Vše jsem nečetl,ale DPF či podobnyn systemum ,to je prostě katastrofa
Prvni s tim přišel Mercedenz-Benz nebo BMW si nejsem teď jisty
,ale jde o ten samý system,jako spíše známí pod zkratkou PAF :!:Používany u PSA Citroen či Peugeot jen jinak pojmenovaný,stači hledat na googlu
o to,ale nejde,jde jen o debilní Emise ,které akorát vyrobcum automobilum zužuji zorné pole ve vykonu vuči spotřebě paliva a objemu motoru
A bytoho nebylo malo i dieslove motory maji před i za vstupem katalyzatoru,popřipadě 2 dvou system katiku
Lamda sondy
O no to zni jako,že je to legrace,ale neni
Zákon fyziky nelze popřít
,myslím tím vzorec poměr vzduchu vuči palivu a objemu motoru
Ať je to benzinovy nebo dieselovy agregat
Trebaže Eu se o toto snaží už spoustu let a niž si to uvědomuje
,ale evropske automobilky použivají tabulku spotřeby Eu
Než třeba Asie nebo Usa ,ty normy jsou uplně někde jinde
Evropa se vžydycky přispusobovala jinym měřitkum
Ano ja jsem pro aby jsme jezdili za co nejmíň,ale metr by měl byt pro všechny stejny,ne jen pro někoho
Se omlouvam jsem uplně
vybočil od tematu
Je to k ničemu a vyndat je to jen vymluva na prachy a velka starost pro normalní lidi co maj commonreil vyhybat se tomu obloukem muj nazor
Abychom byli v obraze Jáam
Ps a o naftě v commonreilu se tu cenu nemá bavit
Tak schvalně jake čislo Cetanu má Commonreil pro zápal ve válci tolerance Minimálně
Se omlouvam jsem to schvalně nenapsal
a to jen proto aby lide věděli co je Tdi
,myslim rozdíl těch naftovych systemu,ale na povim TDI stačí čislo 45
Hmmm???? Pozor nejsem zastancem Tdi a ani Wv vubec celeho koncernu