Stránka 5 z 22

Re: Nedostatky i40

Napsal: 10 úno 2014, 23:13
od doni
Chlapi dajte mi mail a ja vam prepošlem ako sa k tomu postavy hyundai. A do PM si mozeme napisať co s tym dalej.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 10 úno 2014, 23:21
od robertbulko
Igor tak tak, ako hovoríš. Áno priznávam, že niektoré mojé slová sú drsné a musím povedať, že to robím cielene. Niekedy treba hodne pritvrdiť, aby sa pohli ľady. Ja nepatrím k ľudom čo bývajú nepríjemný, ale keď sa veci posunú neočakávaným smerom, viem zo seba urobiť aj hodne nepríjemného chlapa. V servise som si dohodol na jeden deň technika a spolu rozoberieme tú palubovku ešte raz. Som veľmi zvedavý ako to pod tou palubovkou vyzerá. Osobne urobím diagnostiku a spolu s technikom ošetríme dôkladne všetky miesta, nie len tie čo sú v postupe od importéra. Samozrejme dám bacha, aby sa všetko urobilo ozaj TIP TOP. Poprelepujem a odizolujem všetko. :P

Re: Nedostatky i40

Napsal: 10 úno 2014, 23:35
od idam.i
doni píše:Chlapi dajte mi mail a ja vam prepošlem ako sa k tomu postavy hyundai. A do PM si mozeme napisať co s tym dalej.
Môj mail poznáš. Píš. :D
Inak tie vibrácie bŕzd,sú prakticky preč.Len neviem do kedy. :roll:

Re: Nedostatky i40

Napsal: 10 úno 2014, 23:48
od David PLEVA
Roberte, je to trochu OT, ale přeji ti zároveň mnoho úspěchů v bitvě se servisy, nicméně s politováním musím říct, že tohle není jen výsada :hyu: . My jsme měli auto za 55 000Eur a po 17 000km letělo do světa i za cenu, že jsme na něm tratili cca 19 000Eur. Z cca 6 měsíců strávilo 2 měsíce v servise (turbo, drnčení aerodynamických křidélek, nekvalitní sedala, která se houpala v kolejnicích, ...)

A co jsme slyšeli v mnichovském Opelu, když jsme tam s tím dorazili? "To je divné, jste první, kdo tady přijel s touhle závadou (tuhle frázi už od někud znám :D). Teda až na turbo, to vyměnili bez řečí, odešlo při 11 800km.

A věř mi, že od auta za 55 000Eur bych čekal mnohem více :(

Re: Nedostatky i40

Napsal: 12 úno 2014, 15:47
od robertbulko
Tento príspevok som napísal do témy k problematickému radeniu rýchlostí a hodí sa určite aj sem.

Čítam a divým sa. Páni, ak by ja som mal podobný problém, tak to auto by už bolo opravené, alebo mám naspäť peniaze a to auto už nie je viac moje. Prečo ste taký mäkký? To, o čom tu píšete (problém s radením) nie je kozmetická vada, ale seriózny problém. [-X

To nie je o tom, "Počkám si, či to pri reklamácií niekomu prejde". Ako to vôbec môže niekto vypustiť z úst?

Čo je to za vlastnosť uspokojovať sa s nedostatkami (nedostatky v tomto prípade = čokolvek čo sa od vlastností a chovania auta neočakáva)? Kto vás to naučil? Pripadá vám to normálne? Mne určite nie. O nedostatkoch som nebol oboznámený a nezaplatil som za ne. Som presvedčený, že sa o nich nepíše v návode na použitie. Je o to smutnejšie, ak ich importér oficiálne eviduje a nepozval ma na ich odstránenie. ](*,)

