Stránka 5 z 14

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 21 úno 2014, 16:11
od Dalin
Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 21 úno 2014, 18:57
od mkr
Ok, děkujeme za tvé info k i30 a teď už jsi jdi honit triko do Seatu :mrgreen:

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 21 úno 2014, 21:14
od Dalin
Jestli si jdeš něco honit, tak si to hoň, je to tvoje věc.
Já jsem jen reagoval na příspěvek.
Jestli máš nějaké problémy, tak si je neventiluj na mně já za ně nemůžu.
Jinak koukám, že jsi měl v minulosti docela slušné auta a teď si šel nějak dolů asi je tam zakopanej pes.
Tady na fóru jsem taky nějakej pátek, tak mně nikam nevyhazuj!

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 21 úno 2014, 22:49
od robil
Dalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Teorie je krásná věc ale praxe je něco jiného.Pro nás spořílky je nejdůležitější spotřeba a tsi jsou hodně citlivé na zacházení s plynem.
Jestli si koupíš tsi v základu nebo v plné palbě vyjde na spotřebu stejně jen se při platbě pěkně prohneš.Dosáhnout u i30 kombinované spotřeby je reálné u tsi o tom silně pochybuji.
Koncern musí mít na papíře menší výkon protože při nájezdu blížícímu se 100 000 km.by výkon udávaný u nového značně pokulhával.
Nevím na co narážíš s chromými koni.Jestli na papírové předpoklady tak věř že i30 nemá točák jen okolo udávaných otáček.V 2000tis. má 140 a končí na 160 v 6300tis. Turbo má tu vlastnost že foukne do motoru najednou víc vzduchu i paliva proto ten pocit z rázného zátahu. Atmosvéra má plynulejší nástup.Jestli na to šlápneš mají oba motory problém přenést výkon na vozovku.

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 21 úno 2014, 22:58
od mkr
Dalin píše:Jestli si jdeš něco honit, tak si to hoň, je to tvoje věc.
Já jsem jen reagoval na příspěvek.
Jestli máš nějaké problémy, tak si je neventiluj na mně já za ně nemůžu.
Jinak koukám, že jsi měl v minulosti docela slušné auta a teď si šel nějak dolů asi je tam zakopanej pes.
Tady na fóru jsem taky nějakej pátek, tak mně nikam nevyhazuj!
Myslíš, že jsem šel s i30 dolů :?: - já si to nemyslím, mám auto srovnatelné s O2 za cenu Fabie.
A mohu ti důvěrně prozradit, že s výjimkou Mazdy a Toyoty byly s každým autem nějaké problémy a tebou opěvovaná kvalita produktů koncernu VW vůbec není dle mých zkušeností na místě.
Rozhodně cenový rozdíl není adekvátní rozdílu kvality.

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 23 úno 2014, 10:34
od Dalin
robil píše:
Dalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Teorie je krásná věc ale praxe je něco jiného.Pro nás spořílky je nejdůležitější spotřeba a tsi jsou hodně citlivé na zacházení s plynem.
Jestli si koupíš tsi v základu nebo v plné palbě vyjde na spotřebu stejně jen se při platbě pěkně prohneš.Dosáhnout u i30 kombinované spotřeby je reálné u tsi o tom silně pochybuji.
Koncern musí mít na papíře menší výkon protože při nájezdu blížícímu se 100 000 km.by výkon udávaný u nového značně pokulhával.
Nevím na co narážíš s chromými koni.Jestli na papírové předpoklady tak věř že i30 nemá točák jen okolo udávaných otáček.V 2000tis. má 140 a končí na 160 v 6300tis. Turbo má tu vlastnost že foukne do motoru najednou víc vzduchu i paliva proto ten pocit z rázného zátahu. Atmosvéra má plynulejší nástup.Jestli na to šlápneš mají oba motory problém přenést výkon na vozovku.
Máš pravdu těch 4,9 u TSi je utopie ale za 6,5 velmi svižné tempo není problém. S GDi jsem se s podobným stylem jízdy dostal na 8,5. Ta citlivost u TSi je kravina, platí to pro všechny motory, já mám rozptyl od 5,6(něco málo nad limity kolem 100, 110) do 7,5l(150 dálnice, státní 120).

