Stránka 5 z 6
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 02 pro 2014, 20:56
od Dalin
jirikstbk píše:To jsou všechno jen plky.
To, co dělá auto autem je až jeho další provoz a zejména přístup importéra a autorizovaných servisů k zákazníkům. A tady Hyundai prohrává a hodně koňských délek snad se všemi nejen se Škoda-auto.
Takové ignoranství jako u Hyundai jsem za celý život nikde nezažil u žádné značky kterou jsem měl. Prvním zákonem Hyundai servisů a importéra je se zákazníkem vydrbat (chtěl jsem použít jadrnější výraz, ale nejsem prezident aby mi to prošlo). Docela by se hodil ve vztahu k Hyundai blicí smajlík, ale ten tady bohužel není.
Vidím to přesně naopak. Servis
tedy alespoň ty co jsem poznal jsou daleko lepší než ty Škodovácké auta bohužel už tak dobrá nejsou.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 03 pro 2014, 19:32
od jirikstbk
Mirus30 píše:
Vetsina lidi co si stezuje na servis si za to muze sama, viditelne k nim patris taky! Ja mam zkusenost naprosto opacnou, stejne jako kolega co psal reakci pod tebou. Ano, i kdyz jsem mel servis 3km od baraku, tak mi stalo za to jet 70km jinam prave kvuli tomu pristupu!
...
Pak si muzes stezovat jak to stoji za prd a
dalsi nesmysly.
To, co tvrdíš je jen hloupá zaslepenost nebo nesoudné fandovství. Zkus chvíli přemýšlet než takovou blbost příště napíšeš. Před podobnými výlevy si nejdříve polož otázku Co je to autorizovaný servis.
Pokud to nevíš, tak ti odpovím. Je to servis, který má certifikaci na to, že poskytuje služby přesně podle postupů schválených výrobcem popřípadě dovozcem a v přesně definované kvalitě. Jinak řečeno všechny autorizované servisy musí poskytovat stejně kvalitní služby. A to u Hyundai určitě neplatí. Čím to je způsobené je mi celkem jedno. Je to prostě u Hyundai fakt. Viz spousta příspěvků tady, který servis je jaký.
A to, že jedeš 70km svědčí je o tom, že jsi ochoten přijmout jako standard tento šlendrián. Já to ochoten přijmout nejsem. Nemám důvod se někoho doprošovat. Bohužel tvůj přístup jen podporuje přístup Hyundai k zákazníkům, však oni to snesou a nějak si poradí ... Jsou vycvičeni mizernými službami za bolševika, tak co by ještě chtěli?
Na závěr ti dám jednu radu. Zkus pár let pobýt v civilizovaném zahraničí a pak se vrať zpátky. Asi změníš názor na to, co je a co není pro tebe vstřebatelné.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 03 pro 2014, 19:35
od jirikstbk
Dalin píše:
Vidím to přesně naopak. Servis
tedy alespoň ty co jsem poznal jsou daleko lepší než ty Škodovácké auta bohužel už tak dobrá nejsou.
O autech se nebavím. Na vyhodnocení jejich kvality či nekvality jsou jiní, kteří to umí lépe než přispěvatelé v diskuzích. Viz
http://www.autorevue.cz/tuv-report-2015-na-chvostu-tradicne-fiaty-renaulty-a-dacie.
Já píšu o přístupu
autorizovaných servisů k zákazníkům. A tam je má zkušenost opačná.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 03 pro 2014, 20:15
od JoKo
preco pises o spolahlivosti a hodis odkaz na nicnehovoriaci report? resp. report vadnych ziaroviek a podobnych hluposti?
kde v tom reporte je zaznamenane, ze auto bolo pocas roka 4x v servise, ze ma treti motor a piatu spojku?
dakujem
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 00:42
od Mirus30
jirikstbk píše:Mirus30 píše:
Vetsina lidi co si stezuje na servis si za to muze sama, viditelne k nim patris taky! Ja mam zkusenost naprosto opacnou, stejne jako kolega co psal reakci pod tebou. Ano, i kdyz jsem mel servis 3km od baraku, tak mi stalo za to jet 70km jinam prave kvuli tomu pristupu!
...
Pak si muzes stezovat jak to stoji za prd a
dalsi nesmysly.
To, co tvrdíš je jen hloupá zaslepenost nebo nesoudné fandovství. Zkus chvíli přemýšlet než takovou blbost příště napíšeš. Před podobnými výlevy si nejdříve polož otázku Co je to autorizovaný servis.
