden, tak uvidím. Jestli je to cena za nejvyšší výbavu, tak je to slušný, to je skoro stejný jako u předchozího modelu. V benzinu by to mohlo být ještě o něco levnější.
odpověd pro Zdenka 76
Napsal: 03 bře 2006, 20:34
od Jan
Mají t.č. jen 2.2 CRDI VGT výkon ll0/150 nafta Active 700 tis. Dynamic 850 tis. eleg.910 tis. a benzín jen 2.7 V6 139/189 900 tis. ale nikde nemají pořádný prospekt ani spotřebu a nic. Je to děláno vše na rychlo a to není dobré. Jen jsem dostal ceník a výbavu nic víc. Jaká je váha vozu nikdo neví a jakou bude 2.7 mít spotř.v benz.nikdo neví,tak nevím proč se na to nepřipravili,každý chce info než koupí. Uvidíš,projed to a poznáž,že na to velké auto schází výkon. Čau,
Napsal: 04 bře 2006, 14:27
od Martin2
Najdete se tu někdo s benzínovou Santou 2,4 z Vysočiny nebo blízkého okolí? Rád bych se v tom svezl než se rozhodnu jestli benzín nebo diesel.
Rychlá volba - potřebuji radu - Zdenka,ozawu,leo a další - s
Napsal: 16 bře 2006, 05:26
od neon
Dostal jsem se do situace je ráno 5 hod. možná někoho zastihnu a ted : pořád jsem řešil jestli santu,tusona,sportáž a svezl jsem se v santě fé rv.2002 a mohu říct - CRDi nejlepší jízda a pohodlí !!!!!!!!!!!!! Tak a nyní :
l. dostal jsem nabídku santa fé CRDi 02/2002 najeto 120 tis, černá ve stavu
jako nová je to refer.vozidlo přímo prodejce/maji.serv. h/ technicky vše nové brzdy,kotouče,tlumiče stk orig.sada zim.kol a na léto krásné disky a pneu 17" v hodn 70 tis přední rám a boční chrom.kulatý nášlat l00% jistota spolehlivého vozu a kdykoliv oprava jasná přímo tam to je přednost !!
- obě jsou s odpočtem DPH N1/přepážka,což nepotřebuji,ale je prý to při prodeji výhoda k vůli odp.DPH při podnikání-
2. shodou okolností další černá santa 12/2002 CRDi VGT 60 tis.km černá bez rámů a doplnků,používala ženská je pravidelný servis .Stav dobrý,ale asi jen to nutné v běžném návštevu oproti variantě 1.
3. Dnes se musím rozhodnou kterou vzít - od prodejce se 100 % zár. CRDi 4WD,kde mohu kdykoliv přijet,nebo druhou CRDiVGT - je v tom takový rozdíl těch 12 KW obě 4WD možná ta VGT má lock zapnutí na tvrdo,ale říkají že to prý je jedno - obě za 390 tisíc když vezmu novou tento model ve slevě tak 750 tis. a už není výběr barev. Uvažuji tak,že ušetřím 400 tis.které mohu za dva roky dát do nové santy fé na této mohu ztartit příklad 100 a bude spokojenost doma atd... Tak jaké řešení vidíte - musím dnes do večera dát někde zálohu,jinak jsou pryč mám to do večera reservé. Pište prosím budu to sledovat dopoledne a čekat,třeba se někdo ozve .
Napsal: 16 bře 2006, 09:01
od zdenek76
Já bych to bral podle skutečného stavu a moc bych tu koupi nehrotil, za 400t se dá tento rok koupit vcelku běžně. U refer.auta bych měl trochu strach ze stavu turba, přece jen refer.auto zpravidla slouží k tomu, když se jede něco vyřídit na dopravku a tak - takže krátké jízdy a to dieselu zrovna moc nesvědčí. Moc bych nevěřil ani pohádkám, že to je auto po ženské, důchodci apod. - může to být sice pravda, ale nemusí. Koukl bych na stav pneu, čepů, prošoupání koberců a tak.
Taky záleží co je tam za výbavu: digi klima, nosníky na střeše, kůže a tak. Obavu bych měl z auta s tažným, to může mít za sebou těžkou službu.
100% záruku ti podle mě nedá ani ten prodejce, pochybuji, že by do předávacího protokolu napsal "jako nový vůz", bude to klasika "stav a opotřebení vozu odpovídá jeho stáří". Takže s nějakou právní zárukou na tom budeš stejně tam i tam. Snad jen, že pokud koupíš od prodejce, mohl by být vstřícnější při řešení případných problémů - samo to ale zase budeš muset nechat opravit v jeho servise.
Neonovi
Napsal: 16 bře 2006, 16:25
od Ozawa
Tak , i když mi radit nepřísluší, souhlasím s tím, co píše Zdeněk o tom, že to auto si pořádně překontroluj, i kdyby tvrdili, že nikdy nevyjelo.... Já osobně bych šel do toho po té paní, samozřejmě po kontrole, protože referenční vozidla - ty nikdo moc zásadně nešetří a dost se s nimi zkouší. Každou chvíli mohou mít jiného řidiče, což autu taky sedět nemusí a ten diesel, jak psal Zdeněk, si asi při couračkách užil svoje. Tak šťastnou ruku...A napiš výsledek thrilleru...
zdeněk - ozawa
Napsal: 16 bře 2006, 16:43
od neon
Zatím díky za doporučení,dnes jsem tam nejel a další prodejce mi to rovněž nedoporučil,protože to byly auta rv.02 počátek prodeje,nemají lock sepnutí a že od té doby se hodně změnilo v celé konstrukci. Když to tak potom spočítám,dáš někam 400 tisíc a když přidám 150 nebo počkám do srpna,tak koupím třeba něco v akci nebo Tucsona s novým motorem,pro dva to stačí a než ujedem 120 tis. to se nestane tak rychle. Po zvážení tedy budu vyčkávat oni zase budou muset něco nabídnou,aby uspeli v prodeji,prozatím jezdit s čím mám,tak uvidíme.Dobře,že jste mě zastavili je pravda - nespěchat. Tak dík.