Re: Nedostatky i40

Napsal: 12 úno 2014, 18:35
od David PLEVA
Ad řazení. Vím, že tohle řešily Butovice normálně na zakázku. Pokud se to děje někomu v CZ, zkuste napsat SZ uživateli Korálek, má někoho s i40, komu to dělali na záruku. myslím si, že by mohl podat dostatečné info o tom, co to bylo, jak dlouho to trvalo a co se s tím dělalo. Týkalo se to jednoho sedanu, ale motorizaci bohužel nevím.
robertbulko píše:...Čo to je za vlastnosť uspokojovať sa s nedostatkami...
Právě proto letěla Insignia OPC jako špinavé prádlo. Po půl roce jsme nabyl přesvědčení, že 2005 Sonata je kvalitativně daleko jinde, než 2013 Insignia OPC. Na pohled krásná, ale ta kvalita :( A právě tyhle témata o "kvalitě" nových aut mě přesvědčují, že bych si měl NFku nechat, jak jen to půjde.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 12:24
od radster
Ahoj Chalani, tož co tady čtu, mne přinejmenším hoooodně znepokojilo. Byl jsem už téměř rozhodlej vzít novou i40cw 1.7(100kw) v experience s success výbavou. Byla mi nabídnuta poměrně "super" cena. Teď využívám Octávku 2(2012) v 1.6 TDI(77kw) v ambition+ výbavě a musím říct, že tyto problémy které tady řešíte jsem ani po 70tis. km absolutně nepozoroval. Na i40 mne zaujal design, jízdní vlastnosti a samozřejmě záruka vč. sazby pojištění(vždy jsem využíval služební vozy, takže jsem bez bonusů :D ). Otázka tedy po přečtení tohoto fóra je, zdali má smysl do i40 jít. Jsem jednoznačně řidič, který chce mít v autě ticho a neřešit věci, které bych očekával u třídy výrobce Dacia apod..

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 13:53
od Bofors
co čekáš že ti na hundai foru napíšou? pokud jdeš po ceně, kup a modli se. pokud ne rozhlédni se i jinde.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 14:07
od robil
Pokut čteš pozorně uvidíš že kritizují jednotlivci (až s podivem vybavení) k zveličovaní problému.Věř že kdyby toto auto mělo problém konstrukčního charakteru psalo a mluvilo by se o něm ve všech médijich.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 14:39
od milan74kb
@ robil:
neboj sa, ked si Ta problemy s :hyu: najdu, zacnes byt aj Ty "jednotlivec (až s podivem vybavený) k zveličovaní problému".
Neprajem Ti to, ale taketo kydy s sprepacenim nechaj ...

Nie si nahodou od :hyu: ?
Myslis, ze keby tito vsetci "jednotlivci" nemali problem, ze by si ho vymyslali ?

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 15:12
od robil
Já jsem zvyklý na problémy s autem hlavně s posledním vrchovatě.Tady se mají řešit problémy technického rázu né osobního ( Bofors ) Kam patřím je snad jasné kopu za tým ve kterém zrovna hrají.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 16:55
od robertbulko
radster píše:Ahoj Chalani, tož co tady čtu, mne přinejmenším hoooodně znepokojilo. Byl jsem už téměř rozhodlej vzít novou i40cw 1.7(100kw) v experience s success výbavou. Byla mi nabídnuta poměrně "super" cena. Teď využívám Octávku 2(2012) v 1.6 TDI(77kw) v ambition+ výbavě a musím říct, že tyto problémy které tady řešíte jsem ani po 70tis. km absolutně nepozoroval. Na i40 mne zaujal design, jízdní vlastnosti a samozřejmě záruka vč. sazby pojištění(vždy jsem využíval služební vozy, takže jsem bez bonusů :D ). Otázka tedy po přečtení tohoto fóra je, zdali má smysl do i40 jít. Jsem jednoznačně řidič, který chce mít v autě ticho a neřešit věci, které bych očekával u třídy výrobce Dacia apod..
Ak by som mal hodnotiť sám za seba a dostal by som možnosť sa znova rozhodnúť, kúpil by som pravdepodobne Mazdu 6. Nikde som sa o podobných problémoch na mazda fore nedočítal. Je to kúsok drahšie auto a zdá sa že hodne lepšie. :hyu: i40 je krásne auto a tu to končí. Už by som si ho viac nekúpil. :?

