tenhle clanek jsem cetl uz pred lety, kdy vysel...clanku je na internetu spousta.89majlo96 píše:Dextron : brawo brawooooo, tento clanok by si mal precitat neveriaci "Judas" Hard, mozno uveri ked uvidi
Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Chrochtik: jsem rad, ze jsem te rozesmal, to ja delam rad...ale nepochopil jsi to, ze se zarazenym kvaltem tu dojizdi v podstate vsichni, jen nekteri pouzivaji i plachteni. Napriklad na mirnem kopci ti je zarazena rychlost dobra jak mrtvymu zimnik, mnohem dal dojedes s vyrazenym kvaltem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Ale jo, s tím souhlasím, sám mám po cestě do práce kilometrový mírný kopec, který zařazenou pětku neutáhne, respektive bych se dole ploužil tak 60kou. Takže nahoře rozšupajdím na 100 vyřadím a dole jedu tak 90.
Hyundai i30 , 1.4 CVVT Comfort + ESP , r.2009
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Presne toto som chcel napísať. Ja plachtím dosť často...napr, keď vidím na semafóre červenú.Račšej vyradím a snažím sa brzdou docieliť to, že ak prídem na križovatku, tak už je zelená, aby som nemusel zastať.Neviem si predstaviť, ako by som to robil so zaradeným kvaltom...asi by som musel pár krát podradiť....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
ty si asi ani ucitelom v skole neveril co ta ucili ze ? Asi ked je to pisane vsade tak na tom nieco bude nie ? Hod auto na dyno meter a odmeraj si emisieHardcam píše:tenhle clanek jsem cetl uz pred lety, kdy vysel...clanku je na internetu spousta.89majlo96 píše:Dextron : brawo brawooooo, tento clanok by si mal precitat neveriaci "Judas" Hard, mozno uveri ked uvidi
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Vsetko je vec cviku a zvyku,vediet odhadnut vzdialenost, poznat trochu auto ako spomaluje, staci z 5 na 3 a z 3 na 2, vyradit a klasicka brzda pripadne rozjazd na dvojke ak skoci zelena... Kombinujem ako brzdenie motorom tak plachtenie, vzdy podla situacie ako je to tu popisane uz niekolkokrat, zalezi od podmienok a situacie na cestealarm píše:...asi by som musel pár krát podradiť....
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Mariane, neprozivej to tolik, v podstate resime blbych par deci benzinu. Ja mam na to tenhle nazor, ty zase jiny. Ja proste neverim tomu, ze kdyz se rozjedu ze stokilometrovyho kopce s 1dcl benzinu v nadrzi, ze i dole pod kopcem bude 1dcl v nadrzi a motor bude vrcet. Verim tomu, ze chvilkova spotreba muze skutecne byt nulova, ale znova opakuji slovo chvilkova, pote bud motor chcipne nebo si vynuti vstrikovani. Sam jsem ucitel byl, ale NJ, AJ a INF. D-Fens pro me ucitel neni, jeho web je pro me dobrym zpestrenim, ale ne bernou minci. Cemu veris ty je tva vec, mne clanky z D-Fense nepresvedci, jen realny test na 100km, ktery je pravdepodobne neproveditelny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Posilovač je elektrickej ne, takže mu stačí proud z baterky a když se kola točí, baterie se dobíjí, takže tak bych to vidělpietro32i píše:Skúšal som nechať kvalt aj pod 1000 ot./min., ale nepočul ani necítil som žiadne trhnutie nasvedčujúce tomu, že by motor naskočil. Ani PP neukazuje nič iné než nulu. S tými sviečkami je tiež dobrý postreh. Asi by sa mal nájsť odvážlivec, ktorý vyskúša vypnúť zapaľovanie a nechá ísť auto dole kopcom so zaradenou rýchlosťou, aby sme sa tu zbytočne nehádali. Systém pokus-omyl je asi v tomto prípade najlepší. Ja to radšej skúšať nebudem, verím tomu a som presvedčený, že to ide bez kvapky benzínu. Napadlo mi ešte, ako funguje posilovač bŕzd a riadenia? Prečo fungujú pri jazde z kopca bez plynu, so zaradenou rýchlosťou? Nepotrebujú k svojej činnosti funkčný, bežiaci motor? Tým možno nahrávam presvedčeným o nenulovej spotrebe, ale v záujme objektivity...
