Stránka 5 z 5

Napsal: 07 led 2015, 20:20
od matysekul
Asi tak. Nenapsal bych to líp.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 20:25
od Skyline
Me to nepobavilo, normální komunikace. Je treba si uvedomit kolik starych lidi si dneska kupuje nove auta a po mailu nepoznas o koho jde. Muj otec ma 65 let, koupil si Yarise a kdyz jsem s nim byl v servisu tak to bylo neco, je proste starsi a vsechno je to pro nej komplikovanejsi na pochopeni.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 20:45
od vorlajz
taky si myslím, že servis komunikoval v pohodě a vcelku hladce a bez problému přistoupil k objednávce volantu... :) vymění a bude to oki ;)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 21:08
od t0x!n
Asi uz me sere cokoli musim resit, tak jsem podrazdenej na vse, tak vam budu verit, ze to mysleli dobre :D

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 21:17
od vorlajz
toxine.... ty jsi hroznej klient!!!! :D :D :D

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 21:24
od t0x!n
:mrgreen: :mrgreen: to uz mi rikali kolegove v praci, ale vem si uz si prijdu v servisu vic jak doma, to taky nebude normalni :D dneska se mi zaclo jeste navic ozyvat ze zadku auta z "plata" mlaceni, ale to uz neminim resit, to necham treba do garancky...

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 21:36
od vorlajz
hh... já s první i30 taky prošel vším možným... ;)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 22:54
od aldai30
Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).

Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.

Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? :D Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 22:57
od aldai30
aldai30 píše:Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).

Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.

Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? :D Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
Jinak jsem dnes slyšel jak zní nová oktávka v TSI, ale asi špatný kus. Bylo mi majitele líto. Motor šel slyšet i na 20-30m a přitom sjíždělo pomalu mírný kopec na neutrál.
Na druhou stranu mám známého, co si pořídil VW Golf VII 1.2TSI a motor jen potichu přede. Přijde mi to ještě tižší než u i30.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 08 led 2015, 02:05
od pthvCZ
Ta komunikace se servisem je celkem v pohodě a ani se nedivím, že ty servisy se ptají jak blbců. Když jsem byl na garančce v Brně tak tam byl starší pán, který si stěžoval na spotřebu, že teď s i20 jezdí za 8,5l a že to neni normalní, že se mu nevypiná sytič. Po dotazech servisáka:

servisák: Pane autu v tomto počasí (Venku asi -5C) trvá tak 20 az 30km než se auto prohřeje, tak můze být vyšší spotřeba. Pokud problém i po delší cestě a vynulovaní spotřeby bude přetrvávat, auto s Váma projedem. Vemte ho mimo město a po 30km vynulujte spotřebu, uvidíte co bude ukazovat...
servisak: kde bydlíte a kam s nim běžně jezdíte?
zakaznik: "V Brně, Vinohrady. Jezdím do Modřic."
servisak: Jezdíte po měste nebo mimo?
zakaznik: Jezdim jen mimo město.
servis: Kde tankujete?
zakaznik: Unicorn Modřice.

Když se pak servisáci bavili mezi sebou... Tak řiká: "Jak těm lidem máme pomáhat, když nám lžou do očí. Jezdí přes Brno tankovat jeden z těch méně kvalitních benzínů a ani nemá dálniční známku. Takže jezdí nejspíš přes centrum města a nám tu něco bude vykládat...

To je tak asi vše k zákazníkům a servisům. Je potřeba vyloučit prvně blbosti, které méně chápající lidé s autem a né se souladem manuálu provádí a až potom hledat skutečné problémy. Bohužel to pak občas chytnou i ti chytřejší se skutečnými problémy.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 08 led 2015, 09:33
od vorlajz
Tu spotřebu ovlivňuje fakt strašně moc aspektu... Ja bych o tom mohl vyprávět... :)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 01 bře 2015, 16:33
od t0x!n
tak mam dalsi "perlicky" na aute vice zde: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=159&t=30180

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 16 bře 2021, 20:08
od kuko2342
Dobrý deň týka sa problém s katalyzátorom 1.4 MPI gama motorov a aj faceliftovanej 1.4 kapa motorov?

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 17 bře 2021, 09:47
od lukas27
Ja mám rok vyroby 2009 a najeto 130000 km a furt puvodni kat.. a je furt v dobre kondici..

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 17 bře 2021, 16:27
od slabostka
getz 300 000km a kat pôvodný, aj lambdy.... :D/