Bizon: pokud majitel nebyl hovado, tak pro V6 nájezd 270tis není nic vážnýho... spíš můžou nastat problémy jinde, drobnosti typu motorek do ostřikovačů, motorek stěračů, stahování okýnek... ale to je napříč všema značkama, motohodiny při 270tis to holt má odkroucený
ber vpotaz že 90tis je velká serviska, tzn rozvody, vodní pumpa atd, aneb pokud to auto neplánuješ za pár měsíců doničit a vyhodit, bylo by dobrý to udělat. Pak otázka jsou tlumiče, brzdy a ostatní spotřebák. Ale za mě řikám jednoznačně V6
leendrixovo dvoulitr jsem si projel a upřímně, ty dva chybějící válce dělají hrozně moc, když jsem ho pak svezl já, byl docela překvapenej
plynu se vůbec neboj, protočili jsme 3 EFka, všechny s plynem a žádná s ním problémy neměla a něco jako přímaz taky neznám. První na plyn najezdila cca 220tis a klekla převodovka (celkem 290tis), druhou jsem měl od uživatele hlobilp, tu jsem koupil s plynem, na něj najezdila cca 100tis, celkově ve 215tis jsem ji pohřbil respektive dobrovolně vyměnil za jinou a zároveň stejnou co mám doteď... Tu jsem koupil při cca 185tis, teď po dvou letech mám 254tis - ihned po koupi jsem do ní přehodil lpg a je denně v provozu.
Podle popisu seš z Brna, 4x týdně tam jezdím do školy takže se klidně můžem dohodnout a mrkneš... akorát pokud vyzkoušíš V6, počítej s tím že dvoulitr tě přestane zajímat