Stránka 5 z 6

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 10 led 2013, 21:21
od Hardcam
SCiFi: a jakej model? Predchozi nebou soucasna i30 II?

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 10 led 2013, 21:28
od Skyline
Píše, že jde do nové generace ojeté I30

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 10 led 2013, 21:38
od Hardcam
Uz vidim, to jsem prehledl. Dobra volba, snad to bude 1.6 CVVT :)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 10 led 2013, 21:41
od Skyline
[-X Nebude to 1,6 cvvt to se tady ted resilo, ze ten motor strasne huci ](*,) , bude to 1.6 ale GDI =D>

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 10 led 2013, 22:55
od Hardcam
huci, jo?...to me pobavilo :)
to jsi vyvodil z tech poslednich dvou stran, kde tuto vlastnost nepopsal ani jeden majitel nybrz patrne pisatel jednoho )zcela urcite objektivniho, jak byva zvydem) testu,

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 05:00
od Skyline
Myslel jsem ironicky, i kdyz i 1,4 pri rychlosti nad 100 byla kvuli zprevodovani slyset zbytecne vice.

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 07:43
od SCiFi
Jdeme do 1.4 cvvt, na hluk sme si zvykli od dob co jezdime hyundai :-), zajímalo by mne, jak motor a prevodovka budou pracovat v realu. Sem tam se da docist, ze 6tka je tam zbytecne, pri 130km/h to toci opravdu moc. Sem zvědav zda bude posun dopredu, oproti prvni generaci.

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 08:31
od FISHkaa
točí přesně tak, aby motor utáhnul auto při cestovní rychlosti. Méně otáček - budeš podřazovat i na rovince :mrgreen:

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:07
od Skyline
1,4 v minule generaci mela velmi slusny vykon i kroutak, ale ne tam kde by ho clovek idealne potreboval. Kroutak by tam byl lepsi o 1000 otacek nize. Zajimalo by me zda snizeni vykonu u nove generace necemu prospelo. ALe stejne delas chybu ze nepriplatis za 1,6 i tu ccvt si myslim. Jsem se taky prsvedcil ze 2,0 byt jine znacky neni takova kastrofa orpoti 1,4, ano subaru si bere vice ale taky je tridu vys a roztaci 3 diferencialy.

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:12
od FISHkaa
tak všichni víme co je největší kurvítko motoru - Evropská unie, její EU normy s naprosto imaginárním měřením reálně spotřeby. Tahle ekoteroristická směrnice nám ničí radost z motoru a jeho ekonomiky nejvíce! ](*,) :evil:

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:19
od Skyline
=D> jo na tu Unii jsem zapomel, slava ji. Nissan 1,4 jezdil ´s realnou spotrebou o litr niz nez ekologicka 1,4cvvt

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:35
od SCiFi
Ja bych si samozrejme doplatil rad za silnejsi benzin, ale musim brát to co je, navic auto je pro rodice. Predpokladam, ze pokud byli spokojeni s prvni generaci, nova i30 s 1.4 motorem je nezklame. Vice jak 100km/h nejezdi, dlouhe trasy taky ne. Jit do toho nebo se kouknout jinde? Bazar.? Co treba ix20?

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:40
od FISHkaa
ten motor jim bude stačit, toho bych se nebál. Komentujeme obecně, že každá nová generace motoru stojí víc a víc za houbelec :mrgreen:

edit: bratr má koktávku II s 1.4MPi a nemůže si to vynachválit. Já to sice nechápu, ale jeho volba 8)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:44
od vorlajz
nova i30 hb s 1.4 cvvt je super auticko! Jezdil jsem s ni o vikendu a uzil jsem si to... Dost jsfm tomu nakladal, auto melo najeto asi 1oo km. Spotreba byla 7,4 l (dle pc) ...

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 09:53
od Skyline
Takze jsi jel s nazajetym autem jako dobytek.

Proboha jen nemen I30 za ix20! Stacit to bude, ale treba na predjizdeni v kopci uz to bude slabsi. Ale pro obycejneho seniora vic nez dobré.