Re: Spokojenost se SF
Napsal: 21 říj 2010, 19:08
Tak to máš štěstí,gratuluji
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Jedna z nevyřešených věcí - chybí ti tam madlo na zavírání 5 dveří, doporučuji přilepit oboustranou lep.páskou až si ho koupíšSpajky007 píše:můžu poprosit o fotku zadních dveří ze spodu jak je zámek něco mi tam chybí mam tam díru jinak auto zatim super občas kopne automat je to normální klid pustim plyn a pak sešlápnu plyn tak to škubne ale jinak super kára dík za fotku.
jsem si myslel že by to mohla bejt odrazka nebo něco takového tim uchem se to zavírá divně a z venku jsou pak vidět prstybob&bobek píše:Jedna z nevyřešených věcí - chybí ti tam madlo na zavírání 5 dveří, doporučuji přilepit oboustranou lep.páskou až si ho koupíšSpajky007 píše:můžu poprosit o fotku zadních dveří ze spodu jak je zámek něco mi tam chybí mam tam díru jinak auto zatim super občas kopne automat je to normální klid pustim plyn a pak sešlápnu plyn tak to škubne ale jinak super kára dík za fotku.
bob&bobek píše:Koupi sem jetého santu rv11/06 v 11/2009 v bazaru Hyundai Kladno,najeto 90t,serv.knížka.
Jak se říká láska na první pohled (ale to už od uvedení na trh).
Prodavač mě zrazoval asi stejným názorem na poruchovost jak se tady píše a chtěl mě uvrtat na Tuarega,byl krásnej,upravenej a drahej.
Takže sem odjel v SF.
Zastavil sem se v sevisu a přes velkou neochotu sem z nich vydoloval historii oprav.
Do termínu prodeje, mimo standartní servis: nová hlava a těsnění při výměně turba (piskalo),nová spojka, přítlačák a dvouhmoťák, všechny nové kotouče a destičky,rozvoďák.
Vše v záruce.
Já na 95t: přední tyčky, silenbloky, 2x čep zadní stabilizátor+pouzdra, dvě levé ložiska teda celé náboje (hyundai Jablonec 6500,-bez DPH jedno, v Hyundai Německo 8000,-CZK obě).
120t: Druhá strana nábojů, př.tyčka, jedna žhavička, čelní sklo (urezlý spoj ve skle na vyhřívání pod stěrači a následný skoro požár elektroinstalace pod palubkou)
Před santou sem měl
1x Š120
1x Š130
1x Opel omega A sedan 2.0i
1x Omega B caravan 2.0i
2x Omega B caravan 2.5i V6
druhé auto pro radost Mazda MX6 2.5i V6
Všechny auta od Opelů sem kupoval jeté na 4 letech,v rozmezí 120-170t.a myslím,že některé měli i něco stočeno.
Všechny Opely sem prodával po 4-5 letech s naj. 350-450t, poslední jezdí dodnes....
Auto je v permaneci každý den, z domu do firmy, večer zpět (20km),k práci , sobota-neděle na sport, na dovolenou.....,takže je v silném zápřahu co se týká používání, oddechne si jen v servisu nebo v létě kdy větrám mazdu.
Pomalu se blížim k natetým 2 mil.km a nebýt jednoho nadrženýho jelena,kterej mi skočil v noci na dálnici do mazdy tak i bez nehody.
SF mi zatím vyhovuje na 100%, otevřel mi nové dimenze, myslím, kam se až dostanu hlavně v zimě.
Už neřeším kde zaparkovat abych vyjel, jestli ráno bude 30cm sněhu a budu nasazovat řetězy abych vyjel s přívěsem, jezdím teď sice pomaleji a rozvážně,jak říká manželka už neblázním
Sem smířený s nutnými opravami, budete to dělat na každém autě, pokud ho nechcete dojet do smrti.
Opely byli kvalitní,spolehliví,rychlí dříči ale opravovali se taky,kotouče, tyčky, výfuky, ke konci elektronika,apod. Taky byly těžký na předek.
Myslím,že hodně se skrývá v přístupu k autu, v citu, a servisu - když se něco zanedbá tak se to vždy prodraží.
A jestli jsou jiný auta lepší/kvalitnější?
Ano jsou, ale taky dražší, a pokud ty kotouče budu měnít na kvalitnějším Tuaregu o 50t později, budou taky o 100% dražší.....
Porovnejte si nákupní cenu SF a jiného kvalitnějšího SUV (Tuareg,X3,XC90,ML) a 50% rozdílu z ceny si schovejte na opravy a budete velice spokojení.
V servisu nebudete platit 1500/hod ale stále 500-600/hod.
Nebo si kupte ojeté 3 leté a ušetříte opět 350-400t oproti novému a schovejte si 100t na opravy a zase budete spokojení....
Každá automobilka chce vydělat prachy, nové auta se moc neprodávají nebo je na nich už tak mizivej rabat,že se šiděj materiály,prémiové značky nevyjímaje, takže se musí vydělávat na servisu a náhr.dílech.
Myslíte,že mercedes je stále to kvalitní auto jako v 70 letech?