Zulyk-o odskakování,né moc povedené zadní nápravy jsem psal.A plně s tebou souhlasím.Holt je to jen hodně jednoduchá náprava
.Ale hluk od kol je opravdu a doslova minimální.Jak mají odhlučněné podběhy jsem nezkoumal.Stejně tak při přejezdu nerovností,železnič.přejezdu větší rychlostí......nic netluče,nebouchá :!:V tom mě překvapujete. Je možné,že použili jiné tlumiče(odhlučnění) i u verze 1,4l a 1,6l.Určitě větší hluk bude v Riu s 1,4l(nevím jak to je u Accentů),už z důvodů toho,že co jsem viděl v bazarech i na obrázcích,tak s 1,4l motory neměly odhlučnění motorové přepážky před kabinou,ani odhlučnění kapoty.To tahle 1,6l má.Prostě podvozek je tichý,podběhy dobře odhlučněné,ale zároveň je podvozek(jízdní vlastnosti) ta nejslabší část na Riu
.Přitvrdit,snížit
.Pravda,to auto je zatraceně vysoké-tak to má také svůj podíl,že to žádná velká radost v zatáčkách není.Když si ale člověk vezme cenu a hlavně určení těchto aut,tak musím napsat,že je to OK.
Nejlepší to bude na srazu porovnat v reálu(s Vildou už jsem domluvený,že si auta vyměníme,když má také 1,6l CVVT a porovnáme provedení u
a Kii)-tak plánujte na jaro zase nějaký blízko mě
.Srazy na Andrlově chlumu u Ústí nad Orlicí,Litomyšl i pevnost Hanička byly super a blízko
.
Zulyk-píšeš,že jsem možná trochu unešený z "nového"auta.Já bych to napsal přesněji-na Riu mě třeba proti
Tiburonu nemá co unášet
,ale jsem z něho velice příjemně překvapený,protože jsem nečekal až tak "dobré" auto(vztaženo k cenové kategorii)(výbava,motor+převodovka,zpracování,provedení).K převodovce mám poznámku-rychlosti tam jdou hladce jedním prstem,odstupňování je pro mě jako nešetřiče benzínu
také velice dobré,žádné dlouhé převody,ale vadí mě zpátečka jako 1.Proč u 5-ti rychlostní převodovky
?Stejné je to třeba u 6-ti st.převodovky u
,kde to má logiku,když pro zpátečku není jiné místo v kulise.Ale určitě bezpečnější řešení je u 5-ti rychlostní převodovky zpátečka,na místě šestky.Tady se ani nedivím,že někdo na parkovišti nabourá auto vpředu,když si myslel,že tam je zpátečka.