Stránka 5 z 7
Re: Ventily-seřízení
Napsal: 23 čer 2015, 18:18
od dikard
toto by aj mna zaujimalo ja zas mam 2,0 benzin
tiez vopred dakujem
Re: Ventily-seřízení
Napsal: 10 črc 2015, 20:02
od YohanN
U benzínu jsou kalibrační podložky, celkem pakárna.
Re: Ventily-seřízení
Napsal: 11 črc 2015, 08:18
od dikard
fuuu tak to si ma nepotesil
ale dakujem aspon viem na com som
83KW motor má dvojhmotný?
Napsal: 07 říj 2015, 13:23
od fango
Caute chcem sa spýtat nejakých skusených co rozumejú viac ako ja tucsonom. Má Tucson 83kw CRDI r.v. 2005 dvojhmotak alebo ma len gumenny tlmic torzných kmitov. Jeden ma presviedcal ze sa daval aj dvojhmotak ale aj tlmic podla toho co bolo po ruke. Je to mozne lebo mne sa to nezda. Ja co viem tak je na 83kw motoroch ten tlmic.
A este jedna otazka: ako sa prejavuje ked je ten tlmic uvolneny a co treba menit?
Ďakujem
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Napsal: 07 říj 2015, 13:42
od Hardcam
Dvouhmotu maji vozidla s VGT turbodmychaldem a sestistupnovou mechanickou prevodovkou.
Zly start
Napsal: 04 led 2016, 19:04
od jokonr
Zdravim .Rano sa mi stalo ze auto som nenastartoval potom naskocilo ale akoby na dva valce po asi 3 minutach sa rozbehol ked je motor zohriaty naskoci bez problemov mam 2,0 crdi 103kw rok 2006
Re: Zly start
Napsal: 04 led 2016, 19:29
od Richard555
co žhavící svíčky ? Měnils ? Fungují ? blbě se k nim může, když koukáš zpředu jsou zezadu na motoru a docela utopený kvůli 4 válci budeš muset asi sundat hadice od EGR ..... zkouší se to tak, že sundáš ten pásek co je napájí +12V a pak vezmeš nejlépe přes pojistku aspoň 20 spíš 30A z baterky +12V a při dotyku na tu korunku žhavičky ze které jsi sundal ten napájecí pásek by ti měla správná žhavicí zajiskřit ! Pokud se nic nestane, nebo vyrazíš pojistku je v háji .... jde to i změřit ohmetrem ale odpor je pod 1 Ohm tak to musí být nějakej přístroj co toto změří ! Takovej ten levnej spíš ukáže že je zkrat a přitom není.....1 žhavička bere tak 20 A tak se nelekněte opravdu to zajiskří slušně a poznáte to bezpečně
Re: Zly start
Napsal: 04 led 2016, 19:41
od Saimon
Na 99% jsou to žhaviče.
Taky jsem je už nechal jednou vyměnit a je vše OK.
Re: Zly start
Napsal: 04 led 2016, 21:11
od jokonr
dakujem za odpovede no super este musim zistit ake tam idu ,este som ich nemenil a mam naj.120000km dufam ze to nebude velka suma.
Re: Zly start
Napsal: 05 led 2016, 20:21
od Saimon
Pak dej vědět, jak jsi dopadl.
Re: Zly start
Napsal: 07 bře 2016, 20:04
od PAVLÍK PAVEL
Ahoj tak jsem tu po delší pauze .Měl jsem problém se studenými starty ,jakmile se ochladilo na 0 a točil a točil ....../svíčky OK, /.Nechal jsem udělat vstřiky.Zlepšilo se to ,ale zase to déle točí než nastartuje motor/tak asi 20 vteřin/!????Ještě mi v servisu řikali o nějaké liště na motoru /17 000,-/Pomoc
Modrý kouř při startu
Napsal: 10 čer 2016, 18:44
od tucson
Ahoj chlapi, chci se zeptat. Při startu studeného motoru kouří modrý dým. Asi po několika minutách přestane a je vše v pořádku. Mám dělané vysokotlak.čerpadlo, vstřiky, turbo a nové žhaviče. Olej trochu ubývá, asi 1l na 10tis.km. Mohou to být gufera na ventilech, nebo stírací kroužky na pístech?
Mám Tucson CRDi 2.0 z roku 2006. Najeto 185tis.
Dík
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Napsal: 31 črc 2016, 11:20
od koky6
Ahoj,
tak tohle by mě taky zajímalo...mám taky Tucsona 2.0crdi 83kw 4WD r.v.2005 a něco mi strašně rachtá pří otáčkách 1500-2000,měl jsem to v autorizovaným servise v Mostě a tam mi řekli že je to na 90% dvouhmoťák
Prosím vás jak to vlastně s touhle motorizací je - jaká konkrétně tam patří spojka a je tam vůbec nějakej setrvačník??
předem děkuju za info,mám v tom už docela zmatek.
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Napsal: 31 črc 2016, 13:19
od hakim
taky se přidám k otázce. Mám stejný problém pod 2000 ot/min to mlátí až moc. Řešil tady někdo stejný problém?
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Napsal: 21 srp 2016, 13:25
od koky6
Tak včera jsme rozebrali převodovku a je tam pevnej setrvačník.Rachtání má na svědomí pravděpodobně spojka,která už je zralá na výměnu.Objednal jsem novou sadu a až to smontujem dám infojak to vypadá.