Klimatizacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizacia
proc fouka dost dlouho vlazny vzduch muze byt tim, ze auto je cele rozpalene a i kdyz klima fouka studeny vzduch, tak trubky jsou tak teple, ze ten vzduch proste opet ohreji a trva nez se taky ochladi....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Reklama
Re: Klimatizacia
Nový žrout peněz a ničitel aut pomocí požárů, nám to údajně do nových vozů cpe taky:
http://www.auto.cz/nove-klimatizace-neb ... plni-70397
Zlatej FREON!
http://www.auto.cz/nove-klimatizace-neb ... plni-70397
Zlatej FREON!
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Klimatizacia
Už vloni jsem si všiml, že klimatizace nemá takový výkon, jako kdysi. Po spuštění klimatizace byl vzduch méně chladný a k dosažení požadované teploty v interiéru, byla zapotřebí podstatně delší doby. Hrubým odhadem asi tak 3-5x. Když bylo vše O.K., tak po sepnutí klimy v automatu, klima běžela na plný výkon asi tak 1-2 minuty a potom postupně snižovala intenzitu vyfukovaného vzduchu, kdežto vloni po prvním spuštění to na plné pecky klima valila dobrých 10-15 minut, než se interiér trochu vychladil a začala sama snižovat intenzitu vyfukovaného vzduchu. Nedělám z toho žádnou vědu, prostě klasika, došlo zřejmě k úbytku chladící náplně. Ale nemáte někdo zkušenost s tím, jaký je cenový rozdíl při kontrole stavu klimatizace a následném doplnění chladící náplně, ve značkovém servisu o proti nějakému jinému servisu, který nabízí kontrolu stavu klimy a doplnění kapaliny na všechny vozy? Myslím si, že tuto servisní činnost by měl zvládnou skutečně jakýkoliv servis, který má plnící zařízení na klimatizace. Pokud je dejme tomu cenový rozdíl 200,-kč, tak s tím rád v rámci dobrých vztahů pojedu do servisu, ale pokud by už cenový rozdíl měl být dejme tomu 500,-kč a víc v neprospěch servisu, tak bych jistě zvažoval, kde a za jakou cenu to nechám udělat. Jasně, můžu zavolat na dvě nebo tři čísla do servisů a cenu si zjistit, ale chtěl jsem se nejdřív informovat tady, jestli už s tím někdo má nějakou zkušenost a cenu k porovnání má k dispozici.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".