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
s tou spotřebou to máme v rodině dobře odzkoušený a rozdíl s tímhle brzděním motorem byl až litr benzínu na 100km. Proč by se nemohlo vypnout vstřikování u moderního motoru? Co je na tom? Alternátor bude poháněn koly motor budou roztáčet kola a vše si pěkně poběží v určitých otáčkách. Podle mě to možné je, ale jestli je to opravdu úplná nula říct s určitostí nemohu, ale určitě se tohle brždění motorem vyplácí obzvlášť v zimě kdy to klouže. Stejně tak na těch semaforech, já nechápu lidi, co dojížděj k červený zbytečně rychle aby tam byli první nebo mě ještě předjedou jako frajeři aby tam byli první, pak je často objedu a padne mi zelená a na 2ku se v pohodě rozjedu a mám to s letmým startem pak takoví hlupáci jen koukají, že je ten "pomalej" předjel A teda já tohle téma nějak nečetl, ale 10l/100km je hodně i ve městě. Já měl nejvýš 9,4 v zimě když jsem lítal na parkovišti a dá se říct driftoval přes ruční brzdu (drift lze docílit samozřejmě jen se zadokolkou...)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Hard : preco poukazujes len na jednu stranku ? Ved je toho cely internet Ale kedze mna nebavi hadat sa tak na to serem, ja si budem mysliet svoje, ty si mysli svoje a tym to haslo
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
majlo:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
som rad ze si rozumieme
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
majlo: ja tez
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
alarm píše:Ja plachtím dosť často...napr, keď vidím na semafóre červenú.Račšej vyradím a snažím sa brzdou docieliť to, že ak prídem na križovatku, tak už je zelená, aby som nemusel zastať.
No ja dúfam chlapci, že nezabúdate pri tom svojom plachtení pred križovatkami na to, že na nich existujú aj iné odbočenia a nesvietia vždy spolu s tými, ktorými chcete ísť vy. Stretávam totiž dosť často presne takých truhlíkov, ktorí potrebujú ísť napríklad rovno, vidia, že červená, tak 1km pred semaforom vyhodia qualt a ani im nenapadne, že niekto za nimi chce odbočiť na tú zelenú doľava (je tam samozrejme samostatný odbočovací pruh vľavo), ktorá navyše svieti 1/3 dĺžky svietenia zelenej v smere priamo, a ešte si na ňu treba počkať takmer celý cyklus "plachťákovej" zelenej priamo. A keď mu bliknem, tak ešte začne ručičkami rozčúlene rozhadzovať, že či som debil a nevidím, že červená... Taký ***** fakt naserie. Ináč ja to používam tiež často, ale iba vtedy, ak viem, že tým určite nikomu neprekážam.N2DRFT píše:...já nechápu lidi, co dojížděj k červený zbytečně rychle aby tam byli první nebo mě ještě předjedou jako frajeři aby tam byli první...
Asi máš pravdu, matne si spomínam, že napríklad na škodovke, keď som vypol kľúčik a potom zapol späť do polohy 1 (motor nebeží, prúd z baterky k dispozícii), tak posilovač fungoval. Nepamätám si to však na 100%.N2DRFT píše:Posilovač je elektrickej ne, takže mu stačí proud z baterky a když se kola točí, baterie se dobíjí, takže tak bych to viděl
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- JaMiskater
- *
- Příspěvky: 31
- Registrován: 04 kvě 2010, 14:48
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká spotřeba benzínu-jízdou na volnoběh (neutrál)?
Hezká diskuze )
Já osobně nevidim nic zvláštního na 0,0000000 spotřebě při zařazený rychlosti z kopce (nebo prostě při brždění z větší rychlosti) a dostačujících otáčkách. Na chod motoru a všeho ostatního v autě neni přeci v týhle situaci potřeba ani kapka benzínu, veškerá potřebná energie (setrvačnost, přitažlivost, energie větru ^^) jde do auta od kol, který poháněj motor, kterej točí řemenama => elektronika běží na elektriku z alternátoru a stejně tak servořízení (čerpadlo hydraulickýho) je poháněný řemenem. Jediný co to teoreticky žere je vzduch a v případě netěsností v motoru 0,0xL/100 oleje.
No a na neutrál všechno táhne motor (elektronika, posilovače) a to spotřeba podle mě neni jenom ten "litr/hodina". Takže brzdit motorem je rozhodně ekonomičtější.
ALE, co já vim nejsem ani výrobce motorů ani automechanik. Jen mě baví diskutovat a nechávat se vyvádět z omylů
Já osobně nevidim nic zvláštního na 0,0000000 spotřebě při zařazený rychlosti z kopce (nebo prostě při brždění z větší rychlosti) a dostačujících otáčkách. Na chod motoru a všeho ostatního v autě neni přeci v týhle situaci potřeba ani kapka benzínu, veškerá potřebná energie (setrvačnost, přitažlivost, energie větru ^^) jde do auta od kol, který poháněj motor, kterej točí řemenama => elektronika běží na elektriku z alternátoru a stejně tak servořízení (čerpadlo hydraulickýho) je poháněný řemenem. Jediný co to teoreticky žere je vzduch a v případě netěsností v motoru 0,0xL/100 oleje.
No a na neutrál všechno táhne motor (elektronika, posilovače) a to spotřeba podle mě neni jenom ten "litr/hodina". Takže brzdit motorem je rozhodně ekonomičtější.
ALE, co já vim nejsem ani výrobce motorů ani automechanik. Jen mě baví diskutovat a nechávat se vyvádět z omylů
Hyndai Lantra combi J2 1.8GLS 16V (94kW) r.v.96 - už jen stojí před barákem...