Pokud to nevíš, tak ti odpovím. Je to servis, který má certifikaci na to, že poskytuje služby přesně podle postupů schválených výrobcem popřípadě dovozcem a v přesně definované kvalitě. Jinak řečeno všechny autorizované servisy musí poskytovat stejně kvalitní služby. A to u Hyundai určitě neplatí. Čím to je způsobené je mi celkem jedno. Je to prostě u Hyundai fakt. Viz spousta příspěvků tady, který servis je jaký.
A to, že jedeš 70km svědčí je o tom, že jsi ochoten přijmout jako standard tento šlendrián. Já to ochoten přijmout nejsem. Nemám důvod se někoho doprošovat. Bohužel tvůj přístup jen podporuje přístup Hyundai k zákazníkům, však oni to snesou a nějak si poradí ... Jsou vycvičeni mizernými službami za bolševika, tak co by ještě chtěli?
Na závěr ti dám jednu radu. Zkus pár let pobýt v civilizovaném zahraničí a pak se vrať zpátky. Asi změníš názor na to, co je a co není pro tebe vstřebatelné.
Napsal jsi krasny zvratky, ale nic moc k temat, takze jen dve otazky:
Co je blbost na tom, ze mam spatnou zkusenost s autorizovanym servisem jak Skody tak Hyundai?
Kdyz prijdes do Kauflandu, tak je stejne kvalitni ten v Litomericich jako v Praze, Brne, Roudnici?
Sam pises nesmysly a jeste bys chtel davat lidem rady, bavime se o servisech tady a ty sem zamotas zahranici, kdo se o tom bavil? Nikdo, stejne jako te nikdo nenuti zit tady, odstehuj se do civilizovaneho zaharnici, tam je vse ruzove a kvalitni....
P.S. kolik servisu Hyundai jsi navstivil a vyzkousel jejich "nekvalitni" sluzby? Vypada to ze vsechny ty mudrlante.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 11:43
od Amalfi
jirik ma pravdu, kdyz jsou vsechny autorizovane servisy tak superdobre, tak proc jezdis tak daleko? Popiras co pises. A jsi evidentne zaslepen. Jiriku bodej na to, je to ztrata casu, kdo chce kam .... dobre mu tak.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 13:25
od suah
Osobne nevidim ziadny rozdiel medzi kvalitou autorizovanych servisov
a inych znaciek. To, ze je servis autorizovany, este neznamena, ze svoju pracu odvedie dobre, pri oprave nepokazi dalsich x veci alebo sa s nimi bude dat rozumne komunikovat. Ak vsak clovek chodi do servisu, ktory je zly, ako moze po nich chciet zlepsenie?
Ale su to len moje osobne skusenosti, mozno su v CR vsetky servisy Skody dobre a
zle
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 14:30
od Amalfi
Suah to neni o znackach. Jde o to jake naroky ma importer/vyrobce na sve autorizovane servisy, jake ma kontrolni mechanismy, jak ma zajisteno ze v tech servisech budou opravdu zaskoleni mechanici, jak sbira podnety od zakazniku a jak opacnym smerem jdou informace k servisum.
To je vec metodiky a distribuce informaci.
Takze poklud je tohle zvladnuto dobre tak by nemel byt rozdil do ktereho dane znacky zajedes. Pokud se importer stara jen o prachy a marketing a kasle na poprodejni podporu v tom ze nevyzaduje nejakou kvalitu sluzeb poskytovanou autorizaky, tak je to spatne.
Hyundai i Kia jsou korejci a majetkove propojeni. Kia ma treba aktualne mnohem vetsi pozadavky na poprodejni servis a kvalitu servisu a vubec pristupu k zakaznikum nez Hyundai.
nerikam ze Hyundai je spatna znacka, nebo ze dela spatne auta, jen rikam to ze Hyu je sracka kvuli zdejsimu importerovi
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 15:34
od suah
Teoreticky samozrejme suhlasim.
Prax byva o to stavnatejsia, ze aj ked ma importer vysoke poziadavky na servis, tak vylucenie servisu moze trvat dlhsie obdobie. Servis sa totiz vyrazne nezhorsi zo dna na den. Obvykle sa to deje so zmenou vlastnika/managementu, lepsi servisaci odchadzaju, ludia sa tiez zacnu stazovat az s odstupom casu.
