Stránka 5 z 8
Re: Nová koupě I30
Napsal: 12 čer 2013, 13:50
od Limitz
vyhřívaný volant je od modelového roku 2013 součástí jedné z výbav, jen to zkrátka není uvedeno v ceníku
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 12 čer 2013, 14:18
od Haer
Slouceno
Re: Nová koupě I30
Napsal: 12 čer 2013, 14:58
od Jan.satrapa
Tom24 píše:Jan.satrapa píše:
Ahoj,
mam auto 14 dni, najeto 1100 km. Motor 1,6GDI kombi, vybava style, bila barva. Zatim maximalni spokojenost a vse funguje dle ocekavani. Perfektni vec pro mne a manzelku je bezklickovy vstup a startovani bez klicku. Senzor deste vyborny, dual klima super, bluetooth HF parada, funguje bez problemu (Samsung galaxy ace). Spotreba kolem 7. Celkove jsem spokojen.
Srovnavam s Hondou civic 1,8 benzin vybava sport a i30 je velmi pohodlne a dobre zpracovane auto, navic s vybavou, ktera neni ani v civicovi.
Bonus navis je vyhrivany volant, coz jsem odzkousel a dobry
Celkove jsem zatim spokojen a nemam zatim zadne problemy
honza
Ahoj díky moc za reakci
a jak se Ti líbí ty chromovaný kliky a mřížky atd. ? jinak ten vyhř. volant se normálně přikoupit nedá ne měl jsi to v nějaký akci ?
Ahoj,
chrom je super a libi se mi to. Vyhrivanej volant byl "zdarma" nevim, ze by byla nejaka akce
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 04 pro 2013, 19:41
od dm29
pale píše:Tak některé horší věci,které nám na i30 vadí jsem předal švagrovi a dnes mi volal, že od září 2013 bude už daleko lepší odhlučnění interiéru od hluku od podvozku a kamínků. Zjistí ještě, zda by šlo domontovat o do již vyrobených i30-tek. Časem třeba bude dokonalá
Ahoj
Je nieco nove s dodatocnym odhlucnenim?
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 04 pro 2013, 21:21
od Nomadd
Cus modelovej rok 2014 uz to ma ale nedovedu posoudit rozdil oproti tem starsim jezdil sem pred koupi jen asi hodku s predvadeckou me zatim hluk zvenku nepride
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 04 pro 2013, 22:47
od Mirus30
Od jednoho uzivatele, ktery ma aktualni model pro rok 2014....
dostal jsem se k novinkám v MY14 aje tám třeba toto
Snížení vnitřní hlučnosti až o 0.4dB díky využití vylepšeného :
- materiálu tlumicího vibrace
- podlahové koberce
- předních výplní nadkoli
- dodatečného izolačního materiálu u přední mřížky chladiče
dm29 píše:pale píše:Tak některé horší věci,které nám na i30 vadí jsem předal švagrovi a dnes mi volal, že od září 2013 bude už daleko lepší odhlučnění interiéru od hluku od podvozku a kamínků. Zjistí ještě, zda by šlo domontovat o do již vyrobených i30-tek. Časem třeba bude dokonalá
Ahoj
Je nieco nove s dodatocnym odhlucnenim?
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 05 pro 2013, 07:47
od drastys
ahoj, těžko to posoudit, mám diesel a nevím jestli je vůbec možné rozeznat zlepšení o 0.4dB ... ale je fakt ze oproti predvadecce se mi zda ze od podbehu je ten hluk mensi ....
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 05 pro 2013, 11:19
od Mirus30
Tak tak, "zlepseni" o 0,4dB nebude ani znat...
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 08 pro 2013, 11:04
od dm29
[quote="Mirus30"]Od jednoho uzivatele, ktery ma aktualni model pro rok 2014....
dostal jsem se k novinkám v MY14 aje tám třeba toto
Snížení vnitřní hlučnosti až o 0.4dB díky využití vylepšeného :
- materiálu tlumicího vibrace
- podlahové koberce
- předních výplní nadkoli
- dodatečného izolačního materiálu u přední mřížky chladiče
Dik ale to musi byt asi nejaka chyba pretoze tych 0.4 db clovek nedokaze rozoznat.
Ja mam model 2012 tkaze premyslam ci by sa to tam nedalo dodatocne namontovat.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 08 pro 2013, 11:17
od TripleTap
Aniž bych chtěl trvdit že to člověk (ne)pozná, tak 0,4dB neni zas tak málo jak se zdá - typicky pokles o 3dB znamená pokles na polovinu.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 08 pro 2013, 20:07
od mechoun
A votomtoje: Kdo máte doma nějakou přádnou strojovnu s 5.1 výstupem, zkuste si v bednách při testovacím signálu změnit výkon do beden o třeba -1dB
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 11 pro 2013, 16:14
od dm29
Nejmenším uchem rozlišitelná změna zvuku je přibližně 1 decibel
http://elnika.sweb.cz/mereni/decibely.htm
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 30 led 2014, 09:10
od johny_r
Přidám pár svých prvních postřehů (zatím po 400km, nicméně většiny z toho jsem si všiml už tak po dvaceti).
