Stránka 5 z 5

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 12:10
od Jabberwocky
Město se snažím moc nejezdit, byť občas si člověk nemůže pomoci – třeba když vozím příbuznou pravidelně do nemocnice. Jinak spíš trasy ven, častěji třeba Praha–Milovice (střelecké závody), ale taky třeba Praha–Plzeň, sem tam Praha–Tábor. Plus pak dovolená, letos hodláme sjezdit polské (bývalé pruské) Slezsko. Jak dlouho motoru trvá, než dosáhne 40 °C a přepne na plyn? To jsem myslel, že má téměř hned.

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 12:57
od Farrael
Záleží podle nastavení systému a okolní teploty. Když je běžný letní či jarní ráno ev. není pařák, tak to přepne mezi do jednoho max dvou km (pokud je chladněji). Když ale auto třeba stojí půlku dne na sluníčku na parkovišti, tak přepne prakticky skoro okamžitě. Start, ale i tak vždy probíhá na benzín.

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 13:41
od Jabberwocky
Jasně, díky. Skoky do dvou km nejezdím prakticky vůbec, tak to bylo to moje „hned“ :-)

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 13:53
od Nexus
Jabberwocky: nemusíš být automechanik abys poznal jestli to hnije, můj obor je taky úplně jinde :mrgreen: ale tak sundat nápravnici... prostě jsem vyndaval všechny šroubky, na kterých to drželo (no a ještě pokrátil výfuk u vlnovce) :P vem si kladívko a proklepni si podvozek, zdravý a shnilý železo poznáš. Tahle co jsem koupil vypadala zespoda vpořádku, ale stačilo jednou klepnout a kladívko se zakouslo hodně hluboko. Čistě tohle uložení uvidíš když sundáš pravý přední kolo. Moje jediná teorie proč se tomu tak stalo je, že tahle sonata má nahovno vyřešenej odvod vody z klimy. Moje dřív jezdila hodně s klimou a zespoda jsem měl díru tak 4*8cm což mám dávno vyvařený a vyztužený pásovinou, ale uložení ramene je z druhé strany tohoto místa. Táta jezdí zásadně bez klimy, bolí ho z toho hlava a tenhle problém se ho netýká....
ohřátí motoru je dost rychlé, není to chrochták. Když včera stála na sluníčku, na plyn to přeplo dřív než jsem se rozjel na jedničku, v mrazech to mám asi 2-3km a teplotu přepnutí mám na 30°C.

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 15:06
od Jabberwocky
Tak jsem se vrátil z výpravy pod vůz. Shnilé mi to nepřijde, spíš orezlé než vyloženě zrezlé. Kladivo mi nešlo nikde dovnitř. Hůř jsou na tom u podvozku vertikální díly než horizontální. Přikládám pár obrázků k nahlédnutí (možno rozkliknout). Nejhorší je ten kus rámu za levým zadním kolem, poslední dvě fotky…
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:00
od Nexus
uchycení ramene v nápravnici vypadá dost dobře, aspoň z fotky :) akorát ta zadní nápravnice je na tom bídně, do té by ti tažné nikdo zdravý nenamontoval :lol: ale naštěstí v té části už na ní nic nosného vpodstatě není... pokud jezdíš dost tak bych do plynu klidně šel :wink: akorát bych zkusil sehnat něco z bouračky nebo vrakáče, sice na V6 toho u nás moc nebude, ale mohl bys ušetřit pěkných pár tisíc :roll:

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 25 črc 2012, 19:03
od Hardcam
Nevypada to kupodivu vubec zle na ty roky...ale neotalel bych s osetrenim a konzervaci, je nejvhodnejsi cas a drahy to neni.

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 26 črc 2012, 10:31
od Jabberwocky
Díky za názory. Psal jsem do Neptun Harfa o kalkulaci a v nabídce mi přišla možnost použít buď AC Stag4/300 Plus, nebo BRC Sequent (zhruba o deset tisíc dráž). Na BRC jsem tu na fóru i jinde našel dost chvály, takže to je asi kvalitní systém. O Stagu jsem se tu mnoho nedočetl, jen že je polský. Má s ním někdo zkušenosti?

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 26 črc 2012, 10:46
od Farrael
Pokud do toho chceš jít tak si vyber ten Stag. BRC je na tebe zbytečně drahé i když se ti to fakt nevyplatí. To bych radši pořídil jinou, která už v sobě to LPG má.

Re: Přestavba Sonaty na LPG

Napsal: 18 říj 2012, 08:47
od karell.mraz
Co se ceny a provozu vůbec týče, je nejlepší Stag. Je levný a nejsou s ním problémy. Někdo tvrdí, že je nekvalitní, ale já s ním jezdím asi tři roky. No a samozřejmě, že nejdůležitější je kvalitní servis, já byl v Brně u firmy Profichip - www.1lpg.cz a mohu doporučit.

motor

Napsal: 29 říj 2012, 18:01
od zgerban23
otacky a chod motora

Re: motor

Napsal: 29 říj 2012, 18:06
od zgerban23
Zdravim vsetkych,mam sonatu 2.0 lpg,rv98
Mam problem s otackami-volnobeh motora.Za studena vobec nedrzi volnobeh(musim stlacat plyn aby to nechciplo) ako na benzine tak aj na lpg,Po zahriati su otacky v normale ale na benzine pri stvrt plyne motor cuka a vnutri pri spolujazdcovi je pocut cvakanie nejakeho relatka.Vedel by mi niekto poradit?