Mozno to inak vnimaju ludia, ktori maju jednu znacku dlhe roky, takze uz maju nejaky prehlad - ak vsak pridem k inej znacke, tak proste vidim, ze rozdiely medzi servismi su (a snazim sa najst tie lepsie). To, ze z dlhodobeho hladiska u niektorych znaciek budu horsie servisy vylucene (mozno u
nie, neviem), ma v tom momente asi velmi neuspokoji..
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 16:40
od jirikstbk
Mirus: Pokud ti nevadí, že v zahraničí může něco fungovat a tady ne, tak si s tím žij dál. Já tuto filozofii nesdílím. A nemusím se kvůli tomu odstěhovat.
Amalfi: Líp bych to nenapsal.
Pro případné fandy Hyundai: Klidně si jezděte do autorizovaných servisů vzdálených 70km když máte jiný autorizovaný servis 3km od baráku. Pokud vás to baví a máte tak nízké nároky dostat za své peníze kvalitní službu, tak prosím. Svým přístupem ale importéra nenutíte k tomu, aby tu mizérii napravil. Ve výsledku ten marast zůstane nadlouho. Kdo má rozum, podruhé si dá pozor. Já si ho dám určitě a pár lidí, co se mě na Hyundai ptalo, si už ho raději ani nekoupili.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 18:49
od Mirus30
Umite vy dva (i Amalfi) cist? Pisu ze jsou
jak mezi H tak Skoda servisy dobre i spatne a ja osobne kvuli tomu ze nejsou vsechny stejne jezdim 70km, to je zaslepenost?
Podle tve teorie je lepsi jet 3km a zaplatit za stejnou sluzbu o 3000kc vic a stezovat si na centrale at to resi? Takhle to delas ty?
Ano, nevadi mi ze to v zahranici funguje a tady ne, jako spousta veci co v zahranici je uplne o necem jinem, ale jelikoz se nemuzu jen tak odstehovat tak to resim delsim dojezdem do servisu.
A pokud ty tvrdis ze Skoda je servisem uplne jinde tak ja mam zkusenost ze neni a mohu te tez nazvat zaslepencem do Skody.
P.S. neodpovedel jsi kolik servisu Hyundai si objel ze muzes pausalne prohlasit ze stoji za ho.no, pochlub se.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 20:12
od jirikstbk
Kupodivu mě kdysi číst naučili.
A není to o teorii. To je o zkušenosti. Já u Škody a u Fordu na špatný servis nenarazil. Že jsem zmínil v původním příspěvku jen Škodu a ne i Ford, tak to bylo s odkazem na to, že podle tebe si tester zaslouží potlesk za to, že někdo našel odvahu říct něco proti fábii. A pak mi něco povídej o zaslepenosti když je pro tebe zmínka o Škodě něco jako rudý hadr na býka.
Jestli jsem já zaslepencem Škody, to nevím. Jen vím, že se ke mně vždy chovali slušně a když jsem nějakou závadu reklamoval, tak ze mně vola nedělali a vždy se mi snažili vyjít vstříc. Holt možná uměli i něco jiného, než jen připojit diagnostiku a pak čekat 3 dny na ND, který jim diagnostika ukáže. Mě to stálo čas a případně dvě jízdy do servisu. U Hyundai se vždy čekalo. Čekalo se jestli importér záruční opravu schválí, pak se teprve po schválení čekalo až dorazí ND atd. A to jsem jak trouba pravidelně jezdil na garanční prohlídky právě k nim. A když diagnostika nic neukázala, tak prd. Na to musel přijít až mechanik z malé neautorizované autodílny.
To čekání u Škody ani u Fordu nebylo. Kupodivu měli vždy všechno skladem nebo to bylo do druhého dne. A navíc, když jim ta diagnostika žádný problém neukázala, tak si uměli poradit. Takže když mám podobnou dobrou zkušenost i s Fordem, tak to jsem asi zaslepencem na druhou.
To, že ti nevadí dojíždět 70km, tak to je když už ne zvláštní, tak to vyžaduje minimálně velkou míru fandovství.
Když už jsi tak zvědavý a dáváš P.S., tak jsem navštívil 3 autorizované Hyundai servisy. Myslím si, že za 5 let záruky to je docela dost. Nemám auto kvůli tomu abych mu sloužil, ale kvůli tomu, aby sloužilo mi. Bohužel výsledkem je jen to, že nebudu moci být zařazen do kolonky vracejících se zákazníků. Naštěstí ne bohužel pro mě.