Klady:
-Celkově to jezdí skvěle, řízení a řazení je přesné, GDI má odpich už od relativně nízkých otáček.
-Stabilizace je skvěle naladěná. I na umydleném sněhu při zařazené jedničce a agresivní akceleraci se auto stabilně rozjede a nezačně výrazně prokluzovat.
-Skvělá je couvací kamera a osvětlení zadku, díky kterému se dá s kamerou krásně couvat i v noci.
-Velmi oceňuji prostor kolem motoru, především díky snadné výměně žárovek.
-Přes různé zkazky tady na fóru auto z výroby velmi dobře svítí. Ohraničení tlumených světel je ostré a svítí daleko. Z výroby jsem tam měl nějaké standardní OSRAMky. Po výměně za NBU je to ještě lepší.
-Musím pochválit zvuk rádia. Hraje velice dobře, muzika je přehledná, mluvené slovo taky. Zažil jsem mnohem horší, ale výrazně lepší ne.
-Výborně funguje spárování s telefonem, handsfree a přehrávání muziky z telefonu přes bluetooth.
-Automatická světla fungují přesně tak, jak požaduji. Rozsvěcují a zhasínají tak, jak je potřeba.
-Vyhřívaný volant je teď v zimě k nezaplacení
-Oceňuji možnost předozadního nastavení opěrky hlavy.
Zápory (většinou celkem drobnosti, spíš k poučení konstruktérů pro příští verzi):
-Šestka by mohla být delší. Jde s ní sice jezdit už od nějakých 80-90km/h, ale ve 130 na dálnici točí zbytečně moc.
-Ovládací tlačítka vlevo od volantu (topení volantu, senzory apod.) nejsou z polohy řidiče za jízdy vidět a tudíž se špatně nahmatávají.
-Asistenta rozjezdu do kopce se mi zatím nepodařilo probudit ze zimního spánku. Už jsem stál v několika kopcích, kde bych jeho zapojení očekával, zatím to však vždy couvlo. Nevím, jaký je nutný sklon pro jeho aktivaci, ale určitě je to víc, než by se mi líbilo.
-Zobrazení parkovacích senzorů je nepřehledné a není úplně jasné, kde je překážka. Ještě, že je tam kamera. Ocenil bych, kdyby se senzory zobrazovaly podrobněji na displeji rádia jako třeba v octavii. Při otočeném volantu na to takhle není vidět.
-Procházení palubního počítače je možné jen jedním směrem, což je obzvlášť otravné, pokud člověka zajímá především aktuální a průměrná spotřeba. Z aktuální na průměrnou to znamená 8x zmáčknout tlačítko. Palubní počítač toho vůbec moc neumí, škoda.
-K procházení položek v seznamu na rádiu je třeba použít pravý otočný volič. A ten je z pohledu řidiče velmi daleko. Problém je to především v momentě, kdy chci vybírat mezi posledními volanými čísly. Jejich seznam si mohu zobrazit z volantu, ale procházet mezi nimi už musím s rukou nataženou pomalu ke spolujezdci, což není moc bezpečné.
-Displej rádia svítí zbytečně moc. Při nastavení podsvícení budíků na rozumnou úroveň je rádio přesvícené. Jde to vypnout, což je fajn, ale lepší by bylo ho moci jen ztlumit.
-Opěrka hlavy by mohla jít vytáhnout o zub výš.
-Ve výbavě Fleet chybí výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.
-Osvětlení kufru je spíš pro legraci, uvažuji o výměně za nějakou LED.
To je zatím všechno, časem třeba přijdu na něco dalšího. Celkově jsem z nového auta nadšen. Především z dynamiky motoru a přesnosti řazení. Změna charakteru posilovače je taky docela fajn.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 30 led 2014, 09:38
od drastys
ad asistent rozjezdu do kopce ... pokud si dobře pamatuji, tak funguje tehdy pokud je určitý sklon, stojíš na brzdě a nemáš zatahnutou ruční brzdu...
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 30 led 2014, 09:42
od johny_r
No, tak nějak bych to očekával. Problém je, že ten sklon musí být asi sakra velký. Už jsem se párkrát rozjížděl na semaforu v místě, kde jsem si musel pomoci ručkou, protože asistent se nezapnul. Čekal bych, že sepne při menším sklonu. Musím si někde najít nějaké hodně strmé místo, kde to otestuji.