Stránka 5 z 5
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 18:31
od pilotzz
vlado1979 píše:Auris až tak nevydarený nie je. Interiér je možno mimo, ale mne sa páči, že prevodovka je vyvýšená a hneď po ruke. Toyotu by som neodsudzoval, pretože stále je to špička a svetová jednotka.
Díky tomu je to řazení (1,4D4D) taky o třídu horší jak v "normálních" autech.
Corolla z JARu (2008) v provedení 2,0D4D co se týká spolehlivosti taky žádná sláva. Po 80tkm nefunkční EGR, nutná 2-denní oprava (ultrazvukové čištění ventilu), při 60tkm sjeté přední kotouče a zadní se měnily podruhé! Proti i30cw ovšem pohodlnější a tižší (odhlučněnější).
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 19:13
od caruser
to: vlado1979
Tak na Made in Japan u Toyoty v nižšej alebo v strednej triede zabudni
. Viem, že Civici z Anglicka nie sú žiadna sláva, ale malo by to byť lepšie ako turecká výroba súčasného Aurisa.
to: pilotzz
Tak to je bežná vlastnosť Aurisa alebo Corolly Sedan, že zadné brzdy sa opotrebujé skôr ako predné. Diesle od Toyoty sú poruchovejšie ako benzíny, nechápem ľudí prečo za každú cenu kupovať diesel, keď Toyota má tak vynikajúce benzínové motory. A kto si naozaj potrpí na spotrebu tom odporúčam hybrida, ktorý stojí rovnako ako dieslová verzia.
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 20:26
od pilotzz
caruser píše:to: vlado1979
nechápem ľudí prečo za každú cenu kupovať diesel, keď Toyota má tak vynikajúce benzínové motory. A kto si naozaj potrpí na spotrebu tom odporúčam hybrida, ktorý stojí rovnako ako dieslová verzia.
U ročního nájezdu 30tisíc nemá smysl kupovat do firmy benzín, a hybrid je dobrej na městské/příměstské ježdění, ne na dálniční x-set kilometrové tahy, ta suprová papírová spotřeba je dána debilní metodikou měření spotřeby, mimo město to auto jezdí za 8litrů. Corolla sedan je oproti Aurisu subjektivně auto o třídu výše, i když to má "jen kufr navíc". Auris je pro mě co se týká pocitu pilota díky danému řešení řazení, průměrným sedákům a hlavně omezenému výhledu šikmo ven nepovedené auto, i když z venku se mi celkem i líbí - více než krátká i30ka.
V původí krátké Corolle s 1.4benzínem se mi jezdilo lépe a spotřeba byla cca 7,2L při celkem svižném ježdění, jinak cca 6,8L.
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 20:36
od caruser
to: pilotzz
Ťažko tu polemizovať či je lepší diesel alebo benzín. S Aurisom v benzíne 1,6 sa dá pri bežnom jazdení do 6 L ale aj do 9 L, pri rýchlosti do 100 km/h je rozdiel v spotrebe 1,4 D4-D a 1,6 VALVEMATIC minimálny, pri 80 km/h rýchlosti má benzínová verzia nižšiu okamžitú spotrebu a dieslová (3,9 proti 4,2). No a ten hybrid, nechcem sa hádať, ale je to predsudok, že sa hodí len do mesta. Porovnávali sme rovnakú trasu (diaľnica 130 - 140 km/h) Auris 1,4 D4-D a Prius 1,5 a výsledok bol taký, že Prius mal spotrebu o 0,2 l nižšiu. Stačilo zopár obmedzení rýchlosti a výhoda dieslu sa stratila. Neviem však aký by bol rozdiel medzi 2,0 alebo 2,2. Nemám nič proti dieslom, ale v Toyote určite nie. Radšej hybrid ako diesel
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 23:23
od pilotzz
caruser píše:to: pilotzz
Ťažko tu polemizovať či je lepší diesel alebo benzín.
Hybridního Aurise testoval kolega - po městě ok, spotřeba do 4L, vyjel na dálnici a 8L. S benzínovým Aurisem jako služebákem do 6L nikdo jezdit nebude. S 1,6kou s automatem (pádla pod volantem) jsem chvilku jezdil, spotřeba 7,8L. Těžká noha na 1,4D4D udělá asi tak +(0,5-0,7)L (ženský jezdí za 5-5,5, chlapi za 5,5-6) u benzínu to je +(2-3)L. Tak to prostě je - historie naší flotily s desítkami aut zn. Toyota to potvrzuje. (pořizovací ceny pro firmy s desítkami aut jsou jinde než pro běžného domácího řidiče, který navíc jezdí na spotřebu. Jak je to firemní, tak "z cizího krev neteče"
)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Napsal: 31 pro 2011, 23:46
od caruser
Aurisa HSD sme na dialnici neskúšali, len mimo mesta a mesto a tam som sa dostal k 3,8. Prius však ani pri brutálnom zaobchádzaní nevezme viac ako 7 l, máme to otestované na trase BA - Praha. Tak firemné zaobchádzanie s autami je iné, ale ja aj s firemným jazdím na spotrebu, v meste s Aurisom 1,6 za 5,5 nie je problém. Tie autá sú príliš slabé nato aby som s tým jazdil čo to dá