Takze po vcerejsku aktualizace stavu... Nahodili sme společně s Penerem T15 od známého a protože na mym autě ještě nikdy nebylo turbo sundavaný, trvalo nám to trošku dýl
Urvali sme pár šteftů, strhli pár matek, zkXrvili pár závitů, a utvrdili sme se v tom, že moje auto má svý nejlapší časy dávno za sebou...
Prvním překvapením pro mne bylo, když na mne po sundání vejfukový trubky vykoukla u lambdy VÝFUKOVÁ VRTULKA turba!!! Jo správně vrtulky se oddělily a výfuková vlýtla do výfuku, naštěstí jí v dalším pokračování zabránila lambda
)
Po tom co jsme moje původní turbo vyndali a začali jsme vyměňovat hadičky, trubičky a takový ty věci okolo, sme přišli na to, že byl totálně ucpaný přívod vody, šroub, hadička, dokonce i TURBO byly plný písku
Jak se tam dostal, nikdo neví každopádně sme motor a chladič jednou propláchli vodou ale vypadalo to, že písek byl jenom v turbu
Když se nám odpoledne povedlo spustit motor, nechali sme cca 20 minut vypalovat všechen olej kterým sme mazali matky a šrouby ale z vejfuku to pořád kouřilo jako Temelín takže sme naskákali do auta a jeli ho trochu protáhnout, napřed opatrně s plynem, pak trochu přitlačit, ale naše obavy s vyplnily
turbo zřejmě puští olej a ne málo
( V otáčkách to jde ale jakmile se zpomalí třeba při řazení, objeví se za mnou kumulonimbus jak vystřiženej z předpovědi počasí na Nově
Podtrženo sečteno
U starého turba zřejmě došlo k tomu, že se nechladilo dostatečně, tudíž se natavilo ložisko, přičemž se výfuková vtrulka v plné rychlosti zasekla a setrvačnost kompresorové vrtulky udělala svoje tj. krásný čistý zlom kolmo k ose, takže to vypadá jakoby tam nikdy žádná osička nebyla takže původní turbo je na vyhození
A zvýše uvedeného plyne že mi odešlo kvůli BLBOSTI skoro perfektní turbo co prakticky nekouřilo a po celodenním sraní sem si do auta nacpal špatný turbo díky kterýmu alespoň můžu jezdit ale žádný F&F to nebude
Navíc to furt kouří jako když sem s tim jel jako s atmosférou.