Stránka 5 z 5

Re: Accent vs Rio

Napsal: 26 lis 2012, 22:07
od Martun
:lol: :lol: :lol:
Borek píše:Mě se naopak to barevné provedení líbí.Nemám rád,ty černočerné vnitřky-člověk si připadá jako v hrobce.
Moje slova!! Pro mě zas nejlepší béžová a dřevo! Nato jsem ulítlej [-o< :lol:
Ale měl jsem teď možnost poslintat nad rendlem meganem CC a v červené kůži.. mlask, mlask.. =P~ =P~

Re: Accent vs Rio

Napsal: 26 lis 2012, 22:11
od 69pavel
dobra,nechame smajliku ale toto se musi stouchnout

.........prej tati...... :mrgreen: :P :mrgreen:

Re: Accent vs Rio

Napsal: 27 lis 2012, 06:54
od Gandalf
Tak chlapi, nechovejte se jako malí kluci :) Tohle je Accent vs Rio, sice "Pokec", ale musíme se držet tématu a trochu mi unikají ty Vaše nekonečné řady emotikonů. Člověk aby přemýšlel, co všechny dohromady vlastně mají vyjadřovat, stačí snad jeden :wink:
A Borka už nechte na pokoji, on ví, že jsem slušný člen :hyu: a proto bych nedělal nic špatného :idea: On za to nemůže, že má nádhernou dceru... no, vlastně svůj podíl na tom taky má :wink:

Mě spíš zajímá, jak se soudruzi v Koreji vyrovnali s odladěním podvozku právě v porovnání sedan x HB a který z nich je tak stabilnější třeba v rychlé zatáčce(tady bych tipoval, že Vilda může mít navrch). Ale když jsem jezdil na okruhu s Fabií RS a Octavií RS, tak se mi právě v zatáčkách mnohem líp ovládala lehčí a mrštnější Fabie, i když to není právě vhodné přirovnání.
Co mě zaujalo je Borkovo tvrzení, že podvozek je mnohem lépe odhlučněný než má :hyu: Rozumím tomu dobře, že rány při přejezdu nerovností jsou lépe odfiltrované? Jedna věc je přitom hluk, druhá přenášené vibrace nebo rázy na menších a větších nerovnostech - jak to vypadá tam? A má Rio něčím vyložené podběhy kol nebo holý plast a nastříklý plech jako :hyu: ?

Já osobně se těším, až půjdu na jaře do servisu s Almerkou, že si tam už prohlédnu ProCeed 3D. Třeba nové Rio je v mých očích nádherné, ale Ceed bude ještě o kus dál... Jen škoda, že tam nemá nějaký šikovný benzínový motůrek se spotřebou pod 5, ten by mi tam stačil a šel bych hned pro něj :wink:
ProCeed3D.jpg
ProCeed3D.jpg (87.13 KiB) Zobrazeno 2323 x

Re: Accent vs Rio

Napsal: 27 lis 2012, 07:37
od zulyk
myslim, ze kolega je trocha uneseny z "noveho" auta... rio a accent maju uplne totozny podvozok, tz. tlmice mando, ktore ked poklesne teplota tak netlmia, iba buchotaju... jazdne vlastnosti su celkom uspokojive za podmienky, ze cesta je hladka bez vymolov a pod., ked su vsak nerovnosti, vtedy priemerne odladena zadna priecka odskakuje do strany... nie je to nic extremne, ale je to citit, zadna cast je dost nepokojna...

co sa tyka odhlucnenia, rio to ma rovnako ako accent, predne podblatniky ciastocne zakryte plastom, vzadu holy plech nastriekany protikoroznym pripravkom, to je tak vsetko... o nejakom dobrom odhlucneni podbehov tu nemoze byt ani rec [-X , pneumatiky je pocut a to dost... odhlucnenie motora je uz na lepsej urovni, ani tu to vsak nie je ziadna slava... ked to porovnam s fabiou I, ktoru este mam, na fabiu straca rio v odhlucneni v kazdom smere

Re: Accent vs Rio

Napsal: 27 lis 2012, 14:50
od Vilda
Gandalf píše: Jen škoda, že tam nemá nějaký šikovný benzínový motůrek se spotřebou pod 5, ten by mi tam stačil a šel bych hned pro něj :wink:
Taky se mi nový Ceed moc líbil ..... víc než i30ka :-k ale bohužel mu chybí v nabídce motor 1.6 CVVT :? a to ho jasně vyřazuje z mého zájmu :cry: můj názor na naftu znáte a GDI nechci ani náhodou [-X tajně doufám, že by tam CVVTéčko 1.6 ještě začali dávat ... byl by to můj velký favorit na další auto.

Re: Accent vs Rio

Napsal: 27 lis 2012, 19:37
od Borek
Zulyk-o odskakování,né moc povedené zadní nápravy jsem psal.A plně s tebou souhlasím.Holt je to jen hodně jednoduchá náprava :( .Ale hluk od kol je opravdu a doslova minimální.Jak mají odhlučněné podběhy jsem nezkoumal.Stejně tak při přejezdu nerovností,železnič.přejezdu větší rychlostí......nic netluče,nebouchá :!:V tom mě překvapujete. Je možné,že použili jiné tlumiče(odhlučnění) i u verze 1,4l a 1,6l.Určitě větší hluk bude v Riu s 1,4l(nevím jak to je u Accentů),už z důvodů toho,že co jsem viděl v bazarech i na obrázcích,tak s 1,4l motory neměly odhlučnění motorové přepážky před kabinou,ani odhlučnění kapoty.To tahle 1,6l má.Prostě podvozek je tichý,podběhy dobře odhlučněné,ale zároveň je podvozek(jízdní vlastnosti) ta nejslabší část na Riu :( .Přitvrdit,snížit :mrgreen: .Pravda,to auto je zatraceně vysoké-tak to má také svůj podíl,že to žádná velká radost v zatáčkách není.Když si ale člověk vezme cenu a hlavně určení těchto aut,tak musím napsat,že je to OK.
Nejlepší to bude na srazu porovnat v reálu(s Vildou už jsem domluvený,že si auta vyměníme,když má také 1,6l CVVT a porovnáme provedení u :hyu: a Kii)-tak plánujte na jaro zase nějaký blízko mě :D .Srazy na Andrlově chlumu u Ústí nad Orlicí,Litomyšl i pevnost Hanička byly super a blízko =D> :D .
Zulyk-píšeš,že jsem možná trochu unešený z "nového"auta.Já bych to napsal přesněji-na Riu mě třeba proti :hyu: Tiburonu nemá co unášet :D ,ale jsem z něho velice příjemně překvapený,protože jsem nečekal až tak "dobré" auto(vztaženo k cenové kategorii)(výbava,motor+převodovka,zpracování,provedení).K převodovce mám poznámku-rychlosti tam jdou hladce jedním prstem,odstupňování je pro mě jako nešetřiče benzínu :D také velice dobré,žádné dlouhé převody,ale vadí mě zpátečka jako 1.Proč u 5-ti rychlostní převodovky :roll: ?Stejné je to třeba u 6-ti st.převodovky u :tus:,kde to má logiku,když pro zpátečku není jiné místo v kulise.Ale určitě bezpečnější řešení je u 5-ti rychlostní převodovky zpátečka,na místě šestky.Tady se ani nedivím,že někdo na parkovišti nabourá auto vpředu,když si myslel,že tam je zpátečka. 8-[