Stránka 5 z 7

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 12:01
od airwaves
Výsledek mého 10. minutového blbnutí v garáži s lampou a zrcátkem ikea je ten, že jsem EGR jako kus železa od výfuku do sání s chladičem, trubkou a elektroventilem nenašel. Lovit zrcátko zezádu za motorem na nápravnici je legrace. Nic, nic, nic podezřelého. pouze se mi nezdála jedna hadice s vodou co asi vyhřívá klapku.

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 12:16
od soban
Možná se tam ovládají ventily - pak samozřejmě z venku nic nenajdeš.

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 13:46
od mmv
airwaves díky =D>
takže to asi shrneme ;
u benzínových motorů CVVT produkovaných v Evropě, se s největší pravděpodobností EGR ventil (jako součástka) nenachází a tak není co zaslepovat
HOWGH

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 15:05
od airwaves
Pravděpodobně nejspíš ano. Nemáme EGR. :D Jenže nastupuje ta horší varianta CVVT jak popisuje soban. A s tím se nedá dělat nic. Leda vypnout zadní lambdu a vyrušit kat. Tím ty plyny rychleji odletí a nepůjde do motoru bordel z katu jak nám popsal AGC. Na vypnutí zadní lambdy sem se poptával když se mi při provozu na LPG rozsvěcela kontrolka emisí. Nikoho jsem nenašel. Už jsou to ale dva roky. Mezitím mám novou řj a je po problému.

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 16:57
od soban
Ovšem při řízení ventilů by se zase neměla zasrat klapka - protože spaliny přes ni nejdou - takže není proč to zaslepovat (což nejde, ale šlo by změnit časování) protože by se to pokazit teoreticky nemělo.

A vliv na výkon to podle mě moc nemá.

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 17:00
od Karamusa
Shrnu vám to znova. EGR se na benzínové atmosfericke motory nedávalo,nedává a vpřištim pulroce se ani snim neplanuje. CVVT je proměné časování ventylů (na hlavě) nemá to nic společné s rekultivaci vyfukových plynů. A plyny se nijak nevrací zpět do motoru přes katalizator ani jiným způsobem..

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 17:58
od mikodim
Karamusa píše:Shrnu vám to znova. EGR se na benzínové atmosfericke motory nedávalo,nedává a vpřištim pulroce se ani snim neplanuje.
Možno :hyu: nedáva ale ine benzinove motory ho môžu mať a majú.

http://www.autorubik.sk/technika/co-je- ... gr-ventil/

Okrem zníženia tvorby NOx má použitie EGR ventilu aj ďalšie menej známe výhody:
1. Eliminácia rizika detonačného horenia (samovznietenia) v prípade benzínových motorov, čím sa znižuje požiadavka tankovať vysoko oktánový benzín.

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 18:22
od Karamusa
jsem na :hyu: foru a bavíme se tady o i30

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 21:12
od idam.i
A GDI je na tom rovnako ?

Re: EGR ventil

Napsal: 13 pro 2014, 21:29
od mechoun
Karamusa píše:Shrnu vám to znova. EGR se na benzínové atmosfericke motory nedávalo,nedává a vpřištim pulroce se ani snim neplanuje. CVVT je proměné časování ventylů (na hlavě) nemá to nic společné s rekultivaci vyfukových plynů. A plyny se nijak nevrací zpět do motoru přes katalizator ani jiným způsobem..
Jasně, neexistence těchto fičur (EGR, turbo, DPF atd.) a jinde v té době neexistující auto s takovýmto výkonem motoru byl pro mě v 2007 hlavní důvod, proč jsem šel do I30.
Teď už i Ecclestone dostal rozum a postaral se že bude F1 opět klasika atmosféra. Dost bylo downkurvení.

Re: EGR ventil

Napsal: 15 pro 2014, 10:51
od Alf6
Jestli to někomu pomůže, tak dle odpovědi z :hyu: Elantra EGR nemá. Vím, je tu diskuse o i30, ale třeba je to stejné :D

Re: EGR ventil

Napsal: 15 pro 2014, 13:36
od jjenda
Dnes jsem byl dát šéfovu O II do servisu (plavala a táhla do strany – prasklé silentbloky na ramenách), ale to je nepodstatné. Podstatné je to že jsem tam potkal svého prodavače z :hyu: , který přešel ke Škodě. (Bývalý zaměstnavatel je mezi těmi rebelujícími prodejci a tak musel snižovat stavy zaměstnanců). Vřele jsme si pokecali a na okraj jsem se ho zeptal na ten EGR ventil. Moje 1.6 CVVT jej bezpečně nemá !!! Májí jej :hyu: ropáci.

Re: EGR ventil

Napsal: 15 pro 2014, 18:45
od idam.i
Tak super,môj prvotný dojem sa potvrdil.Aspoň sa to nemôže pokaziť,keďže to tam nie je. :D/

Re: EGR ventil

Napsal: 24 pro 2014, 02:06
od ivan
oltcitak píše:s tymto suhlasim v plnej miere a povazujem dalsiu diskusiu za bezpredmetnu.. :!: :D =D>
Si mysliš pouze Ty!!! Ford Tdci a podobny věci ani nenastartuješ!! Ecu zmatena nesepne ani vstřiky!! A podobny věci Delphi and Denso jdou do ,vite kam :( Pokud tam neni system Bosch ,či Siemens je zadělano na velky problemy :!: :!: 'Letošni vtip roku je,že mergl bude použivat motory od Renaltu DCI :shock: :shock: :shock: CDI funguje velmi dobře a oni udělaji takovou hovadinu :o :o Co s teho vypliva?? Nic kvalita šla dopudele ](*,) ](*,) ](*,) Na naftu kašlu,jdu na cng a minimalně 6valcoveho motoru, za tu cenu :D/ :D/ :D/

Re: EGR ventil

Napsal: 24 pro 2014, 02:19
od ivan
jjenda píše:Dnes jsem byl dát šéfovu O II do servisu (plavala a táhla do strany – prasklé silentbloky na ramenách), ale to je nepodstatné. Podstatné je to že jsem tam potkal svého prodavače z :hyu: , který přešel ke Škodě. (Bývalý zaměstnavatel je mezi těmi rebelujícími prodejci a tak musel snižovat stavy zaměstnanců). Vřele jsme si pokecali a na okraj jsem se ho zeptal na ten EGR ventil. Moje 1.6 CVVT jej bezpečně nemá !!! Májí jej :hyu: ropáci.
Hm ,tak je jouda ,AGR mu asi nic neřika :shock: ,jak ja řikam do čeho si Bože duši dal :roll: Benzin nebo nafta nebyla pod kontolou emisi je prostě totalni hovadina :!: :!: [-X [-X [-X Eu by jinak nepovolila prodej Němci a Frantici v tom dělaj velkej hukot :!: :!: :!: Neboj te se k nam to dojde taky :mrgreen: :mrgreen: Mam favorita Moje kolo =D> =D> =D> =D>