cuka skube netahne

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Ja se v elktrice zase az tak nevyznam takze to asi neklapne a rikaz spravne ze rozdelovac a palec nemam....

Z toho co se tyce zapalovani jsou tam 2 civky pro 1 a 4 - 2 a 3 valec ,z civky vede 3 pinovy konektor...

O zbytek by se mela starat ridici jednotka ktera posila impulzi do zap. civky aspon tak si to myslim ja....

Ten polovodic myslis kde v ridici jednotce??Jestli tedka budu shanet ridici jednotku tak si hodim masli ](*,)

Co muze zpusobovat ze zapalovaci civka zvlada zapalovat jenom 2 valce??at je prehazuju jak chci vzdycky pali jenom 2......
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

Jaké je pořadí pálení válců? Víte někdo?
1-3-4-2?
Což by znamenalo cívka 1- cívka 2- cívka 1 - cívka 2

Tobě blbne válec 1 a 3, žejo?

Takže zlobí vždycky první poloha cívky. Dvě cívky bych viděl, že je to tak, že v ŘJ je nějaký "spínač jiskry - tranzistor/tyristor - 2 ks - pro válec 1 a 4 (cívka1) a 2-3 (cívka 2), a přepínač cívek."
Takže by to mohl být jeden z těch "spínačů jiskry."

Jak to vypadá v ŘJ netuším. Tipnul bych to an nějaké výkonové prvky, takže s plochou na chlazení, ale fakt nevím. Rozdělanou jsem měl jen jednou a ještě na Mitsumotor, tam byly jen IO.

Možná jsem tu napsal blud, ale napadlo mě, že takhle by to mohlo být dělaný.
Zkus se domluvit s někým z klubu, sejděte se a zkuste prohodit jednotky.

Navíc, tahle moje varianta má logiku - ŘJ na diagnostice sebe sama nepráskne, takže by ta chyba mohla být tam...
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

caute,je to trosku od veci ale nejdem koli tomu zakladat novu temu,potreboval by som radu ze kde asi tak sa mi straca olej na GT-cku,priblizne 0,5 litra na 100km...je to dost a preto tomu nechapem lebo turbo ma volu ale minimalnu,v hadici od sania do turba nachadzam 2-3 kvapky ale to je vsetko,tak kde je ten ostatok?motor ide ako ma,taha to ako raketa z vyfuku necmudi ale citit nejaky cudny smrad...
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Shelby_nr
**
Příspěvky: 170
Registrován: 07 úno 2008, 23:53
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Shelby_nr »

no hej, zere ti to olej pri spalovani.......... tesniace a stieracie kruzky na piestoch mas v haji, ja mam rovnaky problem ze mi to zere olej viac nez treba, a cmudit mi to tiez necmudi a olej sa straca a nemam ani turbo
Hyundai Scoupe Ls, 65kW
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

Shelby_nr píše:no hej, zere ti to olej pri spalovani.......... tesniace a stieracie kruzky na piestoch mas v haji, ja mam rovnaky problem ze mi to zere olej viac nez treba, a cmudit mi to tiez necmudi a olej sa straca a nemam ani turbo
ale to by nemalo tah,nie?som skusal tlaky vo valcoch a vsade boli rovnake

cize ak mas pravdu tak to treba prekruzkovat?nevies pribliznu cenu?hlavne materialu...
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

Nejezdis kratky trate? Pokud to ma tlaky dobry tak nejspis gufyirka na ventilech, ale ty stiraky muzou bejt v haji a presto muzou bejt tlaky dobry :) kolik to stoji nevim, je to ruzne :)
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

Accentdevil píše:Nejezdis kratky trate? Pokud to ma tlaky dobry tak nejspis gufyirka na ventilech, ale ty stiraky muzou bejt v haji a presto muzou bejt tlaky dobry :) kolik to stoji nevim, je to ruzne :)
praveze velka vacsina su kratke trate,najviac po meste,cize ja 4-ku a 5-ku moc nevyuzivam :D ,a potom tak 8 km za priatelkou a naspat...to je moje jazdenie
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

:shock: Ty vole jak jsem mohl napsat Gufirka s tvrdym Y?? :lol: stane se...