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 23 úno 2014, 14:33
od idam.i
Bofors ,všimol si si názov témy ? Apropo,tušíš na akom si fóra ? :mrgreen:
Ináč nič proti,verím,že keby niekto toto robil na fóre VW dozvedel by sa horšie veci. :mrgreen:

Napsal: 03 bře 2014, 07:25
od hanz.1
Lišty se dají jednoduše opravit, jestli jsou tedy stejné jako na i40 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 94#p421194

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 07 bře 2014, 15:28
od jankys
Hlasim sa do klubu!
Odpadli mi aj listy na zadnych oknach (i30 cw), a aj listy na streche sa zacali odlepovat.
Obe mi vymenili v ramci zaruky. Na strechu davali nove, tie su standardne cierne, takze ich museli striekat, preto som cakal asi 3 tyzdne a zadne okna myslim ze vymenili kompletne tiez (nielen nalepenie list)...

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 16 bře 2014, 15:14
od TECHI30
Dalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Srovnatelný motor je to maximalně v rozjezdech z 0-100 a v pružnosti v těchto rychlostech, tak do 130km/hod....v těch vyšších je 1,2 TSI na tom mnohem huře.Ve spotřebě to samé...viz Janda, autoforum.cz
Taky ta torzka vzadu....ale je to dobré auto.

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -rozstrel/

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 16 bře 2014, 16:48
od Dalin
Nechci se dotknout p.Jandy ale stačilo si přečíst jeho test i30 CRDI a srovnat si to se skutečností. Hodně přehnané až moc pozitivní hodnocení, které neodpovídá realitě. Hodně to smrdělo placenou inzercí.
Test který uvádíš jsem pochopitelně taky četl a můžu říct jen jedno, svez se s tím Golfem nebo Octavií a pak s i30. Lepší by bylo to auto zkusit alespoň na měsíc aby jsi věděl o čem to je. Já osobně to denně zjišťuji u Leona, který je o řád lepší než i30 a to je jen takový horší Golf. Navíc ještě mám Leona skoro v základu se základním motorem a i30 jsem měl s nejdražším motorem a 2.nejvyšší výbavu.
I30 rozhodně své jízdní kvality má ale kvalitou zpracování a použitými materiály je to spíš podprůměr.
Jen moje sympatie ke značce (např. jsem si znovu koupil Accenta) mi brání v tom aby jsem nazval i30 šrotem.

Re:

Napsal: 17 bře 2014, 07:21
od zbynek
hanz.1 píše:Lišty se dají jednoduše opravit, jestli jsou tedy stejné jako na i40 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 94#p421194
Potvrzuji tímto způsobem opraveno doma.

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 17 bře 2014, 10:46
od mkr
Tak mě se to nepovedlo, mezera se sice zmenšila, ale zůstala cca 1-2 mm.
Nicméně jak jsem tak koukal na použitý materiál na lišty, tak mám velké obavy, že s prvním větším sluníčkem a ohřátím se to zvedne zase ](*,)

No v květnu jdu na roční garančku, tak si to nechám "opravit" od soudruhů z :hyu: :mrgreen:

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 23 bře 2014, 22:17
od Demoskinos
Nato, že jde o nová auta jsem z některých závad docela v šoku. Vadí ty odchlíplé lišty při montáži příčníků. Je tam rozdíl pokud je panoramatická střecha? Zvažuji koupi nové i30 a tak přemýšlím. :shock:

Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi

Napsal: 23 bře 2014, 22:20
od mkr
montáži příčníků to nevadí, je to jen kosmetická vada