Stránka 5 z 15

Napsal: 15 črc 2007, 11:21
od Bruno
Jaká je velikost znaků u těch displejů co hodláš použít? Bude to dvouřádkové nebo dvakrát vedle sebe i pro ty moje účely?
Dík
Bruno

Napsal: 15 črc 2007, 11:47
od KMBlendi
No aby byly čitelný znaky na větší vzdálenost tak jsou ve velikosti asi 12x20pixelu..což je 3,5 x 7 mm.. jsou tu 2 řádky..tzn: 2 udaje najednouse budou zobrazovat... Pro tvé učely je ale zkusím ještě zvětšit na 9mm na výšku.. taky pro čitelnost není špatné display invertovat aby vše bylo černé a jen čísla prosvědcovaly... tak to mám i já..

Napsal: 15 črc 2007, 15:08
od Bruno
Použít displej z digitálního teploměru /dva řádky, velké znaky, podsvícené, pod sebou nebo vedle sebe, má to i dvě, až tři tlačítka, je to to v obalu, v krabičce, jen to přidělat je asi blbost nebo néééééé????

Napsal: 15 črc 2007, 15:29
od KMBlendi
Nevím jakej máš na mysli , asi by to určitě šlo..dej sem foto nebo odkaz jak to vypadá...

Napsal: 15 črc 2007, 15:46
od Bruno
napsal jsem ti na mail. poslat foto nebo odkaz a pod. , to je pro mně španělská vesnice, dal jsem ti tam typy dvou digi teploměru s dvěma teplotami. třeba ten 208 T 01 dát místo zaslepených tlačítem na Lantře, třeba by to nebylo špatné. No posuď to sám.

Napsal: 16 črc 2007, 19:28
od Morpheus11
Tlačítko vyhřívání mám z Hyundaie z Lantry, takže bych ho dal místo záslepky a bylo by to ideální (nijak by to nenarušovalo vzhled). Displej bych asi prdnul do krabičky od cyklometru (je stříbrný, tak ho možná stříknu na černo) a někam vhodně umístil.
Jo a s těma stříkačkama. Jakej je asi rozdíl v přesnoti když to bude na jednu oproti 4 sledovaným stříkačkám.
Kdy asi tak budeš mít první vzorek?
M

Napsal: 16 črc 2007, 19:58
od KMBlendi
S tou přesností to zase tak horký nebude, rozdíl by tam neměl být protože časování vstřiků by mělo být stejný pro každej válec..takže si myslím že v rámci tolerancí to bude v pohodě..ale vyzkouším a uvidím.. První vzorek bude zítra nebo ve středu..nafotím a dám sem nejaký foto..

Napsal: 16 črc 2007, 20:26
od Bruno
pro Morpheus:

Umíš ty záslepky odborně oddělat, mě to moc nešlo a nechci to urvat. Co takhle je navrtat a dát do nich podsvícené mikrotlačítka. Není to tlačíto z vyhřívání spínáč???? Ty potřebuješ tlačítko!!!!!

Napsal: 16 črc 2007, 22:25
od Morpheus11
Tak je pravda, že jsem spínač/tlačítko vyhřívání neřešil. A vlastně ani tu montáž. Vyšroubovat se musí celá ta řada těch tlačítek, tedy všechny jsou zasazeny do "něčeho" a to je přišroubovaný k tomu středovému panelu. Když se to odšroubuješ, tak pak jdou jednotlivá tlačítka vyndat. Jak je to s tou záslepkou, to nevím.
Ale s tím spínačem si mě nepotěšil. Co tedy použiješ ty?
M

Napsal: 17 črc 2007, 13:49
od Bruno
Já chci použít nějaká mikrotlačítka a umístit je např. do těch záslepek. Já budu potřebovat tlačítka 2 a ještě asi nějaký spínač /jako druhé napájení/. To se uvidí, až to bude Blendi tvořit.

Napsal: 17 črc 2007, 22:02
od KMBlendi
Ve středu bude hotov jeden kousek, je to ta jednodušší verze, má 5 udajů, okamžitá spotřeba, zpruměrovaná hodnota akt.spotřeby (ta se počíta každých 5 minut), napětí baterie, spotřeba trasy, rychlost .
Dneska jsem ho zkoušel na autě a ukazuje téměř stejně jako verze se 4 vstupy na vstřikování.
Je zde i výstup na LED pro podsvícení displaye, je možno zapojit 1-2 ledky paralerně a podsvítit si display dle libosti i barvy.. doporučuji max 3mm ledky.
Fotky sem dám zítra + stručný návod aby bylo jasnější náročnost na zapojení..

Pro Bruno : specifikuj tedy jak velký kroky v nastavení rychlosti požaduješ..po 10?? a od 50 do 130Km/h ??

Napsal: 17 črc 2007, 23:09
od Morpheus11
Dotaz na tu rychlost - v praxi to bude ukazovat rychlosti až od 50 do 130? Mimo tento interval nebude ukazovat nic? A když tam bude třeba rychlost 58, tak to bude ukazovat stále 50 a až teprve dosáhne 60, tak to zobrazí 60? Jaký interval to bude ukazovat je jen otázka, jak to naprogramuješ, nebo je tam nějaký problém? Pokud to není problém nastavit jinak, proč to omezovat, včetně těch kroků?

To Bruno: Jaké další napájení tam budeš mít? Jako na nějaké baterky, aby se ti neztrácely info po vypnutí auta?

M

Napsal: 18 črc 2007, 06:41
od KMBlendi
NE nene... rychlost standartní se ukazuje přesně od 0do kolik dá auto..dokonce přesněji než tacháč.. v případě že máte standartní typ pneumatik který mají obvod 1,8m...Ta rychlost o které jsem se bavil je pro Bruna...má tam spec.funkci navíc..

Napsal: 18 črc 2007, 07:51
od Bruno
Chci tam dát ještě jeden přívod přes vypinač, tak aby v případě potřeby mohla být měřena i trasa delší /při případném vypínání klíčku na benzince nebo na parkovišti/. Např. při jízdě na dovolenou několikrát zastavuji a vždy po vypnutí klíčku by se data ztratila a bylo by to několik menších tras, které bych musel sčítat. Normálně to pojede po zapnutí klíčku a v případě potřeby tam spínačem /asi bude nutné oddělit diodou/ pustím nevypínané +/ a data zachovám. Po skončení té dlouhé trasy to klidně vypnu, takže to nebude zatěžovat baterku.

Pro Blendi:

Tak jsem se díval jaké omezení rychlosti je nejčastější a vyšlo mně 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130 a ještě pro zichr 140 vše s oscilací +2km/spíná signalizaci, bliká a zvučí/ a max. - 1km vypíná signalizaci a pokračuje v normálním režimu / a je možné přenastavovat jinou rychlost/ display současně umožnuje sledovat v jiném řádku nastavené spotřeby a ostatní hodnoty.

Napsal: 18 črc 2007, 09:08
od Morpheus11
To Bruno:
Možnost druhého napájení budeš mít připravenou už od Blendiho, nebo si to budeš dodělávat sám?
Je fakt, že to mě (na jinak skvělém nápadu :-) ) mrzí. Vždy, když se stavím na benzině, nebo zajdu na oběd... se ztratí data. To bych si to musel někam psát, což zase není tak pohodlné. O kolik to vyjde dráž to udělat s touto možností druhého napájení?

Co ta záslepka, už si jí zkoušel demontovat?
M