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 20:17
od soban
Já jezdím do Zlatých Hor a kousek vedle mám soukromníka co spravuje KIA vozy a tak s ním na 2 prohlídce jsem byl u soukromníka, a budu tam jezdit podle mě pořád, rozumný přístup, rozumné ceny a nemusím si tahat náhradní díly a oleje sebou
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 21:40
od JoKo
moja skusenost so servisom skoda v jednom krajskom meste, kde su traja... je to uz niekolko rokov spat, ale tak podelim sa. piatok podvecer, odhnita miska na tlmici - spadnutie pruziny na pneumatiku - nemozna dalsia jazda {do ciela 300km}. samozrejme, ze telefonat na asistencnu sluzbu a co nam vedeli pomoct bolo dodanie tel. cisla na servis. telefonat do servisu {resp. cloveku co mal pohotovost} a dohodnutie, ze nam to v sobotu opravia {vymenia tlmic}. v sobotu rano telefonat, ze vyrazame, aby nas cakali... odrazu, ze to nestihaju, najskor v pondelok. hovorime si, nevadi, su tu dalsie dva servisy. jeden zatvoreny, dalsi mame plno. tak sme sa rozhodli ist do najblizsieho na blind. na dvore mechanik nieco zametal, alebo sa tam motal, uz si nepamatam presne. v predajni znudeny chlapik, hovorime co mame za problem a arogantne, ze maju plno... odchadzame, nakukneme na dvor a v dielni sme nevideli ziadne auto... vyskusame ist do servisu chevroletu {v tej dobe servis chevrolet, dnes je to asi citroen}, kde mali auto v dielni, vypocuju nas, dalsie auto posunu na neskor a vymenia nam tlmic za cca 30min. z troch servisov skoda nam nepomohol ani jeden! tomu hovorim pristup... asi mali uz dost vyrobene...
alebo chod vysvetlit kolegovi so superbom, ze skodovka ma dobry servis. tecie mu tlmic, ale zaruka neuznana. sedadlo sa mu hybe {padne, padne operadlo}, manzelka ho stale rano podozrieva, ze tam viezol nejaku inu babu vecer, ale v servise najprv tvrdia, ze sa mu nic nehybe, ked uz sa ich viacero stazovalo, tak len pokrcia plecami, ze nic s tym nevedia, vie o tom automobilka, ale nevydali ziadnu servisnu akciu, tak ma s tym zit... o rok mu konci zaruka...
alebo u preprechadzajuceho zamestnavatela vzdy po vikende auto {fabia} odnesene do servisu - vybijalo baterku. servis vzdy len dobil baterku. po stvrtroku to zamestnavatela prestalo bavit a dal nam ine auto {opat fabiu, firemna politika}... potom sa to servisu podarilo na xx-ty pokus opravit. mne ako sukromnej osobe by danvo praskli nervy.
ale musim povedat, ze na zly servis som narazil aj pri hyundaii. dnes uz nie je autorizovanym servisom. startoval som na dvakrat, povedali mi aby som sa zastavil az ked nenastartujem, lebo diagnostika im nic neukazala. isiel som do ineho servisu v inom meste, kde som dostal nahradne vozidlo a uplne iny pristup. zistili, ze to boli vadne sviecky... banalna porucha za kt. auto nemohlo, sviecky boli menene. asi zla seria.
co som tym chcel povedat? pri kazdej znacke narazis na zly servis takisto ako na dobry. a je na tebe, ci si ochotny cestovat za dobrym servisom, alebo nie. ak nie si a v tvojom okoli nie je dobry servis na hyundai, tak mi je jasne, ze hyundaia si nekupis a uplne ta chapem...
ale su ludia, ktorym nevadi cestovat za dobrym servisom. raz za rok si urobia vylet, popripade si naplanuju cestu okolo neho. a je na tom nieco zle? praveze podla mna ti, co cestuju za dobrym servisom prispeju k tomu, aby tie zle "vymreli", alebo zmenili svoj pristup... ale pokial budu mat dostatok zakaznikov, tak svoj pristup menit nebudu {vid. moj prvy priklad s troma servismi}...
Re: i20 nové generace - model 2015
Napsal: 04 pro 2014, 21:57
od jirikstbk
soban: Ne, že bych ti to přál, ale až budeš řešit nějakou záruční opravu, tak poreferuj, jak jsi dopadl.