Neonovi
Napsal: 16 bře 2006, 19:04
od Ozawa
Určitě nespěchej - ve vidině nového železa pak uděláš chybu, které bys pak mohl draze litovat. Příští rok budou SF minulého modelu ročník 2004 kolem těch 400 a to bude o něčem jiném i s nájezdem km.... Procházej web a třeba narazíš na něco slušného.
to ozawa
Napsal: 16 bře 2006, 19:24
od neon
Dík - odpoledne mi volal jeden prodejce,že tam má santu fé dnes dovezenou na protiúčet jiného auta,že to prohlídli je to rv 12/2002 najeto 57 900 km poctivě,serv.knížka,je to od lékařky z OL prý to je jako nové ,vybavené vč.4 ks letních kompl. a cena je 380 t. Tak se tam zajedu podívat myslíš,že by to již šlo ?? Je to již 92kw VGT - nevím přesně co to je ,ale je to čtyřkolka.Zítra podám info než koupím,tak odpoledne napíši tak mi potom odepiš.
Kdyby to bylo slušné a vcelku dobré,tak by se to hodilo potom koupit ,ono zase od těchto lidí je to něco jiného jak od toho co jsem uváděl,tohle se zdá víc poctivější a co by tak tam mohlo nastat ??
Re: to ozawa
Napsal: 16 bře 2006, 19:36
od Ozawa
neon píše:Dík - odpoledne mi volal jeden prodejce,že tam má santu fé dnes dovezenou na protiúčet jiného auta,že to prohlídli je to rv 12/2002 najeto 57 900 km poctivě,serv.knížka,je to od lékařky z OL prý to je jako nové ,vybavené vč.4 ks letních kompl. a cena je 380 t. Tak se tam zajedu podívat myslíš,že by to již šlo ?? Je to již 92kw VGT - nevím přesně co to je ,ale je to čtyřkolka.Zítra podám info než koupím,tak odpoledne napíši tak mi potom odepiš.
Kdyby to bylo slušné a vcelku dobré,tak by se to hodilo potom koupit ,ono zase od těchto lidí je to něco jiného jak od toho co jsem uváděl,tohle se zdá víc poctivější a co by tak tam mohlo nastat ??
Je to variabilní geometrie lopatek turbodmychadla - VGT, což zvyšuje výkon přes těch 90 kw. Pokud si to auto prohlédneš a je v zachovalém stavu s tolika kilometry - když to přeženu, tak je v záběhu.....
. Pořádně prohlédnout, jak radil zdeněk - všechny důležité skupiny - jestli někde třeba něco na spodku neprolíná - podívej se jestli není nově umytý spodek a motor - pak si to projeď a nešetři to - párkrát prudce zabrzdit - rozjet, pustit volant, jestli netáhne do strany - když ti budou tvrdit, že je to vyvážením kol, tak jim těch pár kaček dej ať je vyváží a projeď to znovu... Když si to půjdeš projet, nastartuj ty, nebo buď u toho,když to startují, aby ti nepřivezli už zahřátý motor - na studeném třeba poznáš nepravidelnosti - ale to tě straším, abys nepřišel o peníze. Pokud toho prodejce znáš, je solidní a dovolí ti prohlídku... je to slušné auto, ža slušné peníze a skoro nejeté...
Napsal: 16 bře 2006, 19:44
od zdenek76
u 57t km by nemělo nastat nic, jak píše Ozawa je to v podstatě zajetý auto, cena je hodně dobrá
pro Zdenka 76
Napsal: 16 bře 2006, 20:14
od neon
Dík za přihlášení já více věřím tomu vozu od lékařky,jak servisu,já nevím,ale je to přeci rozdíl 57 tis. nebo 130 a dále je ježděno jen kolem OL žádné hory a je servisované.Zítra to projdu podívám a napíši Vám co mám dělat. Akorát je tam to,že končí STK v prosinci,ale to už zde v špk u Petra to snad zvládnem a nemělo by tam být něco závratného. Víš já jsem procházel bazary a vetšinou je to dovoz a šunky a přes 400,tak snad tady to bude lepší od l.maj. nebo ne ?? Dík
Napsal: 16 bře 2006, 20:31
od zdenek76
s těma bazarama věřím, taky jsem to procházel a je to bída, těch aut to asi moc není a málokdo ho prodává, většinou jsem taky narazil na pofidérní dovoz, na fotce to vypadalo dobře a v reálu pak děs běs.
Konkrétně v OL se už pár měsíců prodává černá 2.4 Auto Žádník nad OBI (viděl jsem jen ve velkém mrazu, tak nevím v jakém je stavu) a to stejný 2.4 červená ve StarCars (výjezd na Přerov?), tu jsem viděl poprvé a byl nadšen, ale pak jsem ji viděl znovu v Hyundai a za ty prachy nic moc (poškrábaný lak, popraskané folie na sklech a tak). Obě auta nad 400t Kč.
Nebo v Prachárně u Hradce černá 2.7V6 - pět let starý auto dotažený zvenku a že prý najeto 25t km, sice vypadá vcelku obstojně, ale ty kilometry...