Nejdriv si urcite zkontroluj jestli Ti nekde olej jednoduse nechcije...pokud si budes jistej ze ne, tak bud stiraci krouzky nebo gufera na ventilech...ale melo by Ti to cadit...kdyz jsou spatny gufera tak po delsim stani kdyz nastartujes tak auto coudi(do spalovaciho prostoru stece olej po ventilu)...kdyz jsou stiraky v haji, tak Ti to cadi porad(stiraky nestiraji olej z valcu a spaluje se)....takze tak, zmer tlaky, oni sice muzou bejt ty stiraci krouzky v haji, ale tesnici muzou byt v poho, tak to nepoznas, ale kdyz budou v haji tlaky, tak mas jasno :)

Ale treba Ti jen nekde uchcava...vycisti motor a pak hledej kde Ti to blije :wink:
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

dnes som si vsimolze to auto robi co chce :D niekedy to taha uplne nenormalne a niekedy sa citim ze som v nejakej 1.3 felicii ,tomu nechapem....zeby to malo nieco spolocne s tou stratou oleja?ale to by podla mna keby som mal nejake kruzky v prdeli tak netaha stale,nie?lebo toto raz brutalne taha a raz nic....

ozaj,dnes som prisiel do garaze,idem nastartovat,zvrtnem kluc a nic,iba tam nieco cvakalo,skusil som este zo 3x a nic,vytiahol som kluc,vopchal naspat a uz nastartoval...
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

Tak vaha vzduchu, kabely...to ze to taha tak a nekdy tak nesouvisi se spotrebou oleje, ale zmer komprese, pak bude jasnejsi jestli mas neco na motoru....to startovani dela i me, proste sednu do auto, zapnu imobilizer(nemam v klicku) otocim klicek a nic, ale vetsinou na 2x max 3x a nastartuje...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

vahou to asi nebude,lebo ked nastartujem a odpojim vahu tak motor skape...skor tie kable,lebo niekedy ked mu pridam tak ho akokeby pridusi na 2 sekundy a az potom sa rozbehne
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

To prave ukazuje na vahu to pridani plynu a ze pak se chytne...tak zkus diagnostiku a ty kable
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Tomson-tr »

Accentdevil píše:To prave ukazuje na vahu to pridani plynu a ze pak se chytne...tak zkus diagnostiku a ty kable
ked neviem ci tu ma niekto diagnostiku na hyundai,ale ak ma tak by tam malo ukazat vsetky chyby,nie?
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

Diagnostiku delaj v servisich...diagnostika Ti pomuze a dozvis se jestli ma motor nejakou chybu ktera by to mohla zpusobovat. Pokud ne, tak skuz vymenit kabely, ty nadelaj hodne neplechy kdyz jsou spatny.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Tak tedka mam cas tak jsem napisu:) moje scoupe stale nejede procestovalo dalsi 2 dilny a 3 autoelektrikari si nevedeli rady....

Jeste ke vsemu co uz jsem menil se zkousela uz i ridici jednotka!!!Takze uz ani nevim co bych mel vlastne vymenit.

Zustava to ze jeden valec nepali vubec a druhy malo...to uz je tady nekde popsano driv...Jeste se znova 2x menily svicky.Zkouseli se davat jine kabely...i dalsi civka....nic se nezmenilo i po vymene ridici jednotky nic...

Na takove plynulejsi pridavani plynu reaguje jaks taks, horsi je to z prudkou akceleraci motor nema snahu jit do otacek ale toci do omezovace....nekde je tady i vydeo......http://www.youtube.com/watch?v=lyg4tg1Q81o

Hlava me jde uz kolem a nevim si rady spis nikdo si nevi rady jestli znate nekdo nejakeho fajnsmekra okoli Vsetina ktery by se na to mrknul napiste,jinak rady sem pokad nekoho neco napadne. dekuju vsem...
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“