Stránka 5 z 16
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 02 čer 2009, 22:51
od matysekul
Dobrá,zkusím to,dík za radu.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 13:23
od Radim Brožek
Tak jsem se vrátil ze servisu s výsledkem: tlak ostřikovačů v pořádku, trysky nejsou stavitelné, vznesli jsme dotaz do Prahy co s tím. Nicméně mi alespoň netvrdili, že je to v pořádku a i jim se to zdálo nizko.
Mám se za čas zeptat, než výrobce něco vymyslí. Tak doufám, že to nesmetou ze stolu, protože pak požádám
výrobce, ať si do toho se mnou sedne a řekne mi za jízdy (ve 100 stačí), že se mu to tak líbí.
Takže se obracejte na servis, ať v tom nejsem sám.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 14:12
od matysekul
Já už jsem to reklamoval,a podle technika jsem nebyl první.Ale řekli mi,že zatím neví co s tím.Bylo tu nahozeno provizorní řešení.Už si nepamatuji,kdo ho sem dával,ale mně to docela funguje.Zapoměl jsem to ale vyzkoušet na dálnici.Na normální silnici je to znát.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 14:54
od Radim Brožek
myslíš oddělat tu krytku a podlepit hranu páskou? Na to mi v servisu řekli, že by museli vyhnout i ten plech nad tím. Jde to sundat jednoduše? Nerad bych to ulomil.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 15:03
od matysekul
Já sundal jen trysky a izolačku jsem nalepil na plech,o který se to opírá(od díry směrem k motoru,ne ke sklu).Trošku mi trvalo,než jsem pochopil,kam to mám nalepit,ale nakonec jsem na to přišel.Jsou tam vůle,takže není potřeba nic ohýbat a ten mm na základně je ve výsledku hodně znát.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 19:05
od Radim Brožek
tak jsem zkusil a na Nošovickou to nějak nezabírá. Bez izolačky je to skoro bez vůle a pokud ji tam dám a napružím to, tak max od 0,25mm, a to je možná jen, že tomu chci věřit.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 08 čer 2009, 19:40
od matysekul
Jsem to asi přehnal s tím 1mm.Ale trošku se to zlepšilo.Dokonce mám nastříkáno i na střechu.
Nebo je to placebo a já si to jen namlouvám.Uvidíme na dálnici.
Re: trysky ostrekovačov
Napsal: 15 čer 2009, 15:37
od Radim Brožek
Tak mi dnes ze servisu odpověděli, že jediný současný způsob opravy je ohnout plechy (lem pod kapotou), do čehož se mi po pravdě vůbec nechce.
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 05:25
od oKo
Snad to není OT: jak zjišťujete hladinu kapaliny v ostřikovači? Zatím mi za těch 6 týdnů, co auto mám, nedošla, ale nádržka určitě není bezedná. A vozit furt náhradní v kufru se mi moc nechce...
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 05:31
od matysekul
Zkus otevřít nádržku a kouknout do ní
Když nic neuvidíš,je to prázdný
Teď vážně,signalizace by tam neměla být a ryska u nafty není,páč je to utopený a vidíš jen hrdlo.Buď předvídat,nebo počkat až dojde a koupit jinou.
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 05:48
od oKo
Jo, to první jsem zvyklý dělat i u benzínové nádrže. Akorát, že tam je blbě vidět, tak si pomáhám sirkou.
Z předchozí odpovědi soudím, že hrdlo vede svisle dolů rovnou do nádržky, takže, když uvidím plast, je to dno nádržky. Takže utrhnout stéblo trávy, strčit...
Mimochodem ta origo náplň má takovou zvláštní vůni (jinou než všechny ty Sherony a pod.).
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 05:52
od matysekul
Stéblo trávy asi ne,to bys musel mít nějaké dlouhé. Když bude skoro prázdná,tak to uvidíš. Ten plast prosvítá.
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 06:15
od oKo
Kolik kapaliny se do té nádržky vejde? 3 nebo 5 litrů? Já to ani v návodu k obsluze nenašel.
A je nějaká výrazně lepší než (reklamním jazykem řečeno) běžná ostřikovací kapalina?
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 10:47
od Rexcor
My do ostřikovačů používáme právě ten Sheron s efektem tekutých stěračů. Je tu supr věc když jedeš tak nad 80Km/h
Re: Trysky ostrekovačov
Napsal: 21 čer 2009, 11:41
od 89majlo96
ja mam auto viac ako rok a pol a este som tam vodu nedolieval, neviem ci na garancke dolievali, ale ja urcite este nie... mozno ze je fakt bezodna