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 17:08
od mmv
robil píše:Pokut čteš pozorně uvidíš že ...
a pokuty si nech pro příslušníky SNB ;-)
a to by mě fakt zajímalo za koho kopeš :-k :-k :-k to jako jezdím zrovna v :hyu: tak mluvím jako VV ??? #-o #-o #-o

leda hovno, :hyu: neni rozhodně ta nejskvělejší značka jak nám to denodenně cpou v reklamě [-X [-X [-X

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 18:59
od popet11
robertbulko píše:
radster píše:Ahoj Chalani, tož co tady čtu, mne přinejmenším hoooodně znepokojilo. Byl jsem už téměř rozhodlej vzít novou i40cw 1.7(100kw) v experience s success výbavou. Byla mi nabídnuta poměrně "super" cena. Teď využívám Octávku 2(2012) v 1.6 TDI(77kw) v ambition+ výbavě a musím říct, že tyto problémy které tady řešíte jsem ani po 70tis. km absolutně nepozoroval. Na i40 mne zaujal design, jízdní vlastnosti a samozřejmě záruka vč. sazby pojištění(vždy jsem využíval služební vozy, takže jsem bez bonusů :D ). Otázka tedy po přečtení tohoto fóra je, zdali má smysl do i40 jít. Jsem jednoznačně řidič, který chce mít v autě ticho a neřešit věci, které bych očekával u třídy výrobce Dacia apod..
Ak by som mal hodnotiť sám za seba a dostal by som možnosť sa znova rozhodnúť, kúpil by som pravdepodobne Mazdu 6. Nikde som sa o podobných problémoch na mazda fore nedočítal. Je to kúsok drahšie auto a zdá sa že hodne lepšie. :hyu: i40 je krásne auto a tu to končí. Už by som si ho viac nekúpil. :?

Ahoj,

pokud bych reagoval na Roberta - tak Mazda 6 je absolutní pecka, nicméně za úplně jiné peníze. Mazda ti pořádnou slevu (tím myslím v řádu statisíců) nedá, protože k tomu nemá nejmenší důvod. Na její auta se čeká docela dlouho. U :hyu: se dostaneš na diametrálně rozdílnou cenu, než jakou najdeš v ceníku. Jen jsem vlezl k dealerovi, tak mi rovnou nabídnul 27 % na novou i40 do výroby (nikoliv skladovku!) a to jsem ani nezačal vyjednávat.
A co se kvality mazdy týká - máme doma již čtvrtý kousek (626, 6, 3) a ona ta pověstná kvalita v reálu taky není tak zářná. Prostě se smiřme s tím, že každý auto je jenom stroj a podle toho to může vypadat.

K původní otázce, jestli vyměnit Octavii za i40? Můžu z vlastní skutečné a dlouhodobé zkušenosti porovnávat, takže ti radím, aby ses toho vůbec nebál. Octavia, byť je to fajn auto, je prostě o třídu níž (ikdyž ten kufr je přímo jeskyně :)). V i40 se budeš po všech stránkách cítit lépe.

A pro rejpaly - rozhodně nejsem dealer žádné automobilky :)

Tak ať máš dobrou ruku při výběru a ať slouží ...

Re: Nedostatky i40

Napsal: 15 úno 2014, 22:35
od robertbulko
popet11, ako to robíš, že máš doma :hyu: i40 a pred tým si mal 4 x mazdu a ešte máš skúsenosť s oktávkou II? radster písal práve o tej. Nejak to nedokážem vstrebať a celkom by ma zaujímal tvoj názor na i40 (neviem ako dlho toto auto máš). Tvoj príspevok o tom, že každé auto je stroj a ten sa kazí, mi príde opodstatnený a je to pravda. U :hyu: i40 je to iné, pretože toto auto sa nekazí opotrebovaním ako to u strojov bežne chodí, ale preto že je to kus nekvalitného "železa a plastov". Toto auto mám na leasing a keď sa z neho vylížem som odhodlaný sa ho zbaviť. Medzi tým budem ostro sledovať novú Mazdu 6.